Proč zrovna rolničky?!

380 33 4
                                    

Zase jsem málem zaspala a tak mě přišel vzbudit Kakashi a spolu jsme šli za zbytkem týmu. Když jsme došli zase se začal typicky vymlouvat na ty svý blbosti. O chvilku později jsme došli do snad všem známého lesa, uprostřed na prázdným plácku Kakashi zastavil a všichni teda taky. "Takže mám zde tři rolničky, za úkol máte je získat a ten kdo je do pravého poledne nezíská tak dostane trest." poví nám a my nechápavě koukneme na rolničky. "Kakashi-sensei ale proč zrovna rolničky?" zeptalo se čelíčko. "Si vážně tak blbá nebo to jen hraješ? Jsi taaaak nudná a otravná čelíčko." ušklíbla jsem se, a koukla na Kakashiho a kývla. On mi kývnutí oplatil a zakřičel slovo teď.

O hodinu a půl později(nechce se mi vypisovat co se dělo...Naruto prostě nezískal rolničku a byl uvázaný u kůlu)
Koukla jsem na Naruta a začala přemýšlet. Asi bych mu mohla dát trochu ze svýho oběda, jak znám Kakashiho tohle je zase nějaká léčka a jestli si myslí, že nechám člena týmu ve štychu tak je úplně vymatlanej. Vstala jsem a šla k Narutovi a všichni na mě vyjeveně zírali a to i Naruto. "Otevři pusu." řekla jsem klidně a nabrala na hůlky trochu rýže. On ještě stále překvapený otevřel pusu a já mu do ní vložila sousto. Začal se spokojeně usmívat a po chvilce přišli i ti dva nadutci a začali Narutovi dávat taky jídlo. Po chvilce se tady objevil Kakashi a všichni až na mě sklopili pohled. "Výborně Yuu-chan vedla sis dobře, zdá se že si ještě pamatuješ co jsem tě jako malou učil a tak jste všichni prošli. Hlavním úkolem bylo nenechat kamaráda a člena týmu sotnýho ať se se vším vypořádá sám. Jako spravný Shinobi musíte dbát nejen na sebe ale i na ostatní." poví Kakashi a my se usmějeme. "No nic jdeme domů pojď Yuu-chan máme trénink." všichni se na nás překvapeně podívají, já se jen otočím a chytnu Kakashiho za ruku a spolu odcházíme od úplně zmateně skupinky lidí, který od teď musím říkat tým. Můj tým je Kakashi a ne tihle. Zavrčím a Kakashi se na mě podívá a já vím i přes masku, že se usmál a pak jsme pokračovali dál v cestě.

Snad se kapitola líbila.😍😘

Budu vaše štěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat