9.fejezet

506 22 2
                                    

Másnap reggel arra ébredtem hogy egy dinó farok van rajtam és egy mikrofon pisztolyt tartok a kezembe. Az ágy mintha égett volna az este most füstöl a vc-be egy csirke ami él még. Bizonyos részletekre vissza emlékszem akkor látom  Melindát ahogy vc-be hány , ahogy az egyik takarító nőt kegyetlenül megijesztjük , ahogy Ákos ismétli a tükörnek hogy -tartsd úgy a kezed hogy lássam TARTSD ÚGY A KEZED HOGY LÁSSAM! Ekkor beleüt egyet a tükörbe. Mi ez a rengeteg durva erotikus kép? Látom ahogy megszáradt ketchup és mustár kérgeként száradt rájuk. Amikor vissza emlékszem még mindig csak képeket látok, látom ahogy Ákos a kádba fekszik és egy bizonyos zenét hallgat amibe a nyúl leharapja a saját fejét. Elfog a hány inger mikor körül nézek és látom azt a rengeteg pusztítást és káoszt ami körül vesz. Jó Vivi nyugalom ki kell innen jutnom a vérem túl sűrű Newadának. 

A liftbe álok és belép egy rendőr , egy öreg nővel az oldalán akinek bilincsbe volt a keze. Mikor kiléptem körül néztem az egész egy szerencse kaszinó volt. Megettem egy kis pénzt ruletten a húszasra , és utána persze szurkoltam neki. - Gyerünk tegyél gazdaggá , Tegyél gazdaggá / de ekkor megszólal nő hogy 10-es. - Francba. Semmi baj tanulj meg veszíteni. Ilyeneket mondtam magnak és inkább tovább álltam.

Mikor kiértem a kocsihoz beszálltam és szép lassan , feltűnés nélkül elindultam. Arra gondoltam hogy itt hagyom Las Vegast vissza megyek Halywood-ba ahol vár engem az én Jázminom. A vissza úton végig Rammstein hallgattam és gondolkoztam a történteken. Egy kocsit szét törtünk ripityára és az emberek meg dobáltak gyümölccsel arra még emlékszem. Kezdenek vissza térni a dolgok szépen lassan. Emlékszem hogy bementünk egy helyre ahol minden tele volt emberekkel kb olyan volt mint amint mindenki ha 3.birodalom nyeri meg a 2. világ háborút. Mindenhol szerencse játék és rózsaszín lila fények ingáztak,  felül akrobaták de az egyiket egy kutya ette épp . Az is beugrott hogy egy kis büfébe ettünk ahol Ákos ajánlatot tett egy lánynak és az kérdőre vonta. Azt mondta ki hívja a zsarukat ha nem megyünk de Ákos csak elvett egy pitét és kitépte a telefont a a falból és oda adta a nőnek azzal a szóval hogy tessék hívjad. Emlékszem hogy tönkre vágtunk egy bevásárló áruházat hogy bele mentünk egy busszal persze maszkba voltunk. Egy embert megkínoztunk mert rossz nőre hajtott. Istenem menyi szörnyűséget tettünk. Nyoma volt itt az összes drognak ami eddig létre jött. egyszer csak arra leszek figyelmes hogy sztrádás van mögöttem. Sokan nem értik hogy hogyan kell bánni a sztrádával  , a legtöbben megijednek és azonnal lehúzódna amit nem szabad , meg vetést képez a zsaruba had üldözzön. Majd mikor megálltam neki.

- Ön gyorsan ment.

- Igen tudok róla de hát nézzen rám bűnöző vagyok.

- Alszik ön eleget?

- Hát ma reggel fel ébredtem de az sem lehetett több egy óránál.

- Van a közelbe egy pihenő , javaslom aludjon egyet.

- Nem megy ha most alszok legalább 20 órát aludnék.

- De önnek az ulticélja a pihenő ahol alszik egy nagyot. 

Erre én csak néztem de ő azt hitte igen mondok. 

- és mi előtt elmegy kaphatok egy csókot? olyan egyedül vagyok

Átestem mindezen és hát cseppet sem boldogan húztam el a pihenő mellet. Mikor már majdnem haza értem a kocsim leállt , vagyis hát nem az én kocsim de akkor ez nem érdekel így besétáltam. Mikor haza értem tudtam hogy a szüleim megfognak nézni de nem volt rájuk időm egy fontosabb személy miatt Kellet aggódnom.

Elértem  egy házat aminek az ablakán kopogva jeleztem a lánynak. Ekkor Jázmin kijött.

- IDIÓTA/pofon vágott aztán megölelt/ nagyon hiányoztál, ezt ne csináld többet velem.

- Neked is szia.

- Egyébként is mi történt? 

- Majd talán egyszer elmondom. Van valami híred Melindáról és Ákosról?

- Ők már haza értek rendbe vannak.De most mi ketten vagyunk itt miért ők a lényegek.

- Sajnálom de eltűntek. 

- Amúgy hozzám jöttél itt elsőre?

-Igen

- De miért?

- Nos igen sok ideje el akarom mondani hogy...........szeretlek kérlek légy a barátnőm.


     

Barátság vagy esetleg?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang