hoofdstuk 6 ~Liar !~

3.4K 138 10
                                    

P.o.v Niall

Ik stond al een uur voor de spiegel. Binnen een paar minuten zou Maddy komen om een film te komen kijken. Ik hoop niet dat ze iets te mooi aan heeft aangezien we hier thuis blijven. Simon vond het niet verstandig om nu naar buiten te gaan dus kijken we een film in het hotel.

Ik had haar uitgenodigd, ten eerste omdat Harry aandrong en ten tweede omdat ik haar echt wel beter wou leren kennen al kon het niet meer worden aangezien ik binnen 3 dagen terug op tour vertrok.

Er werd op de deur geklopt en aan de ingang stond een blond, lang smal meisje met een brede glimlach. Ik zag dat ze een jogging aan had en begon te lachen.

"Zeg alsjeblieft dat we niet weggaan. Ash en Scarr zouden het direct door hebben ik heb hen gezegt d-"

"We gaan niet weg." Stelde ik haar gerust voor ze los barste van het lachen. Ik deed het gebaar dat ze op de zetel mocht gaan zitten en schoof haar een kop chips maar ze weigerde.

"Je hoeft je niet nin te houden hoor, ik hou van meisjes die eten." Ze lachten en schudde haar hoofd nogmaal.

"Ash had gekookt dus ik heb niet echt zoveel honger." Ik grinnikte.

"Zoveel gegeten ?"

"Neen het was niet te eten."

"Welk eten is nu niet te eten ?!"

"Ash haar eten." Zei ze kortaf. Ik lachte en kuchte sarcastisch.

Ik nam een aantal DVD's uit de kast. Ze zetten zich wat recht en bekeek de films waarna ze haar wenkbrauwen optrok.

"Waarom alleen horror ?" Vroeg ze terwijl haar blauwe ogen de mijne zochten. Ik grijnsde en hief mijn schouders op.

"Zodat je dan bang word en bij me kruipt." Zei ik zacht, gevolgd door een por in mijn heup.

"Daarvoor heb je geen horror film nodig." Ik bloosde en keek naar beneden. Ze lachte, schoof de films aan de kant en stond op. Ze neurriede 'Midnight memories' terwijl ze in de kast zocht.

"Laten we mean girls kijken !" Stelde ze voor terwijl ze nog steeds lachend. Ik genoot van haar glimlach en knikte zonder enig besef welke film ze genomen had.

P.O.V  Maddy

"Hoe komt het eigenlijk dat je die hebt ?" Vroeg ik toen de film al een tijd bezig was. Hij lachte en sloeg zijn ogen ten hemel.

"Luke Hemmings." Ik knikte en moest denken aan Scarr die er zo zwaar van af zag.

Hij geeuwde en rok zich uit. Ik schrok toen zijn arm opeens achter me lag. Hij grinnikte en zakte onderuit.

"Je had belooft dat je geen horrorfilm n-"Ik gaf hem een stomp en maakte het gebaar dat hij moest zwijgen en naar de film moest kijken.

Geschrokken stond hij recht en liep een deur binnen.Ik wou hem nog achterna gaan maar besloot dat ik er onder andere veel te lui voor was.

Hij kwam na een paar minuten terug met een laken en kussen. Ik schoof opzij zodat heel de massa erbij kon en hij legde zich neer.

"Wat ben je van plan ?" Ik keek hem niet begrijpend aan en lachte met gefronste wenkbrauwen.

"Aangezien jij niet wilt knuffelen neem ik mijn laken maar." Ik zuchte en trok mijn schouders op. Niall grinnikte en gaf een stuk van het laken aan mij. Ik legde me neer met mijn hoofd op de leuning.

Mijn ogleden voelde zwaar...

P.O.V Niall

Teleurgesteld zag ik dat Maddy in slaap was gevallen. Ze was niet zo aanhankelijk, de meeste meisjes zouden direct bij me komen liggen zijn maar ze hield afstand en op één of andere manier vond ik dat leuk.

One tweet, million changes (Niall Horan and Harry Styles) / voltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu