Asi bych se hned ze začátku mohla představit, že? Tak tedy... Jmenuji se Hope, ale nikdo mi neřekne jinak, než Adéla. Proč? To je dlouhá historie. Pocházím z Londýna, ale žiju zde, v České republice. Je mi sedmnáct, tady žiju s mamkou už dva rok od té doby co se naši rozvedli, táta zůstal v Londýně, ale občas sem přijede. . Myslím si, že umím Česky docela dobře, nebo aspoň nikdo nepoznal, že nejsem odtud. Tento týden je plný zmatku a ruchu, protože se má vdávat moje starší nevlastní sestra. Nějak nebereme vlastní, nevlastní, máme se rády a to je hlavní. Jinak studuji uměleckou akademii, hraju na kytaru a na klavír. Lidé říkají, že umím i zpívat, ale já to nerada poslouchám.,,Adél vylez už z té postele," volá na mě mamka z kuchyně a já se neochotně vyhrabu ze své vyhřáté postýlky. Obléknu si obyčejné šedé tričko a černé legíny. Vlasy si upravím do neúhledného drdolu a scházím schody do kuchyně, kde si do misky nasypu vločky, které zaleji mlékem.
,,Bože holka ty zas vypadáš. To se ti zase zdál ten sen," zděsí se mamka hned hned jak spatří mou tvář. Já jen přikývnu a zase se věnuji jídlu.
,,Holčičko to je mi tak líto, ale nic s tím neudělám. jednou to přejde uvidíš," snaží se mě uklidnit, ale moc jí to nejde. Když dojím, nádobí strčím do myčky, kterou následně zapínám.
,,Haló kde jste kdo jsme doma," ozvala se od vchodových dveří moje sestra, která evidentně přišla i se svým snoubencem. Mám ho docela ráda. Ne jako, že ho miluju, ale prostě mi nevadí.
,,Ahoj Mončo," pozdravím jí a následně ji obejmu.
,,Hele na to, že mám být tvůj švagr si připadám jako vzduch," ozval.se Štěpán.
,,Tak dodatečně ahoj Štěpko," pozdravím ho dodatečně.
,,Hele tak my si jdeme odnést věci a pak Štěpík pojede k jeho rodičům a potkáme se az zítra tady v deset. Potom pojedeme na svatbu. Kdy že má taťka přijet?"
,,No měl by tady být každou chvíli," kouká mamka na hodinky a pak se to děje tak jak to moje sestra určila.
Jen co Štěpán odjel ozval se domovní zvonek a do domu vstoupil taťka.,,Ahoj tati," skočila jsem mu kolem krku a on mě objal.
,,Ahoj holčičko, ty jsi zase vyrostla," vůbec se nezměnil. Vůbec nestárne, nemá žádné vrásky a ani jeden šedivý vlas.
,,Ahoj Moni. Tak zítra máš svůj velký den," prohlídka si moji sestru a následně se usmál.
,,Jo a jsem čím dál tím víc nervózní," odpověděla Monča.
Potom jsme si dali společně oběd a pak měla přijít na řadu rozlučka se svobodou.
Se sestrou jsme vyrazily do blízkého baru jménem K2.
No řekněme, že jsme do domu nešli za dne, ale nebyla ani tma.
Klopily jsme do sebe jednoho panáka, za druhým. A já už měla tak kolem desáté slušně nalito.
Ve dvanáct jsme to zabalili a šli domů, kde jsem padly do postele a hned usly.**************************
Hola lásky!!
První kapitola je na světě.
Co myslíte pokračovat, nebo smazat z povrchu zemského??
Ps: pardon ze je to tak krátký , ale příště vám ro vynahradím.
NizaJimez 😘 💓
ČTEŠ
His Sister (1D)
FanficJedna noc ji převrátila život na ruby. Myslela si, ze už to nemůže být horší....to se ale šeredně pletla... #27 ve fan fikci #20 #10