Přátelé si pomáhají

197 15 1
                                    

Sakura short P.O.V.
Ta holka je snad úplně šílená, ten smích byl děsivý ale co už. Obávala jsem se, že toto je konec dnešní schůzky týmu ale já nachci ještě od Sasukeho! Pomalu jsem se rozhlédla okolo a doufala, že jsem se nazamyslela na moc dlouho avšak jsem zjistila, že jsou všichni už dávno v tahu. Shanaro! Rozběhla jsem se ven a rozhlížela se okolo zda někde nezahlédnu toho tupce Naruta nebo mýho drahýho Sasukeho. Ale místo toho jsem zahlédla dlouhé modré vlasy mizet ve křoví. Hned jsem věděla kdo to je a vydala se za ní. Šla k jednomu ze stromů na kterým visel terč a tím byla Sasukeho hlava. Vyděšeně jsem koukala na už trochu prořezaný obrázek Sasukeho a najednou mi kolem hlavy proletěla kunai. Koukla jsem směrem odkud vylétla a všimla si nějaké zvláštní ženy. Držela Yuuki za krk a ona se nemohla bránit, jelikož z ní žena vysávala chakru. Vyděsilo mě to hodně ale rozhodla jsem se zakročit jinak by ji ta šílená žena zabila. Rozběhla jsem se a začla házet shurikeny a kunaie směrem tý ženy, ta to nečekala a pustila Yuuki aby mohla uhnout. To už jsem modrovlásku popadla a utíkala s ní k vesnici. Cítila jsem jak je slabá ale naštěstí byla nemocnice jen kousek odtud. Doběhla jsme do nemocnice a tam už ji převzali medici. Po nějakém čase se objevil celý tým, Kakashi-sensei, Hokage, Konohamaru a dalších pár lidí. Všichni se mě ptali jak je na tom ale to už vyšla ze dveří modrovláska a všichni se okolo ní shrnuli. Ta však koukla na mě a promluvila. „Proč jsi mě zachránila? Mohla jsi se mě zbavit ale neudělala jsi to.“ na to jsem se jen usmála a řekla. „Jsme tým a navíc přatelé si pomáhají ne snad? Jsi má kamarádka.“ Všichni se usmáli a koukli na ni. Ona se však neusmívala pouze plakala a jeji oči změnili barvu z tyrkysové na modrou. Nikdo to nechápal a to ani Hokage. Musíme zjistit jak to udělala.

Ahoj lidi tak jsem tady po dlouhé době. Bylo těžké období tak se moc omlouvám za neaktivnost ale určitě Vám to vynahradím. Nezapomeňte se kouknout na moje ostatní knížky. Vaše Yukigi-yui.

Budu vaše štěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat