Part 17
Title :Katil B69🔞
Written By :Angkol Story#KatilB69
Part 17
Edy turun saja dari kereta terus terkejut,c Akira lagi la terkejut.
Edy :astaga ada lagi ni munyit sini?😥😥😥
Akira : Edy uncle tu siapa?ko kenal?😯😯😯
Edy :kenal la bapa sy tu.kenapa??
Akira :Dia pernah mengurat sy!!!
Edy :haaa???bila???
Akira :dulu time sy mc study😒😒dia pernah chat sy d messenger,dia mau bawa sy check in😒😒😒dia.janji2 macam2 lagi.😒😒😒
Edy :haaaa!!!😥😥😥
Akira :Edy sy x masuk.😥😥😥😥
Edy :sabar,tu cerita lama.sekarang dia lupa sudah tu.
Akira :buduh ko lupa,baru saja last week dia like post sy.sy mc ingat!!sy ingat dia.sebab dia obses betul sama sy.😒😒😒😒
Edy :astaga,mcm makin hura hara o ni cerita.buli2 ni orng tua p kuntik2 ko😥😥😥
Akira :bapa sama anak mau sy ka ni??amaaaaa!!!😫😫😫😫
Edy :sabar sy ada.jangan takut.rilex ko.
Akira :senang ko cakap,tapi sy yg tanggung.
Edy :sy ada dia tidak berani tu.😥
Akira:buli2 ni angkol bapa ko mana sy tau.tu la ko x pernah kc tengok pic bapa ko sama sy.😫😫😫C Edy sama Akira masuk juga.terus terkejut bapa c Edy nampak c Akira,macam nampak hantu terus dia punya gaya.Mama c Edy perasan bapa c Edy macam.lain2 tu gaya lepas c Akira datang terus dia tanya.
Aunty Juddy :bh kenapa ko ??
Angkol Nico :tiada pa2,kenapa?
Aunty Juddy:ko terkejut nampak dia?ko pun mau juga?
Angkol Nico:aii tiada bah😑😑😑Dalam hati bapa c Edy "pukitaii,dalam gambar punya tabal,sini lagi tabal🙈🙈🙈 "
Akira :Hi,aunty.😊
Aunty Juddy :Apa lagi ko mau buat lepas ni?
Akira:tiada pa2 sy buat aunty.Tangan mama c Edy sampai d muka c Akira "Papppp"
terus Akira tunduk.c Edy pegang mama dia.Edy :Maa!!kenapa bh ko benci betul sama dia.
Aunty Juddy :sy tidak kepinggin sama dia.kenapa ko x mau c Julia.
Edy :Maa!ko belum kenal c Julia.macam mana dia di belakang mama.Terus c Julia p belakang mama c Edy minta kecian kunun.
Edy :Hoi!!sy sanggup bujang sampai tua dari sama ko.jagan ko buat muka begitu sana.
Julia: 😓😓😓Akira tiba2 bersuara.
Akira :Aunty,sy pun tidak tau apa sudah c Julia cakap sama Aunty smpi aunty percaya betul sama dia.sy bukan mau rebut dia dari c Edy.tapi klu aunty tau apa c Julia buat sama Edy dulu mesti aunty tau siapa yg salah sy ka dia. .
Aunty Juddy :ko jangan buat cerita sana.
Edy :tanya Julia!!!
Aunty Julia :sudah tanya dia!!ko jgn teriak sy.sy mama ko.
Edy :ko mau sy sma ni perempuan???sy snggup x kahwin maaa.Bapa c Edy p dekat2 c Akira,dia cakap sambil bisik2.
Uncle Nico:Akira buat2 ko x kenal uncle arr.😑😑😑
Akira :haaa?😑😑 ok2Mama Edy nampak,terus dia bising lagi sama bapa c Edy.
Aunty Juddy :kenapa lagi ko p bisik2 dia!!ko lagi mau betabiat??
Uncle Nico :Ehh teda2😂😂,sy suka Akira punya gaya.dia lagi bagus.
Aunty Juddy :haaa????!
Uncle Nico :ehh teda2.😂😂
Aunty Juddy :ko mau sy ambat ko sini.
Uncle Nico:😑😑😑Edy p tempat c Akira ,terus dia pegang c Akira.
Edy :sy tetap pilih c Akira,jngn mau paksa2 sy.ini keputusan sy.sy yg mau kahwin bukan kamu.jangan kc salah dia.sy kenal dia.
Uncle Nico:yaa dia bagus bapa pun kenal 😂😂
Aunty Juddy :haaa???!
Uncle Nico:Ehh silap 😑😑tapi betul bh,itu pilihan c Edy bh.kenapa kita mau masuk campur.lagipun ko kenal ka sudah betul siapa c Akira.ko terus p percaya2 cakap c Julia.jangan begitu bh.ko pun belum tau lagi c Julia macam mana dan betul ka x cakap dia semua.Terdiam terus mama c Edy,terus dia x tau mau cakap apa2.c Julia tetap d belakang dia juga.minta kecian.pok2 kena support mama c Edy.
Edy :mama dengar dulu dari mulut c Akira,macam mn.lepas tu tanya c Julia.bukan mama dengar dari 1 pihak saja.mama mn buli judge orang macam tu.
C Julia tiba2 bersuara,tapi Aunty tau juga kn macam mn gaya c Akira,sy sudah cerita semua.sy x sikit pun mau buat cerita aunty.semua sy cerita yg betul.c Akira diam saja.terus c Edy bersuara.
Edy :oiii!!jaga sikit mulut ko arr.bukaj mau trip angel depan mama sy.ko sedar sikit bh.sy bilang sy x mau.x mau la bh!!
Julia :sy cerita yg betul bh!Tiba2 c Sieol sama c Rinna sampai.kena tarik2 c Rinna oleh c Sieol.Dorang c Edy pun terkejut.
Edy :uii😯😯 kenapa Sieol??
Sieol :Sy mau suruh c Rinna terus terang sama mama ko betul ka pa semua c Julia cakap.
Edy :haaa?????apa lagi ni??Dalam hati c Akira ,sy sudah agak Sieol kenapa ko sanggup sama ni kawan munyit.Edy ko betul2 x sangka kn kawan ko sanggup p couple sama ni kawan munyit semata2 mau kc bongkar muslihat c Julia.
c Rinna bersuara,terus c Julia p tarik dia.
bersambung...
YOU ARE READING
Katil B69
Random"Akira" .Akira telah mengubah hidup Edy yang selama ini kaki perempuan,kaki botol,hampir setiap malam mabuk,peminat setia club malam,melakukan hubungan seks dengan mana-mana perempuan yang dia kenal atau baru dia kenal sehingga terkena penyakit berj...