5

15.2K 727 72
                                    

Nur'un elinden tuttarak yanağından öptüğümde huzurlu bir şekilde gülümsedi. Okula el ele giderken bize kaşlarını çatık bir şekilde gelen Kübra'yla kaşlarım havalandı. Kübra yanımıza ulaştığında Nur'dan tiksinerek bakarak geri bana döndü. "Merhaba Kerem." Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecekken Kübra Nur'a döndü. "Ay, sende mi buradaydın?"

Nur rahatsız bir şekilde yerinde kıpırdandığında saçına öpücük kondurarak ellerimizi ayırdım. Sinirle Kübra'nın kolundan tutarak biraz uzaklaştığımızda hızlıca ona döndüm. "Derdin ne senin?" Alayla bana baktı. "Kızı sevmiyorum."

"Kübra saçma sapan konuşup canımı sıkma benim." Kolunu burakıp gözlerinin içine baktım. Kırgın bakan gözleri beni şaşırtırken cümleme devam ettim. "Nur ile iyi anlaşmanızı istiyorum, sen benim en yakın arkadaşımsın. O da sevgilim."

Yüzünü buruşturdu. "Aman kalsın." Omzuma vurarak yanımdan geçti. Arkamı döndüğümde Nur'la yüz yüze geldim. Sıkıntıyla bana bakıyordu. "Beni hiç bir zaman sevmeyecek." Kolunu omzuma atarak kendime çektim. "Kübra öyledir bakma sen ona." Gülümsemeye çalıştı. Aklına gelen şeyle duraksadı. "Aşkım benim dersim vardı gitmem lazım." Aceleyle yanımdan uzaklaşırken arkasından baka kaldım. Bildirim sesiyle duraksadım.

Telefonumu cebimden çıkartarak ekran kilidini açtım. Gördüğüm mesajla sıkıntıyla nefesimi verdim.

+905...: Selam kocacığım, karın geldi.

Kerem: Hoş geldin bende nerede kaldın diyordum.

+905...: Bahçedeyim, Vıcık vıcık sevgilinle konuşmalarını dinliyordum.

Kerem: Utanmadan söylüyor musun birde.

+905...: Evet, hatta lütfen sevgiline söyle. Dudaklarını büzerek konuşmasın. Sanki bir iguana can çekişiyor.

Kerem: Sevgilime laf etmeyi kes.

+905...: Her neyse.

+905...: Şu popoya bak hele!

Mesajı görmemle etrafa bakmaya başladım. Gülüşenler, sohbet edenler, şakalaşanlar. Göz devirerek telefona geri döndüm. Mesaj atmıştı.

+905...: Şafak canım yarim.

+905...: Çık dışarıya oynayalım.

+905...: Bakışını yediğimin çocuğu, sanki bulabilecek beni.

Kerem: Kızım benimle derdin ne?

+905...: Bu da soru mu?

+905...: Sana aşığım var mı bir problem?

Kerem: Var.

Kerem: Benim sevgilim var.

+905...: Tek sorun bu mu?

+905...: Ayırırız kanka. 😎

Tam engelleyecekken mesaj gelmesiyle duraksadım. Mesajına bakıp engelleyecektim.

+905...: O elini engel butonundan çek!

Korkarak etrafa baktım. Tekrardan mesaj gelmesiyle telefona geri döndüm.

+905...: Pişt yakışıklı alayım mı seni?

Göz devirerek mesaja cevap verdim.

Kerem: Hiç vazgeç meyeceksin değil mi?

+905...: Yeni mi fark ettin.

Kafamı iki yana sallayarak, numarayı telefonuma kaydettim.

'Sapık' kişisi rehberinize eklenmiştir.

A'şk • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin