3. On je tady!?

7.7K 254 74
                                    

Už se blížilo k večeru a teplota prudce klesla snad až na deset stupňů. Proto jsem se šla na záchodky prevlet do mého oblečení, které jsem si zabalila s sebou.
Nevypadam v tom špatně a je to i pohodlné.
Měla jsem čas s tatkou probrat budoucnost. Ptal se mě na to co bych chtěla dělat.
Já ráda, že mi zůstal aspoň taťka, jako že spolu vycházíme. Že se na mě nevykašlal hned po rozvodu našich. Že neřekl, jed si za mámou já tě nechci, chybo mého života.
Jsem ráda, že i když jsem odjela do Čech on mě nepřestal podporovat v tom co mam ráda a, že me má rád.
A taky, že v nem mám.podporu jako v nikom, můžu se mu svěřit se vším a on mi s tím pomůže, nebo když se chci vypovídat tak mě vyslechne.
Tohle jsme s mamkou nikdy neměli.
Upřímně potom.co si vzala toho ehm debila, jsme.se úplně odcizil. Nikam jsme spolu nechodili, nic jsme společně nedělali. Prostě díky Tomášovi jsme se skoro i přestali bavit. Jako kdyby nás rozhádal. Nemam ho ráda debila jednoho nagelovanýho. A on nemá rád mě, ptáte se proč? Nechtěl další dítě a nechce mít na krku nějakou holku, která není jeho krev a nemá stejný geny jako on. Ještě mám nevlastního brachu ale ten je taky v pohodě. Docela jsme si sedli povahově. Bohužel tu Adam není, je v Iráku u námořní pěchoty.

,,No a co jinak?" Optal se mě taťka.

,,Jo dobrý lidi jsou fajn a tak," odpověděla jsem mu.

,,Všiml jsem si, že si nerozumíte s tím maminym amantem," smál se.

,,Jo my se přímo nesnášíme," pak jsem si asi dalších deset minut povidali dokud nepřišel jeden kluk. Mohlo mu byt osmnáct maximálně.

,,Tak já vás nechám o samotě," oznámil taťka a pak odešel nekam nevím kam.

,,Ahoj," pozdravil ten kluk.

,,Ehm..Ahoj," pozdravila jsem ho na zpět.

,,Jak se jmenuješ?" Optal se.

,,Adéla a.ty?"

,,Pěkně jméno, já jsem Jakub."
No nějak jsem se otukavali a pak jsme si normálně povídali. Mohlo být tak deset možná víc večer.

,,Jdu si pro pití chceš taky?" Optala jsme.se ho.

,,Ne díky,"
Došla.jsem.k baru a tam si objednala kofolu. Jak já ji miluju.
Mamka byla nějaká nervní a pořád podupavala mohou po podlaze.

,,Mami co se děje?" Zeptala jsem.se ji, když jsem k ní přišla.
Ona se na mě usmála a s klidným mi řekla: ,,Nic,"
Zeptala jsem.se tedy ještě jednou.

,,Mami co se děje!?"
Na toto mi přišla stejná odpověď a proto jsem to nechal být.

,,Fajn," vzala jsem.si kofolu a vrátila se zpět.

,,Nevíš proč se mi zdá, že mi jak mamka neco tají. Jako kdyby se mělo n co stát a mám z toho divný pocit," on jen kývl hlavou na znameni nesouhlasu.
Po další dopite kofole už jsem vážně potřebovala čůrat. Zvedla jsem se tedy z lavičky a odešla na záchod, který se nacházel uvnitř restaurace. Při pohledu na mamku, která už měla vykourenou snad celou krabičku cigaret, jak kontroluje hodinky už jsem to nevydržela a po tom co jsem.si oslovila na záchod jsem si vedle ní prostě sedla zeptala.se ji na rovinu.

,,Tak jo mami co se děje. Pozoruju tě celý den a chováš se vážně divně, proto mi neříkej, že se nic neděje,"

,,Adel, víš ještě není ten čas, ten pravý čas ti to říct. Zatím to neřeš a užívej si. Věř mi že se to dozvíš mezi prvními," odpověděla mi.
Vstala jsem.a vrátila se zpět ke Kubovi.
Jen jsem.dosedla rozezněl se mi mobil. Podívala jsem.se na příjemce a vyskočila na mě fotka, kterou když jsem uviděla okamžitě jsme značka červené tlačítko.

