**"Böyle işte, birkaç gündür yazıyor." deyip masanın ortasına telefonumu bıraktım. Timur önce midyesine limon sıktı ama duyduklarından sonra pek iştahı kalmamış gibiydi. Bu mesajları Tayfa Kokoreç ile de paylaşmam gerektiğini düşündüm. Son zamanlarda sürekli gelen bildirim sesleri Ata'nın ilgisini çekmişti ve imalarda bulunup duruyordu.
Yağmur başını omzuma yasladı. "Keşke bu dünyaya sen olarak gelseydim. Hem kaşarsın, hem şanslı." dediğinde güldüm. Şans konusunda pek emin değilim ama kesinlikle kaşarım. Ayrıca şu hasnicktir konusu bazen komik bir hal alabiliyor.
"Benim neden böyle bir sapığım yok ki. Şu geri zekalının bile var." deyip işaret parmağı ile beni gösterdi. Eline vurmaya çalıştığımda çoktan geri çekip kıvırcık saçlarını karıştırdı ve öpücük attı. "Timur aşkım koru beni." Timur'a sırnaştığında ensesine güzel bir şaplak yedi. Daha sonra Yağmur'la baş parmaklarını birleştirdiler. Bunu neden yaptıklarını ben de bilmiyorum, her gün yapıyorlar.
"Kızları anlamıyorum. Hep size zarar verme olasılığı olan kişileri seviyorsunuz." Timur yine söylenmeye başladığında Yağmur göz devirdi. Her şeyi ciddiye almakta bir numaraydı.
"Heyecanlı oluyor." Yaz tatilinde bütün gün kokoreçle tıkınıp evde oturan bir kızın başka ne eğlencesi olabilir ki? Timur bana umutsuz vakaymışım gibi baktı.
"İnsanların heveslerini kursağında bırakmakta üstüne yok." Yağmur da söylenmeye başladığında Ata onu savunmaya geçti. Sandalyesini Timur'a yaklaştırdı, kollarını ise ona sarmaya çalıştı. "Ah Timur'um sen de bana gizli numaradan yaz!" Dudaklarını bastırmaya çalıştığında Timur büyük elini yüzüne bastırdı, itti.
Timur kollarını bağladı ve kendinden emin bir tavırla bana baktı. "Aman iyi. Ne haliniz varsa görün. Çocuk İstanbul'da imiş zaten. Birkaç gün sonra ne mal olduğunu anlarsın. O zaman benden yardım isteyeceksin" Masaya eğildim ve serçe parmağımı uzattım.
"Ya istemezsem?" dediğimde benim taklidimi yaptı. Parmaklarımız kenetlendi. "Benden yardım isteyeceksin ve ne yazık ki her ne kadar sana kızgın olsam da senin yanında olacağım" Gülümsedim. O da öyle.
Bizler 12. sınıfı gırgır şamata ile tamamlamış dört aptaldık. Bu sene mezuna kalmıştık, yeniden hazırlanmak adına da dershaneye kaydolmuştuk. Timur aynı zamanda hem geç yazılmış hem de sınıfta kalmış olduğundan grubun en büyüğü, en olgunuydu. Bu nedenle abimiz gibi davranıyordu. Büyük görünen bir lise mezunu olduğu için Ata ona genellikle 'hormonlu' diyor.
"Yiğidim! Benim de yanımdan ayrılma olur mu?" Ata'nın sesi bizi bölerken Timur gözlerini benden ayırdı. Ata ise yavşak gülüşünü attı ama daha sonra başına gelecekleri anlayıca sessizce yemeğine devam etti.
"Şey! Rüstem Abi! Ben bir yarım daha alabilir miyim?" Rüstem Abi içinden küfür ede ede Ata'nın beşinci ekmeğini doldurmaya başladı. "Deftere yazarsın." dediğinde Rüstem Abi sabır istercesine ellerini yukarıya kaldırdı.
"Senin defterin defter değil Islahat Fermanı oldu Ata, haberin olsun." Ata derin bir iç çekti.
"Eğer karına Barbara Palvin'in gönderisine yorum attığını söylememi istemiyorsan bir yarım daha at Rüstem Abi." Timur'un dediklerinden sonra Rüstem Abi söylene söylene kokorecin başına döndü. Yağmur ise yarılmakla meşguldü. Zavallı Rüstem Abi'm.
**
hasnicktir; güzellik
hasnicktir; üç gün sonra doğum günün
hasnicktir; heyecanlı mısın
ela; bir şey değişmeyecek ki
ela; eskiden hiç sevgilisi olmayan 18 yaşında bir kızdım, artık hiç sevgilisi olmayan 19 yaşında bir kızım
hasnicktir; zaten 10 sene sonra evli bir kadın olacaksın <3
ela; evlilik teklifi mi bu?
hasnicktir; şimdiki kızlar da her şeyi yanlış anlıyor aq
hasnicktir; belki evlenirsin diye dedim
ela; komedi şelalesinden bir yudum aldım
hasnicktir; her neyse
hasnicktir; sana doğum günün için harika bir hediye aldım, üç gün sonra kargo ulaşır umarım
ela; ev adresimi nereden biliyorsun
ela; umarım bu işin sonunda polise gitmek zorunda kalmam .d
hasnicktir; yazık kafana
hasnicktir; her gönderinine bağcılar kekosu gibi aynı yeri konum olarak işaretleyip altına bu sıcakta evden çıkmak istemiyorum yazarsan
hasnicktir; kusura bakma da buluruz aq
ela; bu biraz kırıcı fiwşföwmgmaöfmsö
ela; ne aldın bana
hasnicktir; kaldırınca bismillahirrahmanirrahim, indirince elhamdulillah diyen bardak
ela; NEEE
ela; MXLQŞFÖQŞÖTĞQÖXÖALWMFMQMCNAMEÜWÖMFMWMWOQMSPSŞQÖAÖDMAMQŞÖXMWMWÖFQŞÖDÖAMDÖAÖDÖDMCNSMQÖQPFKQKXMQLSMDLWMMFSNAXLDLWMALĞSALDMDÖSNQKQĞWLJDKXMDMAÖSMFMAŞWLŞWDÖÖSMEKEŞWMFLSMGMDMDMDMSLEORKLWŞWLWĞDÖWŞQÜFLÜSŞFÇELWMDLQÜDMWLDMSŞEİQÖDLWLEÖ
ela; APTAL FÖSMDÖAMF
hasnicktir; :'
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kokoreç / texting
HumorKüfür, argo, şiddet , kan, vahşet Allah ne verdiyse içerir. ** hasnicktir; ya ben cidden anlamıyorum hasnicktir; bir insan üç çeyrek kokoreç yerken nasıl bu kadar güzel olabilir hasnicktir; bok yiyorsun bok hasnicktir; böyle ağzından yağ akarken h...