Građani jednoga grada u Mexicu tvrde da u njihovom gradu živi duh žene,koja je utopila djecu u potoku blizu stare drvene kuće u kojoj je živjela s djecom, dok su djeca i ona bili živi.
Oko ponoći svake večeri hoda bosa,u crnoj,krznenoj haljini i obilazi svaku kuću.Zaviruje kroz prozore i traži svoju djecu!
Ako ona čuje da si se posvađao sa svojim roditeljima trči prema tvojoj kući i čeka te u sobi.
Tko joj pogleda ravno u crno lice,uvijek bolesno nasmijano i sluša njen muški glas,umrijet će odmah...A zadnja rečenica koju čujete dok ste živi je:"IF I WERE YOU I WOULD BE NICE TO YOUR PARENTS!"
Jedan starac koji je promatrao kako mu sina ubijaju rekao je istraživačima ovog fenomena: "Ako je vidite kako vas uvečer gleda kroz prozor od vaše sobe,stavite ruke na uši, i ni u kojem slučaju nemojte je dirnuti,nego počnite trčati prema križu i molite se¨!
Istraživači su rekli da su se ispočetka smijali ovoj "gluposti", otišli su joj pogledati grob u šumi,u kojem je navodno pokopana. Kada su otvorili grob,u njemu se se nalazila 23 mala sanduka i jedan veliki u sredini. Otvorili su prvo veliki i tamo se nalazila ona,crna kosa,crna haljina,nasmiješena,izgledala je mrtvo.Kada je istraživač John dotakao,naglo je otvorila oči i nasmijala se.
Spalili su je i zabili kolac u njeno srce,otvorili su ostala 23 mala sanduka i našli svu djecu samo sa glavom,bez tijela, koja su nestala 1893.godine u tom gradu.
Svi su se istražitelji vratili kući,osim Johna kojega kasnije nitko nije vidio.
Prema novim informacijama u 2011 godini u tom istom gradu nestalo je 12tero djece koja nisu nađena do danas, s tim da je jedno tijelo bez glave nađeno kako visi sa starog hrasta...!
YOU ARE READING
Horrors/Croatia
ParanormalOvdje možete pronađi mnoge strašne priče(horrore).Neke cu ja napisati,a neke cu pronaći pa postaviti ovdje.:) Nadam se da će vam se sviđati...:D