p.o.v Maddy
Niall sprak in raadsels. Darcy had als achternaam Styles en dat stond al vast.
'Niall als je me iets te zeggen hebt zeg het dan nu want ik kan er niet meer aan uit!' Riep ik luider. Hij kwam dichter en ik dacht dta hij me wou kussen maar dat deed hij niet. Hij zei iets bijna onverstaanbaar maar ik kreeg de rillingen van zijn woorden.
'You can't belong to the one you don't love.' Ik keek naar beneden, zijn blik ontwijkend. Opeens sloeg de deur open en Harry kwam woest binnengelopen. Alles ging enorm snel. Harry sloeg Niall waardoor die tweede terug sloeg.
'Harry! Ophouden NU!' Tranen stroomde over mijn kaken. Een bende verpleegsters kwamen binnen gelopen en belde de secvurity nummer. Ik voelde me rood worden en keek beschaamd naar beneden. Harry playbackten sorry toen hij naar buiten werd gestuurd, ik keek hem boos aan en antwoorde niet, niet na hoe hij reageeerde.
Minke smste me dat ze 4 dagen uit het ziekenhuis waren geschorst.Ik rolde met mijn ogen en viel! zuchtend in bed. Opeens ging mijn telefoon over. Niall.
Zonder erg nam ik op.
'Het spijt me Maddy.'
'Voor wat?'
'Alles.'
Ik zuchte en accepteerde zijn exuzens, niet dat ik gemakkelijk ben maar Niall had zo goed als niks gedaan. De deur vloog open en Liam stond er samen met Sophia en nog een klein wezentje in hun armen. Ik keek hen verbaasd aan maar toen herkende ik de blauwe ogen en de zwarte haren.
Darcy! Ik schoot recht en nam haar huilend aan. Het was de eerste keer dat ik haar weldegelijk vast mocht houden. Ik wou dat Niall hierbij was hij had de kleine deugeniet geweldig gevonden net als dit monstertje. Ze lachte toen ik mijn tong uitstak en keek me doordrongen aan.
'Ze is zo mooi.' Glimlachte Sophia en knuffelde Liam dromerig.
P.O.V Niall
Ik durfde haar bijna niet onder ogen te komen, stel je voor dat ze wel boos is. Harry die mocht 2 dagen langer niet in het ziekenhuis omdat hij een verpleegster had geslagen, niet opzettelijk al dacht het ziekenhuis van wel.
Ik liep naar binnen en zag Maddy klaar staan met haar valizen gepakt. Ze mocht vandaag vertrekken naar huis, Darcy nog niet.
'Niall!' Riep ze enthousiast. Ik lachte en knuffelde haar.
'Dankje dat je gekomen ben!' Lachte ze. Ik hoorde dat ze Harry misten en me waarschijnlijk als vervanging zag maar dat intereseerde me niet.
'No problemo, ik ben blij dat je naar huis mag.' Ze knikte niet echt overtuigd maar lachte zwak.
'Wil je niet.' vroeg ik. Ze keek geschrokken op en scvhudde haar hoofd ontekkend.
'Ik wil hgewoon niet alleen zitten.'
' Binnen een week is Darcy er.'
'Een week..' Zuchtte ze.
'Moet ik komen logeren.' stelde ik voor. Er verscheen een breede glimlach op haar gezicht. 'Dat zou super zijn' glimlachte ze en begroef haar hoofd in mijn borst.
Haar ouders waren er eerst niet zo enthousiast maar legde zich erbij neer. Ze vonden het natuurlijk fijn dat hun dochter niet alleen zou zitten. Het was al laat en mijn ooglid zakte naar beneden. Ik voelde me moe worden. Ik en Maddy zaten al een uur een film te kijken die ik door Liam al 10x heb gezien.
Ze legde haar hoofd tegen mijn schouderen en grinnikte genietend.
'Niall?'Vroeg ze met een kleine glimlach. Ik glimlachte terug en gaf haar een kus op haar voorhoofd.
'Je had gelijk.' Zuchte ze.
'Over?"
'Harry.' Ze begon te snikken en draaide haar om waardoor ze zich in mijn schouder begroef.
Ik had gehoopt dat ze dit wel iets eerder had kunnen realiseren maar ik ben blij dat ze het toegeeft.
-*-*-*-
kort hoofdstuk maar ik, ik heb het enorm druk, voel me niet goed in mijn vel en alles word op momenten gewoon wat te veel x
Thx for reading :/ you're my hero
JE LEEST
One tweet, million changes (Niall Horan and Harry Styles) / voltooid
FanfictionMaddy 'stalkt' Niall al eeuwen op twitter, zonder resultaat. Tot hij haar op een dag opmerkt, tijdens het concert in Amsterdam haalt hij haar tweet eruit. Héél haar fantasie beeld word plots werkelijkheid. Maar wanneer er een misverstand plaatsvind...