,,Proč jsi to nevzala?" Zeptat se.

,,Dlouhá historie. Smutná a bolestivá," odpověděla jsem.mu a smutně se usmála.

,,To mě mrzí. Co se stalo?" hm to může.

,,Hele promiň, ale já o tom nechci mluvit,"

,,Jo jasně, promiň," omluvil se.
Nejakou další chvilku jsme si povídali dokud odněkud nezačala hrát písnička, která mě donutila brečet.
Little Things.

Me oči zavalily proudy slz, které se mi při vzpomínkách na tuto píseň hrnuly do očí.

,,Adel, co se děje, proč brečíš?" Ptal se mě.
Já se zmohla jen a opět na slovo Historie.

,,Co je to támhle za rozruch?" zeptal se . Já si otřela oči od slz a vydala jsem se tím směrem.
Na jednom místě stáli skoro všichni a o necem si šuškali.
Když jsem došla blíž uviděla jsem velkého černého RANGE ROVERA. A když jsem došla ještě o něco blíže spatřila jsem pětici mladých mužů.
Žrouta, zrcadlo maniaka, mrkvo žrouta, člověka závislého na posilování a banano fila.
Bože tak proto byla máma nervózním, nevěděla kdy přijdou.
Ne já tady nebudu já se jdu někam schovat a ideálně ještě zahrabat.
Ideálně tak sto kilometrů pod zem, nebo se možná dokopu až k jádru Země, kde že začíná? V hloubce. 2900 kilometrů? To není tolik. Pár let mi to zabere.
Tak jo hezký pomaličku se vytrat, aby si tě nikdo nevšiml.

,, Hope?" Hlas volající mé jméno patřil k jednomu z kamarádů mého bratra.
Zastavila jsem se a otočila se na dotyčného.

,,Naděje umřela už před dvěmi lety, takže mluvíš na ducha milý Liamku,"

,,Proč tak ironická? To jsme ti ani trochu nechyběli?"

,,Vy jo, ale ON ne," kývla jsem.smerem k menu bratrovi, který stál i se zbytkem kapely opodál.

,,Hopie," přistoupil ke mě můj bratr a snažil se mě dotknout.

,,Tak už mi neříkej rozumíš!?" Vyjela jsem po něm.

,,Co jsem ti udělal, že se ke mě chováš takhle?" Zůstala jsem na něj stát s otevřenou pusou.

,,Aha, tak ty nevíš, co jsi své tenkrát patnáctileté sestřičce udělal? No tak to já ti to mile rada připomenu dráhy bratře.
Takže asi dva měsíce po tom co se naši rozvedli jsi mě měl hlídat, jenže ty jsi šel místo toho do baru a vrátil ses zlitej jako prase, když jsem.se že zeptala kde jsi byl, tak jsi po mě začal řvát, že to kvůli mě se naši rozvedli a, že jsem ti zničila kariéru.
Řekl jsi cituji: ,,To že jsi se narodila byla největší chyba našich životů,jak rodičů tak mého. Nikdy jsem nechtěl sourozence a už vůbec ne sestru. Kdyby bylo na mě už by jsi byla v děcáku, protože já tě nechci na tomto světě," a když jsem na to něco řekla tak jsi mě vzal za ruku a hodil mě na vazu, která tu stala v rohu obýváku. Od té doby mám tuhle jizvu a proto jsem.se taky odstěhovala za mámou do Čech, aby jsi se nemusel.divat na můj ksicht" vyhrnula jsem si rukáv u mikiny a vykoukla a mě jizva přez celou levou ruku.
Kluci se na mě jen nevěřícně dívali ovšem bratr stal se sklopenou hlavou a něco ho neuvěřitelně zaujalo na jeho botech.

,,Tak už víš co jsi mi udělal..... "

************************
Hola lásky! Máme tu novou kapitolku
Líbí?
TessloveLoui1  pro tebe lásko.
Máte tucha, kdo by  mohl být jejím bratrem?
NizaJimez 😘💜

His Sister (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat