2.Fejezet

1.3K 35 15
                                    

/Vivien szemszöge/

Ma kissé nehezen keltem (ahj utálom a sulit, mennyi az idő? Basszameg negyed nyolc)

-EL FOGOK KÉSNI /ordítottam/

Mikor leértem teljes harci díszbe anya sehol csak egy levél az asztalon

"Kicsim ma korán kellet mennem reggel nem foglak kelteni reggeliz meg fasírt és krumpli a hűtőben puszi anya,,

- Na fasza 

Amilyen gyorsan csak tudtam mentem a suliba az úton a folyosón is futottam rájöttem hogy utálok futni meg sietni . Miközbe futottam lefele  néztem és bele ütköztem valaki be , épp bocsánatot akartam kérni de megláttam az arcát gyönyörű sötét barna haját talán mégsötétebb szemét és nem jöttek szavak ki az ajkaimon bele is pirultam ezért inkább elfutottam. Tudom de 3.kos könyvek voltak nála szóval nem szinten vagyunk tehát el tudom kerülni ha akarom de vajon akarom-e? Mindegy ez van törődjünk inkább sulival úrma agyám ezt el se hiszem hogy át futott át az agyamon.) Órán nem is tudtam rendesen figyelni csak ő járt az eszembe. Látnom kell látnom kell akarom látni mi a franc van velem?) Az óra végeztével kirohantam a tremből ez szintükre , ott volt beszélget egy lányal fuh olyan arcot vág mintha kínoznák Ezen kicsit elmosolyodtam. KI is az a lány? Jaj ne az az az hogy is hívják ...... ja igen Melinda az egyszer engem is megtalált az anyit tud beszélni. hm? Oda ment egy srác de , ne őt küld el csak meg aar fektetni küld el kérlek ne már. Az srác az én osztályomból is több lányt ágyba vitt megpróbált bár nem igazán vonzódtam hozzá rohadék utálom. Ahj ne már csengettek szívesen maradtam volna. Rajz óra "SZUPER,, . Kiadták a feladatot egy arcot kellet lefestenünk se baj szeretek festegetni de nem jutott más az eszembe csak az Ő arca  egyszer csak Lili megszólít a padtársam.

-Mi van veled? Mi a baj?  

-Semmi. Miért mi lenne? 

-Máskor ilyenkor már festesz. Meg szünetben is elmentél. Nem szoktál ilyet csinálni , amúgy is hova mentél?

-Hát.. a .....izé 

-Egy lány?

Na igen ezt nem tudjátok leszbikus vagyok és hát igen egy barátomnak mondtam el csak Lilinek.

-igen /suttogtam/

-De jó na és ki melyik osztályba jár mi a neve hogy néz ki ki ő? (anyám ennyi kérdést) 

-Hát annyit tudok hogy 3.-os viszont még ne láttam itt.

-Hm. Szóval új (na beindult a nyomozó, gyanítom hogy 5 nap múlva mindent tudni fog róla )

-Szünetbe mutasd meg  /utasított/ ( na ilyenkor jön az hogy meglátja megtud róla mindent és mikor össze jövök vele halálosan megfenyegeti vagy ha ha nem és látja rajtam hogy összetörték a szívem akkor tönkre teszi az egész iskola előtt , na igen ő ilyen nem  picsa de akárkit tönkre tezs mert mindenkiről tud mindent)

-Jó jó igen is főnök /emeltem fel a kezem védekezően)

 Sajnos a rajz órát végig dumáltam így othon kell lefestenem az arcot. De mindegy is volt mert Lilit nagyon érdekelte az a lány így hát fogtuk magunk és oda mentünk az alytólyukhoz és benéztünk.

-Melyik az?

-A hosszú sötét barna hajú. (Ahj de jó őt nézni)

-Áhh szóval ő Hmmmm? (most úgy viselkedik mint Sigward a Drak souls-ból kicsit el kuncogtam magam)

-Mi az? 

-Semmi nem érdekes. Hadlyuk. 

-Hát okés. 

Lassan vége lett a napnak és haza kellet mennem, ott álltam a buszmállóban mígnem egy hang megszólított 

-Hé szia én vagyok az akibe bele ütköztél  a reggel csak érdek hogy jól vagy-e.

-É-én hát ő igen (dadogtam össze vissza)

Éreztem hogy ég az arcom a pírtől és közbe mosolygott rám.

-Annak örülök. És mi a neved? Az enyém Horváth Zsófi. (Na ezt Lili már biztosra veszem hogy tudja)

-Az én ne-nevem Vivien.

-Az klasz név, és hanyadikos vagy? 

-Most 9.-es

-Fuh emlékszem mikor én az lettem nagy kaland volt. 

Egyszer csak megjött a buszunk és elment én haza mentem. Mikor haza értem ette *jelezem az a fasírt nagyon finom volt  volt*  Utána bementem a szobámba tanulni de nem tudtam akkor felvedtem a cipőm és elindultam a házuk felé. Mégis mi a fenét csinálok ezt kérdezgettem magamtól és egyszer csak ott voltam ajtólyuk előtt. Be kopogtam és kinyitotta.

-É-én nem tudom ho-hogy mondjam el de nem bírom tovább még csak egy napja ismerlek de de.

-Neked is szia Vivi 

- én én SZERETLEK 

Ekkor ki kikerekedett a szeme

-Tessék? Mit mondtál?

-Szeretlek /suttogtam kicsit sírva / 

-Aha szóval te szeretsz hát gartu részvétem a szüleidért 

-Mi?

-Leszbikus vagy nem , vagy még nem is tudják ?

-De mindegy is. Ugye nem gondoltad hogy most sikered lesz még is ki szeretne téged rohadt buzi remélem megdöglesz.

Ekkor lekevert egy pofont és becsapta az ajtót én szörnyen sírtam nagyon fájt haza mentem és sírtam csak sírtam még szerintem bab koromba se sírtam annyit addig sírtam még el nem aludtam




Barátság vagy esetleg?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant