Posjet

97 6 0
                                    

U jednom malom mjestu u Baranji dogodilo se nešto vrlo neobično. Priča počinje smrću male djevojčice. Njezina obitelj je bila shrvana gubitkom svoje voljene jedinice. Međutim se njezina majka oporavila u iznenađujuće kratkom vremenu. Nikome nije bilo jasno kako je to moguće pa je na kraju rekla svome mužu šta se dešava. Tvrdila je da joj svaku večer kći dolazi i kaže da je gladna. Ona je nahrani, a zatim ušuška i bude kraj nje dok ne zaspi. Kad zaspi ode na spavanje, a ujutro je više nema u krevetu. Muž ju je od tada smatrao ludom i počeo je širiti glasine kako je njegova žena od prevelike boli skrenula, prolupala pa sada misli da vidi svoju kći. Svi su je smatrali ludom, svi osim jedne stare žene. Mještani su mislili da je ta žena luda, ali je zapravo vrlo mudra žena. Ona je otišla do majke kad je čula za njezinu priču. Rekla joj je da ima načina da dokaže ljudima da nije luda već da govori istinu. "Uzmi klupko konca. Kada ti danas dođe dijete nahrani ju, ušuškaj i pričekaj da zaspi. A onda joj lagano zaveži konac za nožni palac." Žena je to i napravila. Kao i svako jutro djevojčice nije bilo, ali je zato konac bio razvučen i vodio je prema izlazu. Žena ga je počela pratiti, ali je pozvala i muža da joj se pridruži. Zajedno su slijedili konac, čak i na ulici. Stigli su sve do groblja, a zatim i do mjesta gdje je njihova mala djevojčica sahranjena. Što je još čudnije konac nije bio ostavljen pred grobom kao što bi neko pretpostavio već je bio uvučen u njega.

Horrors/CroatiaWhere stories live. Discover now