1.4

10.7K 1K 932
                                    


slm cnmlarm nabersz

arkadaslar pes pese bölüm yolladm okumuonz az yorum yapıonz sonra yb diyonz asklarm bebislerm neys sizi seviyom yazmayı da atim bari bb

sabah 7de uyuyup 11 de kalktm amk bölğmü yarım bırakmışsam bilin kü bayılmışm

bi de bana etkileyici asik etme ritüeli bulur musunuz aq bi cocuk var snapten konusuyox ama 2 günde bir bazen birbirimizin snaplerine cevap veriyoz o kdr instadan da eklyiiz ama oc numaramı istemiyo bi türlü

***

Rüstem Abi'nin mekanında her zamanki saatte toplanmıştık ve hepimizin gözü Yağmur'daydı. Özellikle de Timur'unki. Bu yüzden Yağmur korkudan geçen gece bizde kalmıştı. Tankut, Yağmur'un sevgilisi olduğunu duyunca kaldırınca besmele çeken bardağı kafasında kırıp intihar etmeye çalışsa da onu kurtarmayı başarmıştık.

"Tam sevgili sayılmaz şu an tanışma aşamasındayız." diyerek giriş yaptı Yağmur. Timur ise sakinleşmek adına tam kokorecinden büyük bir ısırık aldı.

"Kozom komso sono borolorono sovmo domıyor ko, bozo soylosoydon koşko." dedi Timur ağzı doluyken. Herkes tercüme etmesi için Timur'un yanında oturan ataya baktı. O da midyesine limon sıktı, çekirdeği gözüne fırlayınca elinin tersiyle ittirdi.

"Keşke bana haber verseydin diyor aşk adamım." dediğinde Yağmur da Rüstem Abi'ye kurtar beni bakışları attı.

"Tamam da kız zaten çocukla tanışma aşamasındaymış, belki de adını koyamayacaklardı. Neden hemen gelip söylesin ki?" diyerek Yağmur'u savundum Rüstem Abi'den ses çıkmayınca.

"Olamaz öyle bir şey! Ben Yağmur'un sevgilisi olduğuna inanmıyorum!" Ata beklenmedik bir çıkış yapınca Rüstem Abi'nin kedisi korkup garip sesler çıkardı. Ben de onun dalgınlığından faydalanıp midyesini kendi tabağıma aldım. Timur, Ata'nın da ona hak verdiğini düşünerek gaza gelecekti ki Ata sözlerine devam etti. "Timur üzülme sen de aşkım, sen dünyadaki herhangi bir erkeğin Yağmur'la çıkabileceğine inanıyor musun? Bu imkansız!" Yağmur yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordu.

"Bence ikinizin de düzenli bir ilişkisi olmadığı için beni kıskanıyorsunuz, bak Ela bebeğime. Bana ne güzel arka çıkıyor." dedi Yağmur elindeki ekmeği bırakıp. Ayranını yudumladı.

Ata göz devirdi. "Ela da seninle aynı bok çünkü."

"Sizin konuştuğunuz biri olunca biz böyle yapmıyoruz." dedim omuz silkerek. Ata ben böyle söyleyince her zamanki vay şıllık bakışını attı. Tek kaşını kaldırdı.

"Hanım hanım, sen Timur'la benimkini düzenli ilişkiden saymıyor musun bakayım? Love is love bacım." Timur onun bu şakasından hoşlanmamış olacaktı ki ensesine sert bir şekilde vurdu. Ata ise kokoreç dökmüş Rüstem Abi gibi ona baktı. "Pardon aşkım herkese söylemeyecektim aslında kaşar Ela yabancı değil nasıl olsa, boşver."

Timur, Ata'nın konuyu değiştirmeye başladığını anlayınca tekrardan Yağmur'a odaklandı. "Kimmiş bu çocuk?" diye sordu Timur sakinleşmiş şekilde. Kovasındaki midyeleri yememişti hiç umursamıyormuş gibi başka tarafa bakarak bana uzattı. Gülümsedim, yemeye başladım.

"Adı Oğuzhan, bizim dershaneden. Aynı sınıftayız. O da bizim gibi mezuna kalmış." Bu da demek oluyor ki Timur'la Oğuzhan da aynı sınıftaydı ve Timur bunu fark etmemişti. Ata, Timur'un enayiliğine kıkırdadı ama dayak yememek için kolasını hızlı bir şekilde içmeye başladı.

kokoreç / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin