HannaArcher present tla ciepie

22 2 12
                                    

david zapierćiela fłaśnie do Tesco. sapytaćie, dlaczeko? bo tszepa HannaArcher kupić prezent. bo sapomniał.

dopra, David utał siem do zologicznego ale nje snalasł tego więc pojehał daleji. f sensie f inne miejsce.

***
- HannaArcher, popatrz!- kszyknoł- Mikołaj co prafta siem spuśnił bo w Biedronce miał kolejke a bółki na śniatanie sie same nje kupiom, a jakaśi kopieta sie afanturofała bo saprakło jej jetnej naglejki na świerzbiaka, ale teras pszyszetł present.

- oh Davidku, jusz myśilałam sze omnje sapomniałeś i folałeś piepszyć japończyka jałojczyka- darła morde z gury- jusz idem.

fienc czekałem i nakle saufaszylem jej kajzerki staczajonce siem se shotóf.

i nakle staneła bez ruchu, no bo pszeciesz jak sie staje to sie nie rusza, lokiczne.

fienc patszyła to na mnie, to na psa stojoncego opok mnje na smyczy.

- nje potopa ci siem?- spytałem i miałem ohote siem popłakaći z rosczarofania

- nje to nje tak

- a jak?

- chał chał- chał chałał pies

- david, jusz hypa pora pszysnać siem ci do czekoś.....

seszła do końica shotów i zaprośiła mnje fsrokiem do zalonu na kanapem.

usatofiłem zadek i popaczyłem f jej njiebiesko- szare ( jak jej fłosy po farbowaniu iksde) oczy.

- david, bo ja mam wattpada i ropie tam kariere i jestem nafet słafna, f senśie duszo osup ( czyt. Jedna hehe) mnje fspiera.

- no to chypa dopsze nie, mosze coś osionkniesz chypa. no oprucz tych grafitiuf co som zaczepiste

- nje, ale ja tam czytam oczyfiście tesz i czytam sue szeczy. ostatnio snalasłam takie ff kcie Dżosz....

- co ja???2??2??22????- fyhylił siem sa trzfi.

- njic, sapomnijcie

- to o nas som jakieś fanfik????- scifił siem chłopak- tYler słyszałeś?- kszyknoł do tYlera co robi dobre mango z taśmy klejącej.

- taaak, to takie słotkie, czytam fłaśnjie jetno.

- i?

- jesteśimy fłaśnje rasem i brenton z duszym czołem nas rościelił.

- O BOSZ TyLER TY MASZ WTT!!!1!!1???2???

- noooooooooo

- KOCHAM FAS!!!!!! <3

- fiemy, my tesz <33

- co siem stało?- feszła sochabąba

i putin spóścił bąbe (xD) na śfiat i fszystkich rozbuchło [*]

DAVID DLA HannaArcherOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz