Od doby co u nás byli naposledy the Vamps uběhly dva měsíce a za tu dobu se toho moc nezměnilo.
S holkama jsme byly nakupovat, na kafi, filmu a tak dál.
No a Zayn se rozhodl mě snad dočista ignorovat nebo co.
Od doby co jsme spolu byli venčit psy se mnou skoro nemluví. Nevím co mu přelítlo přez jeho nafoukanej nos, ale nic dobrýho to asi nebylo.
No Bracha mi vaří dál i když už nemám sádru a i když ta ruka bolí dá se s tím pracovat.,,Hope chceš k tomu čokoládu, nebo zmrzlinu?" Křičí na mě.
,,Obojí prosím pěkně a posypat ovocem no a taky bych si dala horkou čokoládu se šlehačkou jo a na to ji můžeš dát taky. Děkuju zlato,"
No co prostě mi dělá vafle a palačinky.
No mám na ně chuť jako čert.
Když přede mě postavil talíř s tou mnamkou osoba vedle mě se začala smát.,,Něco k smíchu pane Tomlinsone?!" Nadzvedla jsem obočí.
,,No mas teda strašný chutě. Nejsi náhodou těhotná?" Směje se dál.
,,Ha ha ha už se směju taky,"
,,No náhodou takovýhle chutě měla Cher taky, když byla těhotná," ozval se Liam, který přišel do místnosti.
,,A s kým by prosím vás spala vy inteligenti? S Leonardem di Capriem, nebo rovnou s Connorem?" Směje se Harry klukům.
No jo, ale co když mají ty dva pravdu?
Prosimtě nešil, vždyť jste se chránili,nebo ne?
Kurva! Doprdele je možný že bych vážně byla těhotná? Né vždyť, to není možný.
A navic mi není vůbec špatně.
Takže uvidíme jak se to vyvine.Jen co jsme dojedla svoji snídani šla jsem zpátky do pokoje.
Ovšem jen co zavřu dveře slyším z vedlejšího pokoje Zayna, jak s někým volá a následně dedukuju, že to je Gigi.,,Jo taky tě miluju.... Né neboj nepodvedl bych tě.... Miluju jenom tebe.... Hope není vůbec žádná hrozba.... Vždyť ani nemá pořádný prsa a zadek..... Né ty jsi hubenější.... No a navíc je to Harryho ségra.... Né nelíbí se mi.... Ani bych si o ní neopřel kolo.... Tak jo papa miluju tě,"
Tak tohle bolí Zayne, tohle sakra bolí.
Tak já myslela, že jsme aspoň kamarádi, ale ty jsi mi evidentně zabodl kudlu do zad.
Fajn, jak chceš.,, Cher ahoj Zlatko, prosimtě neodvezla by jsi mě k doktorovi, není mi nějak dobře,"
Říkám do telefonu, když to zvedla.,,Jo jasně kočko, kluci nemají čas a nebo jsou líný co?" Směje se.
,,Jo nějak tak," odpovím
,,dobře jsem tam tak za půl hodiny, zatím páčko," položí telefon a já se jdu připravovat.
Kostkovaná košile, kraťasy a sluneční brýle.
Vlasy nechávám volně rozpuštěné.
Uz je skoro půl hodina pryč a tak si beru mobil a scházím schody.,, Ahojky," pozdraví mě jen co vlezu do auta.
,,Ahoj tak můžeme,"
V Nemocnici...
Sedíme na gynekologii . Jo neptejte se mě jak, ale chci mít jistotu, že nejsem těhotná.,,Další prosím," zavolá sestřička a já mám v tu chvíli pocit upne stáhnutého žaludku.
Když jsem vesla do ordinace, dokrorka mi rovnou řekla ať si lehnu na křeslo a řeknu jí co mě trápí.,,Jen chci zjistit jestli nejsem těhotná,"
Řekla jsem ji.,,Tak se na to podíváme,"
Řekla a vyhynula mi košili až k podprsence. Následně mi na břicho napatlala takový studenty, kepkavy gel.
Vzala si přístroj a začala ten gel jako rozetírat. Hej já nejsem dokror, takže Sorry.,,Hmm gratuluji jste v šestém týdnu těhotenství," jen to dořekla, chtělo se mi brečet, řvát, křičet po všech.
Ale ne musím se klidnit. Třeba se mi podaří se nějak zabit, Jo to by bylo fajn.
Podala mi kapesníčky, abych si mohla utrit ten gel a řekla mi ze za dva týdny mám přijít znovu na kontrolu, protože dostanu nějaké papíry a první ultrazvuk.Když jsem vyšla z ordinace kněz se ke mě přiznala Cher.
,,Tak co?"
,,B-budeš teta," ona me hned začala objimat až jsem nemohla dýchat.
,,Tak to je úžastný a kdo je otec?" Vyzvidala dál.
Mám Jo to říct?,,Z-Zayn," vydechla jsem skoro neslyšně.
,,Pane bože," dala si rychle ruce před pusu.
,,Viď ze tam budeš se mnou?"
,,To vis ze Jo," chytla me za ruku a společně jsme vyjely zpět domu.
Když jsme zastavili před domem sevřel se mi hrudník a srdce bilo jako o závod.
Nádech, vydech, nádech, vydech.
Otevřela jsem dveře a společně s Cher jsem šla do domu.
Myslim, ze kdyby tady se mnou nebyla už bych se dávno složila.
Jen jsme vešli padly na nad všechny pohledy kluků.,,Kde jste byly?" Ptal se hned bracha ale já ze sebe nebyla schopna vydat hlásku.
,,Ve městě byly jsme na kafi a jen tak si pokecat. Jinak Harry nebude vadit, když Hope klesla prespi u me?"
,,Pro mě za mě," mykl rameny a my s Cher se vydaly ke me do pokoje.
Jen se zavřely dveře slela jsem po nich dolu a naplno se rozbrečela.,,Co jsem to provedla?"
,,Ty nic muže za to on, hele dneska přespíš u mě a zítra se sem vratis, protože aspoň bráchovi by jsi to mohla říct,"
Jen jsme kyvala hlavou.,,Jo ale udělám to jinak. Nápis mu ať sem přijde sám,"
Harry
Liamova holka: Harolde zvedni svůj zadek a prijd sem nahoru, SÁM!!!!!!Zvedl jsem se z gauče a šel rovnou do pokoje Hope, když jsem otevřel dveře, seděla v objetí Cheryl a brecela ji do ramene.
,,Co ji je?" Naznačil jsem ústy Cher.
,,Harry, musím ti něco říct a musíš mi slíbit, ze nebudeš křičet," řekla sestřička mezy vzlyky.
,,Slibuju," řekl jsem a převzal si ji od Cher.
,,J-Já jsem t-těhotná,"
Co prosím?!!!,,No to si delas prdel ne?! Sakra jak. Kdy? Kdo?"
Snažil jsme se zachovat chladnou hlavu, ale tohle je vážně silný kafe. Kurva vždyť ji je teprve sedmnáct!
Zabiju toho debila co ji to díťe udělal.,,Jak tady byli The a Vamps prvně," řekl mi do trička, které už bylo promáčené od jejích slz.
,,Kdo to byl? James? Connor?" Celou dobu záporně vrtřla hlavou.
,,Tak kdo?",,Z-Zayn," já toho Malika zabiju a roztrham na miliardu kusů!
*****************
Hola lásky!Oops tak Zayn bude táta.... no tak schválně jak si myslíte, že zareaguje a jak se zachová?
Co Jo na to řekne?
A hlavně co udělá Harry a ostatní kluci?Jinak jste si možná všimli, ze jsem odstranila texting.... je to proto, ze se chci plně věnovat jenom této knize a chci to vrátit do koleji pátek, sobota, neděle.
A to se mi s textingem jaksi nedařilo.
No v každém případě doufám ze se líbí a věnování je pro
TessloveLoui1 protože ona je můj Milašek ♥️♥️NizaJimez🙊🙈🙉🐒
ČTEŠ
His Sister (1D)
FanficJedna noc ji převrátila život na ruby. Myslela si, ze už to nemůže být horší....to se ale šeredně pletla... #27 ve fan fikci #20 #10