7. Moje jídlo!

6K 176 34
                                    

,,Doprdele moje hlava!" tak mile probuzení opravdu krásné. Bože až zjistím, kdo to tady řve tak ho zabiju následně vykucham a stáhnu z kůže.

,,Vole co tady tak řvete?! Vždyť ji vzbudite!"

,,Neměj péči milý bratře už mě vzbudili. Mimochodem Dobré ráno ožralové,"

,,Auu sakra nekřič vždyť mi praskne hlava!" Krikne po mě Louis.

,,No jo rodina Stylesova, vám slovo kocovina nic neříká, vy jste zvyklí na všechno," drží se za hlavu Zayn.

,,Milý Zayníčku ono nejde o zvyk ale musíš umět chlastat, tak aby tě ráno nebolela ta tvoje nagelovany hlavička," přistoupila jsem k němu a rozcuchala mu vlasy, přičemž jsem si zasloužila vražedný pohled.

,,Ty malá mrcho tohle si spolu vyřídíme," sykne bolestně a já se sotva za břicho popadám.
Tak to už mu dva slíbili odplatu a zatím nic.... Evidentně sliby, chyby.

,,Kluci já mám hlad," pohladila jsem si bříško a Koukla hladově na Nialla.

,,Harry co to ji?" zeptal se nenápadně bráchy.

,,Tohle," ukázala jsem na sebe.
,,Tohle ji lívance s jahodovou zmrzlinou a šlehačkou na to bych si dala borůvky a čerstvý karamel prosím," oni na mě jen zůstali stát s otevřenou pusou jen bracha se smál jak debil.

,,Hele nejsi těhotná? Takový chutě hned po ránu," ušklíbl se Liam, načerpat to schytal do žeber, za která se i nasledne chytl.

,,Tak co bude s tou snídani jsme mám vážně hlad," na to se jako potvrzení ozval můj hladový žaludek.
Zatím co tam ta Paka stala jako přikovaná já jsem.se šla obléct do normálního oblečení.
Ani jsem se neobtěžovala zavolat na brachu že si půjčím něco z jeho sklizně, že které jsem nakonec vytáhla kostkovanou košili.
K tomu jsem si vzala kraťasy a bílý crop top.

Vlasy jsem si rozčesala a nalíčena se vydala dolů.
Na stole už byl talíř s lívanci, změknou, borůvkami i šlehačkou.
Posadila jsem se ke stolu a chtěla začít jíst, ale křik toho Ira mě hrozně vyděsil.

,,Co tady řves víš jsem.se všichni lekli?" křikl po něm Louis.

,,Hele Em... Jak sundávat lívanec ze stropu?"
Já si v tu chvíli říkala jestli jsem opravdu v domě dospělých lidí a nebo v ústavu pro mentálně choré.
Ale pravděpodobnější se ta druhá varianta.

,,Zkus na to koště," pak už jsem se konečně chtěla pustit do toho jídla jenže jsem nemohla.

,,Proč nejis?" Koukali na mě všichni jak na cvoka co si objednal jídlo a pak se ho ani nedotkl.

,,A jak mám asi držet příbor ty chytrej s tou sádrou to jaksi moc nejde," ukázala jsem na svou sádru.

,,Budeš mě muset krmit bráško. Jako když jsem byla malá," zamrkala jsem na něho očkama.

,,Jo to jsi byla ještě hodná a ne tak otravná," řekl s úsměvem na tváři.
Já jsem se na oko urazila a dělala smutnou, načítání on zakroutil očima.
Pak si sedl vedle mé a začal mi krájet jídlo, které mi následně na vidličce strčil do pusy.

,,A letí letadlo," jo to bylo znamení že mám otevřít pusu na další porcičku.

,,Mmm máš to výborný Nialle," zahuhlala jsem s plnou pusou. Jemu se na tvari vytvořil vytěžený úsměv. Jo jeho ego je teď až u stropu

,,Hele co mi jíš jídlo?! Já si tady objednala tohle nebe na talíři!" Ublíženě jsem koukala na Harryho, který mi kradl jídlo přímo z talíře.

,,Chce ještě někdo ochutnat nebo to má dojíst sama?"

,,Přihraj to sem já chci taky," podával talíř s MOJÍ snídani ten lidoopům.

,,Maliku ne nemyslí na to! Ani se toho lívance... Neeee!" Vykřikla jsem zděšeně, když si strčil bydlících s lívancem do úst.
To ti nikdy nezapomenu. Jen počkej ty něco zažiješ.
Nenajedená a totálně nabručená se vracím do svého pokoje, kde zapínám notebook a okamžitě si najdu YouTube.
První písnička moje asi upne něj Španělska je Despacito s Justinem.

,,Co to tady Pouštíš za sračky?" Vykousneš do pokoje Zaynova hlava.

,,Ty na mě radši ani nemluv! Snědl jsi mi snídani. Chudák pan žaludek, má hlad a je traumatizovaný. A sračky? Promiň já nemůžu z to, že ty tomu textu nerozumíš,"

,,'Ana la 'akhraj Minh,"( že já se na to nevykašlu). Zamumlal si spíš pod nosem.

,,A arabštinu na mě nezkoušej. Sám si mě ji učil, aby nam ty dole nerozuměli," on na mě koukal s otevřenou pusou, co s tím všichni mají?

,,Ty si to ještě pamatuješ?" Divil se.

,,Jako ještě jo. No rozhodně je to záživnější jazyk než Čeština,"

,,Nechceš pokračovat v tom co jsme nechali rozdělané, než jsi odjela?"

,,Ehm.. jo... jasně... nevím co myslíš," on nademnou jen pokroutila hlavou.

,,Naše arabština, před těma pošukama.... Jinak holka si hrozně chyběla,"

,,Jenom holkám?" Nadzdvihl jsem obočí.

,No tak dobře i mě si trochu chyběla,"

,,Jenom trochu?" Znovu jsem nadzvedl a obočí a lehce se usmála.

,,Dobře, dobře, dobře.... uznávám, měsíc chyběla hodně...moc,"
Musela jsem ho obejmout, protože on mi taky chyběl.
Ovšem když si mě na sebe víc přimáčkl sykla jsem, protože mě zavolala žebra.
On se s omluvnym výrazem odtáhl.

,,Nelíbí se mi jak tě ten parchant zabil. Tohle přece není normální. Zlomená žebra, ruka, měli podezření na vnitřní krvácení a tos nevydělá jak tvůj bratr řádil. A upřímně já měl taky chtěla mu jednu vrazit, ovšem na přání všech jsem byl donucen to neudělat," tentokrát si přidal do obětí on mě a položil mi malou pusu do vlasů.
Chyběl mi... hodně. Trávili jsme spolu skoro všechen čas, vlastně Harry, nebo taťka vždycky nechávali Zayna aby mě hlídal, když nemohli ani jeden.
Vdechovaly jsem jeho vůni, když se za námi ozvalo odlákání.
A sakra.

**********************
Holka lásky!
Nad touhle fotkou se rozplývám už nějakou tu dobu a musím říct že je naprosto Líbivá a awwwww💓❤😭😍

**********************Holka lásky!Nad touhle fotkou se rozplývám už nějakou tu dobu a musím říct že je naprosto Líbivá a awwwww💓❤😭😍

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nebudu radši nic popisovat, byli bychom tu velice dlouho.
Taky byjste byli naštvání, kdyby vám někdo kradl jídlo? Třeba mrkve?! (Karlíku ty se mých mrkvi ani nedotknes! Jinak se Louis něco dozví)😂😂😂
NizaJimez 🎄🎄

His Sister (1D)Kde žijí příběhy. Začni objevovat