P.O.V Niall
Ik staarde al een uur naar Maddy, hield haar hand vast en wreef over haar kin. Ze zag er zo rustig uit. Harry had niet veel gezegd tegen mij maar Simon wist veel.
'Maddy, het spijt me van alles. Liefde doet vreemde dingen met je. Is het niet?' Ik grinnikte tussen de tranen heen. Ik zag ook een traan over haar wangen rollen. 'Ik weet dat het niet helpt maar ik hou nog steeds van je, en ik wil dat je dit voor eeuwig blijft herinneren. Ik hou van de manier waarop je me aankijkt. Maar de laatste tijd zijn we zo goed al vreemde voor elkaar geweest. Ik heb je laten vallen. Alle schuld op jou gestoken waardoor je overspoelt werd met haat. Ik weet niet of het mijn schuilt is dat je hier ligt maar ik weet wel dat het jou schuld is dat ik hier sta.'
Ik veegde de traan weg en bracht mijn hoofd dichter bij haar. onze lippen kruiste elkaar voor een lange tijd. Toen ik opkeek keken Maddy haar ogen me glinsterend aan..
WOW! Wacht haar ogen zijn open.
Ik sprong van bed en keek haar aan. Ze glimlachte en begon te huilen. Ik nam haar in mijn armen en gaf een kus op haar hoofd. 'Dit is zo cliché!' Lachte ze en ik knikte om haar humor.
'Waar is Harry?' Vroeg ze plots. Ik keek gekwetst, had ze niks gehoord of gevoeld van ervoor?
p.o.v Maddy
Ik zag Niall gekwetst kijken en ik wist maar al te goed waarom. Ik had gespeeld met zijn gevoelens ja maar ik heb een kind met Harry op te voeden. Niall hoorde daar ook bij maar in een andere positie.
'Emh, hij is bij Darcy.' Zei hij zacht, ik knikte en knuffelde hem nog eens stevig vast. Niall lachte en stond op.
'Waar ga je heen?' Vroeg ik vrij serieus. Hij wees me zomaar af?
'We gaan ons liedje promoten, dat Harry heeft geschreven met Louis.' Ik knikte en legde me terug op bed.
Na een tijd kwam een verpleegster om te checken of ik oké was, maar Harry was nog niet komen opdagen. Ik ben wakker geschoten uit een coma door Niall 's kus... WOW. Dat klonk sprookjesachtig. Mijn wangen kleurde en ik staarde dromerig naar mij gsm. Een bericht kwam erop dat de jongens van one direction een bericht op YouTube hadden gezet.
'Hallo, wij zijn zoals jullie al weten 1D. We hebben een super verassing: een nieuw liedje blijf zeker luisteren. Ik heb dit liedje met een betekenis geschreven samen met Harry.' Begon Louis.
Ik luisterde zorgvuldig naar 'Steal my girl'. ( A/N Ik weet Harry heeft dat niet geschreven.) Mijn hart brak toen ik hoe Harry er zo echt met meezong. Het ging duidelijk over mij. Ieder meisje zou dat willen maar ik had het liever iets minder vijandig tegen Niall gehad.
POV Harry
Simon keek me boos aan. Hij sprak al een half uur niet. Alle vijf zaten we gestresseerd naar hem te kijken. Wat is zijn probleem we hebben een nieuw nummer gereleasd zoals gevraagd. Ik zuchtte en stond op.
'Als we toch niks gaan zeggen ben ik beter naar Maddy.' Zei ik plots.
'Ik ga mee, ze heeft inderdaad wat aandacht nodig nadat ze wakker is geworden.' Antwoorde Niall alsof het de gewoonste zaak was.
'Ze is wakker! Hoe komt het dat ik dat nu pas weet!' Niall trok zijn schouders op en glimlachte.
'ZITTEN NU!' Riep Simon woedend.
'Nu weten we allemaal ineens waar zijn inspiratie vandaan heeft.' Lachte Louis. Ik keek hem dodelijk aan.
'Luister Simon met alle respect maar ik ben nu echt weg. Ik kom vanavond wel terug.' Voor die laatste kon protesteren liep ik het kantoor uit. Toen ik aankwam aan het station zag ik dat de trein 3 uur vertraging had. God gots to be kidding me!
Na een uur te wachten besloot ik de boot te nemen en al snel kwam ik terecht in België. Ik vluchtte naar het ziekenhuis maar bleef staan aan de deur en herkende een bekende stem.
'Maddy je weet het zelf ook!' Schreeuwde een Iers accent.
'Niall, ik hou van je meer dan iets anders, maar ik en Harry hebben een kind.'
'Daar ben ik niet zo zeker van.'
*-*-*-*-*-*-
Iedereen die niet kan volgen... wacht op het vervolg babes.
JE LEEST
One tweet, million changes (Niall Horan and Harry Styles) / voltooid
FanficMaddy 'stalkt' Niall al eeuwen op twitter, zonder resultaat. Tot hij haar op een dag opmerkt, tijdens het concert in Amsterdam haalt hij haar tweet eruit. Héél haar fantasie beeld word plots werkelijkheid. Maar wanneer er een misverstand plaatsvind...