15

11.8K 650 128
                                    

Sapık: Evleneceğimizi kabul etmen güzel.

Kerem: Klavyem sürçtü.

Sapık: He he.

Sapık: Çok mutluyum aq

Sapık: Beyim beni kabullendi

Sapık: Ve Nur'la ayrılmışsınız fklemdoelslemdoe

Sapık: aşkım ya

Kerem: Höst kızım ne diyon?

Sapık: Kızım deme sevdiceğim.

Sapık: Hanımım de, sevgilim de, ilerdeki çocuklarımın anası de.

Kerem: Seninle konuşmak çok isterdim hanım ama arkadaşımın kardeşini alacağım okuldan

Kerem: Sonra konuşuruz.

Sapık: Hanım dedi

Sapık: Bana dedi

Sapık: Yicem

Sapık: Neyse beklerim ben.

Son yazdığı mesajları gülerek okudum. Telefonu cebime katarak, yaklaştığım okula baktım. Zil yeni yeni çalıyordu, okulun önünde beklemeye başladım. Bahçeye göz gezdirdiğimde kahkahalarla gülen kızda gözlerim durdu. Gülüşü yüzünde donduğunda beni fark ettiğini anladım. Yüzünde ki gülümseyerek yanındaki arkadaşlarıyla vedalaşarak yanıma gelmeye başladı.

Yanıma geldiğinde umursamazca bana baktığında, bende ona aynı bakışlarla karşılık verdi. Dilini dudaklarında gezdirerek sinirle soludu. "Bugünde bakıcım sen misin? Neden geldin?"

"Özlediğini bu kadar belli etme güzelim."

"Yaa." Alayla bana baktı. "Aşkından ölüyorum Şafak Kerem."

"Kerem, ismim Kerem."

Omuz silkerek önden yürümeye başladı. "Beklesene kızım." Hızlı yürüyerek yanına yaklaştığımda gözlerim saçlarında durdu. Mavilikler kaybolmuş, saç rengi eski haline dönmüştü. Kolumu omzuna attığımda bakışları bana döndü.

"Ne o?" Sırıttı. "Bana mı aşıksın?"

Dudaklarımı kulağına yaklaştırdığımda kasıldı. Sinirlendiği yüz ifadesinden belli oluyordu daha çok keyiflendim. "Belki de." Diye fısıldadım. "Kim bilir?"

Dirseğini karnıma geçirmesiyle acıyla geri çekildim. "Sikeyim, ne yapıyorsun lan?" Sinsice bana bakarak kaşlarını kaldırdı. "Senden kurtuluyorum." Asker selamı vererek koşmaya başlamasıyla.

"Bekle." Diye bağırdım. Karnımda ki acıyla duraksadım. Kızda hulk gücü vardı anasını satayım. Sinirle elimi saçlarıma geçirdim.

Akasya'ydı bu. Söz dinlemeyen, kafasına göre hareket eden. Sırıtarak kafamı iki yana salladım. Mesaj sesiyle daldığım düşüncelerden telefonumu çıkardım.

Sapık: İkinci ipucuya hazır mısın?

A'şk • TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin