{Jázmin szemszöge}
Csak ott álltunk min a ketten sokba nem igazán érettük a helyzetet. A szülőknek persze reakciója hogy.
- Ti ismeritek egymást???
Már már kezdtünk mindketten visszatérni a sokból amibe kerültünk , én csak simán bólogatva jeleztem hogy igen ismerem míg Vivi határozott igennel válaszolt. Bevallom kicsit hiányzott a hangja az alatta mindene. Mikor körül néztem láttam hogy egész nagy és szép házuk van, nagyon tetszett.
- De hát azt mondtad nem ismered mert szerintem igen. /és elővett egy összehajtott papír darabot , amire Vivnek jól láthatóan ki kerekedett a szeme és még zavarba is jött/
- Öhm nem tu-tudtam hogy ő az találkoztunk egyszer. (egyszer ő most komolyan le akar tagadni?)
Kicsit elszomorodtam , próbáltam rejtegetni ami látszólag nem sikerült mert az anyukája rögtön mondta neki - Kicsim ne mondj ilyeneket kérlek! Erre rám nézett és halkan annyit mondott - Bocs nem akartam.
- Oké ismerem többször beszéltünk elég sokat vissza kérhetném azt a levelet / ekkor rémülten a szájára csapott és rám nézett/
- Milyen levelet? /érdeklődtem kíváncsian/
- áhh semmilyen csak egy házi.
- Ahha értem és Jázmin volt a házi? /kérdezte az anyukája gúnyosan/
- Mi nekem írtál levelet?!!??!!!
- Neeeeeeeem dehogy. /Ekkor kikapta anyukája kezéből és a zsebébe tette/
Na jól van gyerekek felnőttek vajúhoz. Erre mindenki az asztalhoz ült bevallom nagyon tetszett ez hasonlat. Én Vivi mellet foglaltam helyet , hmm ki más mellet. Mikor elkezdet mindenki enni közbe ment a tracs parti , még én is hozzá szóltam ehez ahoz pedig köztudott nem vagyok túl beszédes. Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy Vivi befejezte az ételt és megy föl , gondolom a szobájába. Én egy pillantással jeleztem anyunak hogy utána megyek mire a bólintással jelzett mehetek. Mikor felértem egy folyosó fogadt engem velem szembe egy ajtó és még egy a tulsó oldalon azzal szembe meg egy másik fürdő azt de nagy ez a ház gondoltam . Vezetett még fölfele lépcső úgy hogy felmentem és hirtelen egy ajtóval találtam szembe magam , rögtön tudtam hogy csak is az ő ajtaja lehet. Bekopogtam amire egy hang válaszolt kicsit dadogva.
- K-ki az?
- Csak én Jázmin bemehetek? 6 Mire ezt kimondtam már nyílt is az ajtó és megláttam , nem volt rajta túl sok ruha mindössze egy fekete trigó és egy bugyi kicsit izzadt volt meg ki is volt pirulva/
- Minden rendbe? / kérdeztem aggodalmasan , mire ő/
- Pe-persze minden rendbe gyere csak be / eközben a fejét a tenyerébe hajtotta és a másik kezével mutatta hogy menyek be/
- Öhm szép szobád van.
Tényleg az volt , egy bőrkanapé volt a szoba bal oldalán és azzal szembe a szoba jobb falánál egy TW az mellet szekrény rajta fénykép különböző szobrok és könyvek. A TW és a kanapé között egy kis asztal amin füzetek voltak gondolom sulis, az ajtóval szembe volt egy nagy tető ablak ami be volt zárva , annak bárlányán egy hamu tartó néhány csikkel. Azzal szembe egy számító gép volt mellette egy szekrény ami a telis-tele volt zennékkel egyet tudtam elolvasni valami rammstein volt. Az mögött fel volt tolva egy szint olyan másfél méter magasra egy fa létra vezetett fel és ott volt fönt egy jó nagy ágy rajta egy kicsit( nagyon ) összegyűrt takarós és párnák , az ágy körül volt egy két alsónemű felső stb... Míg én nézelődtem ő fel vett magára valami ruhát.
- Bocs hogy megvárattak.
-Semmi gond. Mit csináltál itt fent?
- Öhm semmi különöset , tényleg.
- Látom nagyon klassz könyveid vannak /elindultam a TW melleti könyves polchoz/
- Szeretsz olvasni?
- Aham /egyszer csak meg akad a szemem egy könyvön az volt ráírva idézem " A szerelemnek nincsen oka bőrszíne csak az érzés,, és két nő csókolózott rajta , a szélére pedig az volt irva hogy "leszbikus kiadás,,
- Ez mi? /kérdeztem rá ösztönösen pedig tudtam mi az nagyon is jól tudtam/
- Csak egy barátnőm adta kölcsön gondoltam elolvasom. / bevallom nem igazán hittem neki mert egy karkötő is volt mellette ,amin egy szivárvány ékeskedik de arról már nem szóltam neki/
- Nem megyünk le kérdezte? / kérdezte gondolom nehogy valami másra találjak véletlenül/
- Oké de akkor minek jöttél fel hogy átöltözz?
- hmm pontosan
- De ugyan abba ruhába vagy. /ekkor lenézett és azt mondta/
- Jé tényleg de most már mennyünk / tolt ki az ajtón/ (van valami gyanús rajta)
Mikor leértünk szüleink fogadtak és hát a nap többi részébe beszélgetünk anyáék bort iszogattak , Vivi engem is meg kínált amit sunyiba el is fogadtam persze csak úgy hogy anyuék meg nem tudják. Egyszer csak ledőltem Vivi lábaira és ott beszélgettünk majd valószínűleg aludhattam ott . Arra ébredtem hogy Vivi kelteget de anya meg a Vivi anyuja épp ez imént beszélték meg egymással hogy itt alszok úgy hogy Vivi föl kapott én a vállára hajtottam fejem és újra elaludtam. Majd kicsit később este ébredtem mellette ahj egy ágyba aludtam vele. Egy ideig néztem aztán megkérdeztem magamtól hogy még is mi a fenéért nézem de gyorsan egy belső hang megválaszolta ez a kérdést , azért mert szeretem , amióta csak megláttam bele vagyok zúgva beleszeretem. Itt eszembe jutott a levél ha jól emlékszem láttam a kukába , gyorsan lementem a telefonommal karöltve , kihalásztam a kukából és a fényénél elkezdtem olvasni de ne hittem volna hogy ilyet irt nekem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Barátság vagy esetleg?
RomansaHi. Ez a kis történet egy 15 és egy 17 éves lány kapcsolatáról szól , többet nem mondanék mert lelőném a poént.