Hoofdstuk 2 ~ The day ~

3.8K 157 5
                                    

P.O.V Maddy

De zon deed pijn waardoor ik mijn ogen zich terug sloten. Asheley strok aan mijn arm waardoor ik uit bed viel. 

"Ash, doe dat niet oké" Riep ik boos.

"Niall heeft juist getweet." Riep Scarlett opgewonden uit de badkamer.

"Wat ? Wanneer !" Riep ik luid. Snel greep ik naar mijn gsm en zag dat het bericht al 60 Favo's had en 6 antwoorden. Ik greep mijn kans en tweeten terug.

Niall Horan @NiallOfficial 1min.

Amsterdam is awsome !

Maddy Horan ‏@MaddyJener  1 sec.

Omg, I'm gonna be there ♥

"We moeten ons klaarmaken Maddy, anders kunnen we er niet meer bij." Riep ze tevreden. Ik knikte nam mijn outfit die ik samen gisteren met Ash had uitgezocht .

Na het hele make-up gebeuren in de badkamer, aten we snel wat en liepen naar de auto waar Scarlett's moeder stond te wachten. 

"Dus, wat zou jij doen moest Niall ineens stoppen en naar je toe rennen." Vroeg Ash opeens. Ik lachte en legde mijn hoofd naar achteren. "Dat gebeurt niet !" Was Scarlett me voor. Dat zou ik ook geantwoord hebben maar omdat iemand anders dat zei kwam het vrij hard aan.

"Scar, wie weet !" Riep Asheley boos naar haar. Ik lachte de twee uit en keek richting het vliegtuig dat al in zicht kwam. Scarlett's moeder gaat ons daar afzetten en rijd dan rechtstreeks naar haar werk in Rotterdam. Wij bleven een heel weekend in Amsterdam waardoor we One Direction natuurlijk konden stalken. 

Na een paar minuten dagdromen merkte ik op dat Ash en Scarr al buiten stonden.

"Kom op Madeleine, anders komen we te laat."

"Noem me niet zo." Riep ik geiriteerd. Eigenlijk heet ik zo maar ik vind die naam gewoon way-to-long.  Ik zuchte en stapte de auto uit. Het vliegveld stond vol met gillende fans. 

"Geweldig echt waar !" Riep ik uit. Iedereen keek om en sommige keken dodelijk. 

"Dat word dringen."

"Maar, Ashley." Protesteerde Scarr. Ash is altijd de crazy one geweest. Ash dook in de fans en greep een plek, geloof het of niet vanvoor aan de hekken waar mijn man door zou lopen. 

Ik nam mijn gsm op en probeerde alles te filmen maar de menigte gaf me amper de kans toen er 5 jongens uit de ingang kwamen gelopen. Eerst kwam Zayn vervolgens Niall. Ik begon te gillen en probeerde hem te filmen. Niall bleek me op te merken en zwaaide naar de camera. Ik begon luider te schreeuwen. 

Tot iemand plotseling mijn gsm uit mijn handen duuwde waardoor die op de grond viel voor Niall's voeten.

"Ashley !" Riep ik haar boos na. Ash leek het niet eens op te merken en bleef gillen om Louis die een, poging tot dansen deed. Niall zag dat mijn gsm gevallen was en nam die op. Juist voor hij naar mij wou lopen om die terug te geven. Kwam Paul aangelopen en duuwde de jongens abrupt naar de uitgang. 

Eerst begreep ik er niks van maar achteraf zag ik dat een groep meisjes was losgebroken.

Haha, alsof het beesten waren die uit een kooi ontsnapten.

"Mijn Gsm !" Schreeuwde ik nog maar tevergeefs. Toen het volk verdwenen was naar hun hotel drong het pas tot me door.

Niall

Horan

Heeft

mijn

f*cking

One tweet, million changes (Niall Horan and Harry Styles) / voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu