Part 22
Title:Katil B69
#Part22KatilB69
"Shushhhhhhhh"
"Apa??😨kacau orang subuh-subuh baru jam 4pagi ni😑"saya tidak cukup rest nanti sayang,besok banyak lagi kerja di balai"Kenapa tiba2 ko mengidam tukul ni awal pagi?
Subuh-subuh Akira bangun mesti ada maksud ni.tahan-tahan saja la Edy.😑
Akira : Ala😑😑😑
Edy:"siou,besok malam la arr sayang"🙂Slow-slow tarik selimut,tidur balik dengan muka minta kecian,pusing kiri pusing kanan.Harap-harap ada orang ubah fikiran.Kecian juga Edy tengok,panat-panat pun layan saja la Edy.
Edy:"jangan lah bah buat muka begitu,bah sini la😑"
Senyum lebar Akira subuh-subuh.Bermula la senaman subuh dorang dua awal pagi,dengan iringan suara2 merdu bagai "ombak memukul pantai" ada juga suara keras seperti "siulan burung unta memanggil anaknya". diikuti juga dengan bunyi nafas kencang seperti pelari pecut 100m yang bertungkus lumus untuk mendapat tempat pertama,kadang-kadang bunyi bertukar menjadi laju seperti bunyi mesin jahit lama,sekejap-sekejap bunyi tu bertukar perlahan sedikit demi sedikit.Ada juga unsur tarian disana,ada unsur yoga,kadang-kadang timbul aksi tunggang tabalik.Selepas 30minit berlalu,semua itu tamat dengan satu tembakan deras seperti bom nuklear ke atas musuh,tanpa disedari yang menembak pun tumbang yang ditembak pun tumbang perlahan-lahan!bersemadi lah mereka dengan tenang sehingga matahari terbit(sweetdream na man).😂Awal pagi lagi Akira bangun,mandi dan masak apa semua.
Akira :Edy!bangun ko tidak turun kerja ka ni hari?
"saya off day"
Akira :semalam cakap besok kerja???next time kalau off,dari semalam kasih tahu.saya buat breakfast siap2 sudah😑
"eh🤔,sejak bila ni orang off friday?silaka dia mahu MC la ni😑"
"Edy bangun!bila lagi ko off friday??ko mahu MC kan?
Edy: Ishh,saya kena bagi off bah.future husband ko ni sudah 2 minggu tiada rest,kerja keras settle kes.kena bagi rest la.
"ermm yala,betul-betul arr bukan saja-saja minta cuti.
"eya😑""marah betul ni orang saya mahu cuti,bukan dia tidak tahu macam mana stress duduk bangunan 44 tu 24 jam.😑
Akira:sayang,pergi kerja dulu ok,rest la dirumah.Nanti kalau lapar saya ada masak tu tadi, kasih panas saja😘
Edy:"okay sayang,take care😘,love you.
"u too,love you more😘"Tengahari baru Edy bangun,bangun-bangun terus pergi mandi.kemas barang apa semua.Tiba-tiba dia rasa lapar,dia pun keluar cari makanan.Lupa yang Akira ada masak pagi tadi untuk dia.
"Darl,kenapa macam saya rasa Si Edy buat hal ni hari arr🤔"
"ish,ko punya perasaan saja tu,jangan begitu.Bagus-bagus dia di rumah ko pikir begitu"
Akira :no,betul ni kalau saya rasa begini kan mesti dia ada buat hal atau ada pa2 jadi.
"call dia la kalau macam tu,tanya dia buat apa""hello,sayang ko sudah bangun?"
Edy:sayang,saya tengah jalan ni,mahu cari tempat makan,kenapa tu?
"toli betul,sudah saya masak awal-awal pagi tinggal kasih panas lagi"
"Arhh?"
"tu lah,tidak tahu telingga ka juga,awal pagi sebelum jalan sudah saya cakap..sayang saja masak lepas tu buang duit lagi makan luar"😑
"siou sayang saya terlupa"
Akira:Bah yala,bah bagus-bagus tu drive.nanti lepas makan whatsapp saya balik.saya ganti orang ni,dia EL.jadi jam 9pm baru saya balik.
"Ok sayang,take care😘"
Akira:Saya di Wad,ko tu take care bukan macam-macam tu gaya.bah take care sana bye😘Sampai restoran,Edy ambil order tiba-tiba limpas kawan zaman sekolah menengah dia "Mona".
"Hi Edy,wow banyak berubah la,ingat saya lagi ka😁"
Edy:Hi!siapa buli lupa orang yang selalu saya buli suruh kasih siapa kerja sekolah saya dulu😂
Mona: waa,after 10 years,jumpa balik banyak berubah owh,dulu tengok muka ko saja terus lari saya jauh-jauh.bikin takut😂😂 sekarang punya "Semmmart!!" sudah😂😂
Edy:Eyalah tu,buat apa sini?
Mona:makan la jadi😂
"no,maksud saya buat apa disini,ko kerja sini ka?"
YOU ARE READING
Katil B69
Random"Akira" .Akira telah mengubah hidup Edy yang selama ini kaki perempuan,kaki botol,hampir setiap malam mabuk,peminat setia club malam,melakukan hubungan seks dengan mana-mana perempuan yang dia kenal atau baru dia kenal sehingga terkena penyakit berj...