Hoofdstuk 12 ~ Done !~

2.3K 102 7
                                    

P.O.V Maddy

Het werd donker en een koude tocht trok door me heen. Niemand was me kennelijk gevolgd aangezien ik al een uur aan het stappen was op een verlate pad. Ik hield mijn armen stevig over elkaar om het warm te krijgen maar ik werd er niet warmer door.

Hoe kan de perfecte wereld zo een hel zijn. Mijn tranen waren nog niet gestopt en ik weende al een uur aan een stuk. Niet één keer had ik de tijd om te snikken. Ik brak, wetend hoe misleidend  mensen kunne zijn.

Ash en scarr, Patricia Niall en nu Harry ?

Ik wou dat ik gewoon naar huis was gegaan of mijn gsm gewoon laten zitten had in mijn tas in plaats Niall te filmen.

"Koud ?" Vroeg een hoge stem. Ik hoopte dat harry me gevolgd had maar was niet teleurgesteld toen Minke daar stond. Ze zag dat ik gehuild had en gaf me snel een knuffel.

"Het spijt me over wat Niall had gezegt." Ik snikte en schudde mijn hoofd.

"Hij zei gewoon de waarheid omdat hij me weg wilt." Minke keek me niet begrijpend aan en schoot direct in aanval.

"Hij heeft me alles vertelt, en dat is niet waar !"

"Hoe goed ken je hem dan ?!" Snauwde ik terug. Ze keek niet gekwetst eerder geïrriteerd.

"Blijkbaar beter dan jou, want ik ben niet de enige die ziet dat hij jou zwaar ziet zitte. !"

Ik sloeg mijn ogen ten hemel en liep door maar ze nam mijn arm vast en keek me recht in de ogen.

"Het is niet gezond voor Niall om zich nu zorgen te maken !" Riep ze.

"Dit gaat niet om Niall, maar om Harry! hij is degene die me kwetste niet Niall !"

De laaste tranen rolde over mijn wang en vielen op mijn t-shirt. Minke glimlachte en schudde ontkennend haar hoofd.

"Snap je het dan nog niet ?" Zei ze lachend. "Niall is jaloers, Simon stelde dat voor aan Harry en dat kwam hem goed uit want hij voelt wat voor jou!"

P.O.V Louis.

"Ze is lief he ?" Zei Niall.Ik knikte hevig.

"Ik hou van meisjes met pit !" Voegde ik eraan toe. Niall lachte.

"Pit heeft ze indereaad." We lachte nog wat en ik dacht aan hoe Minke mijn gsm had afgakt tijdens het wachten in de wachtkamer en selfies begon te trekken met iedereen die ze tegenkwam. Verlegen was ze niet.

"Zou ze nog terug komen ?" Vroeg Niall die zich neer legde. Het was al even geleden voor Harry en Minke vertrokken waren.

"Tuurlijk, ik heb Minke nog gevraagt om iets te laten weten." Niall knikte toen ik mijn gsm pakte.

"Moest ik jullie niet kenne zou ik denken dat jullie broromance echt was." Ik keek geschrokken op en draaide me om. Liam stond aan de deur te grinniken. Zodra hij door had dat Niall aan het wenen was kwam hij aangestormd.

"Wat is er ?"

"Maddy"  Fluisterde ik onsubtiel.

"Moet ik za-" Snel gaf Niall Liam een stomp als teken dat hij moest ophouden.

Ik schrok toen mijn gsm trilde, snel nam ik op en hoorde een bezorgde stem van Minke.

"Louis ze wilt niet komen, ze is kapot van alles."

"En wat zegt Harry hierop ?"

"Harry ?"

"Die is jullie gevolgd."

"Neen, hij is hier niet en we staan hier al een halfuur."  Ik schrok en keek een beetje overstuur rond.

Harry was direct achter Minke vertrokken !

"Louis ?"

"Sorry, ik begrijp er niks van."

"Ik moet gaan, Maddy komt."

Ik draaide me om en zag hoe Niall klungelig uit zijn bed kwam gestruikeld.

"Niall !" Riep ik uit. Hij kuchtte een paar keer en hield zich vast aan bed.

"Ik moet haar gaan halen !" Zei hij alsof hij bezeten was door een of andere demon hem had overgenomen.

Snel greep ik naar mijn tas aan de andere kant van de kamer waar ik eten in had zitten om hem te kalmeren.

BAM !

Grschrokken keek ik op en zag hoe Liam naar Niall liep die languit op de grond lag.

"Liam is hij oke !"

Tot mijn grote opluchting stond Niall snel op en ging in bed liggen.

P.O.V Harry

Ik keek het rond hopend ik een glimp zou opnemen van Minke maar geen teken. Ik liep nu al een half uur in de richting waar ik dacht dat Minke was gegaan al vond ik haar niet. Mijn gsm piepte en ik nam snel op.

"Wat Louis ?"
"Waar ben je ?"
"Moest ik dat weten was ik al een heel eind verder."
"Harry dat meen je niet !"
"Hahaha, toch wel." Mijn gsm sloeg af.

Baterij op ... GEWELDIG !

p.o.v Maddy

"Waarom moeten we hem gaan zoeken ?" Zaagde ik terwijl Minke voorop liep.

"Omdat we anders een menigte haat krijge !" Ik knikte en strungelde voort.

Opeens lag Minke op de grond en vloekte luid.

"Wat is er ?" Vroeg ik aangezien het te donker was te zien.

"Ik viel over iets !" Riep ze boos. Ik bukte me en nam het voorwerp op,

HARRY'S GSM ?

"Wat doet die hier !" Gilde ik overstuur.

Minke stond op en keek met grote ogen naar de gsm.

..........

Hey, mss kort hoofdstukje maar ik wou persé nog eens oploaden !! Ik he. 2 weken examen en kan dus dan nietuploaden dus deze week ga ik waarschijnlijk nog 2x uploaden:
+ woensdag
+ mss vrijdag

Dus ik ga mijn best doen voor jullie. De 25ste ga bik ook naar het concert van one D. Dus ik ga dat filmen en een link zetten naar youtube ❤Jullie comments zijn btw zō lief ❤❤❤ Dit motiveert me echt lovue crazy MOFFO'S !

One tweet, million changes (Niall Horan and Harry Styles) / voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu