Hoofdstuk 19 ~Why don't you love me ?~

1.5K 73 5
                                    

P.O.V Maddy

Ik lag al een maand in het ziekenhuis ondertussen overgeplaatst naar Brussel. Aangezien mijn ouders het nieuws hadden opgevangen en wouden dag ze mij konden verzorgen.

Met het kind ging alles goed. Ik zal wel vroeger bevallen dan gepland wegens water tekort. Harry was om drinken en ik had mijn ouders naar huis gedwongen om naar huis te gaan, ik wil niet dat ze hier Harry en Niall ontmoeten.

Niall bevond zich in de kamer en keek me met een glimlach aan.

"Wanneer vertellen we het Harry ?" Ik keek hem niet begrijpen aan.

"Wat ?"

"Dat we gekust hebben"

"Hij heeft het al gezien Niall dat weet jij beter dan mij." Hij grinnikte waardoor ik mijn boek naar hem gooide.

"Dus je wilt hem duidelijk maken dat wij iets hebben ?"

"Wij, Niall, hebben gevoens. Niets meer en Niks minder." Zei ik duidelijk.

"Wat bedoel je ?" Vroeg hij, al zag ik dat hij het antwoord niet wou horen.

"Ik heb iets met Harry, alles wat er tussen ons gebeurde was een test, een test voor mij en Harry."

P.O.V Niall

"Ik ben dus een test ? Een barricade ?" Vroeg ik gebroken. Ik wist haar antwoord maar wou het toch nog eens horen. Ik wou... dat ze EINDELIJK eens inzag dat WIJ bij elkaar horen, Ik heb haar ontmoet niet HARRY.

Ze knikte langzaam. Dat was genoeg. Het limit, het einde. Harry die haar zo gemanipuleerd had, gebrainwashed of weet ik veel. De tranen kwamen op en mijn woede was niet meer te houden. Ik liep naar buiten, negerend dat Maddy mijn naam riep.

Juist op dat moment kwam Harry de kamer binnen. Ik hield me niet meer en sloeg alles uit zijn handen. Daarna pakte ik hem bij zijn kraag en sleepte hem naar de wachtkamer. Daar sloeg ik hem raak op zijn kaak. Schopte hem hard, op een plek waar geen enkele jongen graag geschopt word en drukte zijn hoofd tegen de muur.

Louis en Minke liepen naar Harry, terwijl Zayn en Liam me van hem af haalde. Harry lag bloedend op de grond. Hij keek me met zijn groene ogen onschuldig aan, helemaal onschuldig, dat had ik pas door toen ik in zijn ogen keek.

Liam en Zayn sleepte me naar de tourbus. Eerst begreep ik niet waarom maar na een tijd zag ik massa's paprazzi naar het ziekenhusi rennen.

Zayn zette me op mijn stoel.

"Luister nu eens naar ons Niall" Zei hij als een strenge vader die je juist betrapt had op drugs.

"Jij moet dringend gaan dimmen, Harry en Maddy verwachten een kind wat al fataal kan zijn voor de band. Als jij nu nog eens de ambetante gaat uithangen loopt alles mis. Louis, Liam en ik zijn de enige die nog aan hun fans denken jullie denken alleen maar aan wie Maddy krijgt." Hij wees steeds naar me en flipte helemaal.

P.O.V Harry

 Even snapte ik er niks van maar toen ik zag dat Niall uit haar kamer gestormd was snapte ik alles. Ze zal hem eindelijk verteld hebben dat we samen een gezin gingen vormen. Wat ik niet zag aankomen was dat Niall me sloeg. Hij raakte me gigantisch hard waardoor ik bijna bewustzijn verloor. Hij grijnzde eerst maar toen ik in zijn ogen keek zag ik zijn emotie omvormen in schuldgevoel.

Dat is normaal, mijn f*cking neus bloed zich te pletter. Minke legde mijn hoofd op haar schoot en fluisterde lieve dingen alsof ik dood zou gaan. Al voelde ik me ook zo. Louis goot water over mijn hoofd waardoor ik bijna stierf van verdrinken. Ik sloeg het flesje weg en kuchte even. 

"Maddy ga terug in bed liggen." Zei Minke boos en bezorgt tegelijkertijd. Ik keek naar Maddy en zag dat ze naast me kwam zitten. Je zag duidelijk dat ze zwanger was en ik glimlachte. Ze zag dat ik naar haar buik keek en ze nam mijn hand die ze vervolgens op haar buik legde.

Ze is nu 3.5 maand en bevalt binnen 4.5 maand. Bijna de helft ! Ze ging zitten op en stoel en zuchtte. Ik zette me tegen een muur en nam zakdoekjes die Louis me aangaf.

"Het spijt me zo." Fluisterde ze maar ik suste haar stil.

"Niet jou schuld, hij moet de waarheid aankunnen." Ik knikte en omhelste haar.

P.O.V Niall

Ik wou mijn exuzens gaan aanbieden maar toen ik zag hoe Harry zij hand op haar buik legde kon ik het niet. Ik kon het niet aan. Voor de 100000000000000 keer brak mijn hart door het enige meisje dat ik echt leuk vind. Ik voelde geen woede, alleen verdriet. Er zal altijd een winnaar zijn en die ben ik niet en daar moet ik tegen kunne. Zoals Zayn zei: 'Dit breekt de band.'

Dat laat ik niet toe ! Mijn fans betekenen teveel voor mij. 

Vanavond hadden we een concert dus namen Maddy en Harry een lange afscheid. Ik durfde haar niet eens onder ogen te komen dus zei ik tegen Harry dat  hij gedag moest zeggen. Vandaag was het stadium helemaal uitverkocht en da tkon je al duidelijk horen wanneer 5sos optreden.

Iedereen werd wild toen wij op het grote podium rende. Na een paar liedjes begon Harry te praten, iets wat me totaal niet lag.

"Beste fans, ik heb een mededeling !" Iedereen begon te juichen zelf ik was nieuwsgierig. "Ik word vader zoals sommige al hebben opgevangen !" Zei hij enthousiast. Het publiek werd wild en ik rolde met mijn ogen waardoor ik naar achteren liep.

"En we vragen Niall als peter." Ik stopte en sperde mijn ogen. Menen ze dit nou ? Ik had me erbij neergelegt en dan zo een rotstreek ! Harry leek te lachen naar me en het publiek juichte harder dan ooit. Ik keek hem met spleet oogjes ana en zag dat hij het meende.

"Dit is de vuilste rotstreek iemand die jij ooit kunt doen ! IK BEN KLAAR MET DEZE BAND !" Riep ik en stormde het podium af.

*-*-*-*-*

Voila extra spannend gemaakt neem zeker ook eens een kijken in mijn nieuw boek van Harry Styles: I'm the good girl ? Lovueeeeee xxxxxxx

One tweet, million changes (Niall Horan and Harry Styles) / voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu