Part 16
Title :Katil B69🔞
Written : Angkol Story#KatilB69
Edy bangun2 saja pagi terus dia turun bawah.pergi dapur.tiba2 dia nampak c Julia d ruang tamu.dia pakai tuala2 saja.
Edy :uii???😦😦
Julia :why?
Edy :tiada la😑😑Julia p dekat c Edy,terus dia pegg tangan c Edy.
Edy :uii
Julia :I miss u so much.
Edy :kenapa tiba2 speaking2 ni.eii jgn la.nampak c Akira mati sy.
Julia :kenapa ko takut dia.dia tidur tu.
Edy :biarlah tidur ka apa.sy x mau juga.jgn lah.sy mau naik sudah.Julia paksa2 c Edy.tarik2 c Edy.makin smc Edy tolak.makin dia mau peluk c Edy.macam x ketahanan sudah c Julia.lama kali x dapat tu la macam tu.tiba2 c Akira terbangun.dia dengar Julia sama Edy d bawah.terus dia bangun p tengok.
Akira :ko punya tenten gatal betul sdh ka.sy ada sni pun ko mau paksa2 dia macam tu.ko x malu ka?
Edy:sy x terlibat arr.
Akira :ko pun sama,kenapa ko turun p bawah.sudah tau ni munyit ada d bawah.ko pun mau2 tb balik masa kamu dulu2.
Edy :uii mana da.😑😑Terus c Edy naik p atas,c Julia buat2 macam x bersalah duduk balik d sofa.buat macam tidak saja.padahal tdi berabis memaksa c Edy.punya teruk tu perangai.
Akira :ko ingat tu arr.besok pagi ko keluar dari sini.😏😏bukan pura2 lagi x dengar apa sy kc tau ko semalam.
Julia :sy keluar juga bh!Julia teriak lagi sama Akira,macam dia pula yg x salah.sudah kena halau buat2 macam tiada salah lagi.c Edy terus masuk bilik.dia tarik c Akira masuk.
Edy :aii,sudahlah.mari la tidur balik.bukan kmu mau berkuntau pagi2 ni.sudahlah.jum
Akira :jum2 ,ko kawal sikit gatalan jangan terlampau logiut tu gaya.
Edy :Eya bh boss.Dorang sambung tidur balik.c Edy berabis memujuk c Akira .tapi x kena kc.hilang mood c Akira tiba2.jadi apa boleh buat.terima tidur saja la.tu la ko Edy kc rusak mood c Akira.tengok x kena kc.
Akira :jangan kacau arr.bagus sudah sy suruh ko tidur dekat sy.kalau sy jahat sna ko bawah tidur.😏😏
Edy :bawah mana?
Akira :Bawah katil la.kenapa ko ingat sana bawah sama c Julia.bh pg la klu mau butul.lepas tu dua2 kamu sy suruh keluar rumah.
Edy :😑😑😑yala kuai2 la ni.tidur la.Kuai2 terus c Edy tidur,takut kena halau.pa buli buat tu la.bagus2 stay d bilik.pg turun bawah.kalau x dapat lagi.naa sekarang c Akira merajuk.terlepas la.
Akira :tidurrr,bukan tu tangan tapuji mau merayap.sy potong tu.😏😏
Edy :sikit2 saja bh.tu pun x buli.
Akira :x buli😑,x mood sy.jangan arr.
Edy:yala tidur la.😑😑Dorang pun tidur.
Awal2 pagi dia c Akira tiba2 terbangun.dengar orang bising2 d luar.rupanya c Paw.teriak2 depan pagar cari c Edy.
Akira :Paw,kenapa???
Paw :c Edy ada d sini?
Akira :Kenapa?yaa ada dia sini.
Paw:mama dia balik2 call sy tanya c Edy.dia cari c Edy.dia suruh sy bawa dia pg sini.tapi sy cakap sy x tau.marah2 lagi dia tu.
Akira :jadi?
Paw:sy call c Edy x dapat.sy tau dia sini sy p sini la.x on ka apa telefon dia?
Akira :tu tontolou kc off kali tu.bh nanti sy kc tau dia.
Paw :kc tau dia arr.mama dia cari2 tu.sy pun x tau mau cakap d mana..
Akira :bah2.
Paw :malam pertama ka semalam??😂😂😂😂
Akira :siall!!hahahah😂😂soalan ko tu arr.buli pitam sy mau jawab oo😂😂😂jangan sibuk..hahah
Paw :elehhh,kc eya saja la.😂😂😂😂
Akira :ahahahha,kitaiii!bah sudahlah balik la ko. 😂😂😂C Paw terus balik.c Akira masuk balik,dia pg check bilik c Julia kosong sudah.barang2 dia sudah dia baw keluar.betul2 sebelum c Akira bangun c Julia keluar sdh dari tu rumah.tapi c Julia kc tinggl 1 gambar dorang dua d Atas meja.tu gambar masa dorang dua first2 kena posting p hospital tempat dorang kerja sekarang.Akira throwback sekejap.dia pun sedih juga.x sangka2 c Julia macam tu,begitu rapat dorang dari mula2 gila2 sama2.last c Julia sanggup tikam belakang dia gara2 c Edy.Macam mana c Julia mula2,kita pun x percaya kn dia buli jadi sampai begitu.
Lepas tu Akira pg bilik dia kc bangun c Edy.c Edy mc lagi bertungkumus sama selimut.c Akira buka tu selimut.
astaga hidup tu.burung c Edy awal pagi😂😂😂Akira :kitaiii😂😂butul2 la klu logiut begini kali.Edy!!bangun..
Terus c Edy terbangun.
Akira :ko punya lelew tengok kenapa tu😂😂😂
Edy :😑😑😑dia minta makan tu
Akira:sini sy tapap kuat2.😂😂
Edy :😑😑😑
Akira :bangun cepat on hp ko.juta sudah kali misscall tu.mama ko cari ko.
Edy :haa?betul bah.Terus c Edy cari telefon dia.dia kc on betul2 banyak misscall,tu la kc mati hp lagi.
Akira :kenapa juga ko kc mati semalam.
Edy :malas bh kena kacau,nanti kacau daun.hihi😂
Akira :😑😑😑
Edy :betul la.
Akira :bh apa mama ko cakap??
Edy:dia cari sy la.siap2 la ko.hari ni jumpa mama sy.ko kc tau semua.
Akira :haaa😨😨😨sy x berani bedepan sama dia.dia pernah maki2 sy.😑😑
Edy :Eh biar.jumpa saja.nanti okay juga tu.kc tau dia cerita yg betul.
Akira :ko serius ka ni?
Edy :ko nampak sy main2?bh laju la.
Akira :bh ko mandi la dlu.Dorang dua siap2.terus jalan pg tempat mama c Edy.Dua hati c Akira mau jumpa mama c Edy.
Edy :relax saja,sy ada.
Akira :yalaa😑
Edy :ko kc cerita saja perkara sebenar.jgn takut.
Akira :yaaa😵Sampai saja tempat mama c Edy,terus dorang turun.Tiba2 terkajut c Edy buli2 tu perempuan pun ada sana.
Edy :aiii???😨😨😨
Akira :😨😨😨Bersambung...
YOU ARE READING
Katil B69
Random"Akira" .Akira telah mengubah hidup Edy yang selama ini kaki perempuan,kaki botol,hampir setiap malam mabuk,peminat setia club malam,melakukan hubungan seks dengan mana-mana perempuan yang dia kenal atau baru dia kenal sehingga terkena penyakit berj...