18. Karma je z darma

3.8K 159 12
                                    

Zayn
Do piče jak já, zrovna já můžu být otec!? Sedím na gauči u sebe v bytě a piju pivo.
To ji mám jako věřit, že s nikým jiným nepsala?! Vždyť ji by chtěl šukat každý!
Ne ona si ze mě určitě jenom dělala srandu.
Jo určitě, i když blbou srandu, ale srandu. Tomu jsem se musel zasmát. Ta holka je mazaná vic než polární liška.
Z mého smíchu mě vytrhl až telefon zvonící v mé kapse.

,,Jé čau bro, tebe jsem už dlouho neslyšel," zasmál jsem do telefonu.

,,Jo, jo jasně taky tě rádd slyším, ale není u tebe Hope? Nemůžu ji nikde najít a telefon nikomu nebere. Ani u Paynů není, teda aspoň podle Liama a Chceryl?" zněl vážně zoufale.

,,Co by ta u mě dělala? Nevím, ale tady míní," odpověděl jsem mu.

,,No hele, kdyby se ti segra ozvala, tak okamžitě dej vědět, protože mám fakt strach o ni i o to malé," wait....

,,Cože!? Jaké malé!?" řekl jsem rychle do telefonu.

,,Ona ti to neřekla? Čeká tvoje dítě Zayne," řekl jakoby nic. Kurva.

,,Doprdele," zaklepal jsem.
,,Takže ona je to pravda... a já ji poslal do piče a ještě jsem ji naznačil, že je to kurva co dá každému,"

,,Malik ty si kokot první kategorie! Tohle vážně není možné co ty si za vola!?" zakřičel do telefonu, div jsem neohluchl.

,,Neřvi po mě, já vim, že jsem to asi posral.." nenechal mě dokončit větu a skočil mi do řeči.

,,Asi!? Asi!? Ty jsi to dokonale zkurvil, zrovna, když už bylo všechno v pohodě, uzdravila se a přestali jsme se hádat, tak si přijde pan nadržený Malik, udělá ji dítě a ještě k tomu, když mu to ta holka řekne, tak ji do očí řekne, že je to kurva, která dá každýmu! Já bych tě nejradši...,"

,,Nemusíš mi říkat, jak moc jsem to posral já to vím sám,"

,,Zajímalo by mě Zayne, co s tím chceš dělat?"

,,Tak to mě taky," povzdechl jsem si.

Hope
,,Ne Harry tady není... nevím kde by mohla být.... zkus Malika, nebo ty vaše divný kamarády," slyším, jak Cheryl telefonuje s bráškou.

,,Dobré ráno ospalče," přivítá mě Liam, když vejdu do kuchyně.
,,Jak se spalo?"

,,Dobré i tobě, no a musím říct, že v tom pokoji pro hosty se spí vážně báječně," odvětila jsem mu.

,,Tak to je dobře. Co si dáš k jídlu?"

,,Jenom jogurt prosím," on se usmál a vytáhl z ledničky jogurt, který mi následně podal.

,,Dobré ráno vy dva," pozdravila nás Cher, která právě vešla do kuchyně.
My jsem ji samozřejmě pozdrav opětovali.
,,Volal tvůj bracha, že už te hledal snad po všech čertech, ale ty nikde nejsi,"
Tomu jsem se musela zasmát.

,,No já už vás tu nebudu otravovat, něco jsem si našla, takže se stěhují do svého," řekla jsem radostně.

,,Tak to je super! A kde budeš?"

,,Stěhuju se do Las Angeles," odpověděla jsem a těm dvoum poklesla čelist snad až někam do pekel.

,,Až do LA? To od sebe budeme hrozně daleko," povzdechla si Cher.
,,Budeme si volat," těla radostně a já souhlasila.

,,Mám na vás dva prozbu a na tebe Cheryl přání,"
,,Neříkejte nikomu, kde jsem," oni přikývli
,,A Cheryl, jestli to bude holčička, byla by jsi ji za kmotru prosím?"

His Sister (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat