Prolog

420 36 7
                                    

Dívka nalezená kousek v lese při náhodné procházce malého chlapce a děvčete, kteří netušili co udělat vyběhly hned za Hokagem a ten už spěchal pro malou dívku v lese ležící pod jedním skoro seschlým dubem. Vzal ji do náruče a hned věděl, že dívka půjde domů s ním. Mohlo jí být sotva pár měsíců a tak jí Hokage nechal sestavit malou dětskou postýlku, do které ji později uložil a pustil jí hrací skříňku co měla shodou náhod u sebe spolu s malým náhrdelníkem, na kterém se houpalo malě duhové srdce orámované zlatem na krku a uvnitř srdce se nacházel znak jedné velmi mocné ale i prokleté rodiny. Zezadu na srdíčku bylo vyryto jméno ale Hokage ho nemohl přečíst, jelikož bylo v prazvláštním jazyku, ale věděl jak dívku pojmenovat. Jméno znělo Yuuki, ano tak obyčejné jméno pro tak neobyčejnou a mocnou dívku. Hokage věděl, že dívka v sobě nosí ocasého démona, avšak bylo mu to upřímně jedno, zamiloval si ji totiž na první pohled a plánoval držet vše v tajnosti a brát ji jako vlastní vnučku a tak o tom co se tehdy v lese stalo vědělo jen málo lidí. Jedním z těch lidí byl i mladý Kakashi a s dívkou si později i přes věkový rozdíl skvěle rozumněl a bral ji jako vlastní malou sestřičku. Později skoro všichni zapomněli na to, že vůbec nějakě dítě bylo v lese nalezeno jen Hokage a Kakashi nikdy nezapomenou na ten den kdy jim do života vstoupil tento malý ďáblík ukrývající se v těle anděla. Od té doby se malá Yuuki učila všemu řádnému, etiketě, stolování a všemu dalšímu hodnému mladé vysoce postavené dívce.

Tak to by bylo k prologu a moc se omlouvám, že jsem nic nevydala ale upřímně zapomněla na to, že nějakou knihu píšu. Omlouvám se za gramatické chyby a moc se těším na ohlas.
                               Vaše Yukigi-yui.😘

Budu vaše štěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat