Já věděla že to bude zlý ale až takhle?! Koukla jsem na Sakuru, která vyděšeně zírala na zbytky z Kakashiho, teda jeho klonu ale původně jsem byla téže v šoku a teď se konečně probrala. „Sakuro! Dej bacha na Tazunu!" vykřikl najednou Sasuke a rozběhl se po náhodném ninjovi z kaluže. Chvíli na to se k němu přidal i Naruto avšak bezvýznamě, oba je po chvilce odhodil a zak jsem se rozhodla zakročit. Vytvořila jsem pečeť a uzavřela ho v jeho vlastním stínu, vzala kunai abych ji po něm hodila ale najednou přede mě skočil Kakashi a hodlal ho dodělat, pouze na mě koukl a já tedy přistoupila na naši tichou dohodu. Ten parchant nám krade oběť Shi! Okřikne jeden hlas druhý. Vidím to Hikaru, ale co s tím hodláš dělat? Ta naše takzvaná Yuuki nás nepustí si s ním pohrát. Zaslechnu její škodolibý hlas. Sklapněte a nemluvte o Kakashim takhle, musíme se postarat o ten nás rádoby tým! Okřiknu je a stoupnu si před Tazunu, aniž bych si to uvědomila, stojí u něj už všichni. „Neřekl jste nám, že po vás jdou Tazuno." zanadával Kakashi a Tazuna značně znervózněl. „No, ehm-eh..." nemohl se vymáčknout a to mě začalo totálně vytáčet a už jsem se neudržela. „TO JSTE SI SAKRA SPOLKL JAZYK NEBO JSTE ÚPLNĚ VYPATLANEJ ČI CO?!" zakřičela jsem a všichni na mne vyděšeně pohlédli. „Yuu... Přestaň." ozval se Kakashi a to mě otrávilo tak, že jsem už na nic neměla náladu, slyšet tohle od svého crushe je hnusný ale nedala jsem na sobě nic znát a dál měla svou ledovou masku. „Tsk, otrava... Už pojďme." protočila jsem očima a rozešla se směr vesnice. Když jsme dorazili spousta z týmu odpadla a tak jsme tam museli přespat. Abych pravdu řekla tak Tazuna má skvělou rodinu na to jakej je to *píííp*. Hej jako mě nevypípavej ať jsi kdo jsi! Vyjedu po osobě či kom, která mě právě vypípala. Můžu si sakra říkat co chci, v pozadí slyším jak se ti dva pochlebují a něco si mezi sebou špitají. Později už jsme konecně vyrazili a cesta byla naštěstí klidná až na pár týmových hádek. Když jsme dorazili k Hokagemu tak jsem ho objala a Kakashi mu předal informace o naší misi, ten se spokojeně usmíval a občas po mě kouknul, on jediný ví o mým crushi do Kakashiho, a zašklebil se ale všimla jsem si, že si toho všiml i Sasuke a Naruto. No ještě aby si toho nevšimli, to jen ta holka je total blbá na to aby si toho všimla. Zasmála se Shi a Hikaru jí jen přitakával. To máš sakra pravdu, a to její abnormálně velký čelo. zasmáli jsme se a všichni se na mě vyděšeně podívali, nojo já zapomněla, že někdy se moje a jejich smíchy spojí a vytvoří tak takový ten démoní smích kdy je slyšet více hlasů najednou (snad víte co tím myslím). Omluvně mrknu na Dědečka a vyskočím oknem avšak stihnu ještě slyšet zděšené výkřiky a tak se ohlídnu a zahlédnu je jak se natahují z okna. Potlačím chuť se zasmát a ladně dopadnu na střechu domu naproti. Otočím se, zamávám a už běžím po střechách najít Konohamarua a jeho kamarády abych je odvedla domů a pak už jen připravím večeři, oba se najíme a porci necháme i dědovi a jdeme spát.
Hope you like it like it.
Právě ten song od M&M poslouchám a tak...😅😘💞
No nic nějaký votes i komentíky potěší a loučí se s Vámi vaše
Yukigi-Yui💓😘
ČTEŠ
Budu vaše štěstí
ФанфікиDívka nalezena kousek v lese od Skryté listové má nastoupit na akademii. Jen hokage ví že má v sobě ocasého démona ale i tak jo bere jako svoji milovanou vnučku. Ale co víc, na vesnici se žene nebezpečí v podobě temnoty. Naruto a celý tým 7 se musí...