După ce îl văzură pe Joshua, cei doi se întorc înapoi în bibliotecă. Tot drumul, Jimmy nu vorbise cu blondina, era nervos în legătură cu discuţia cu Rio. În gândul lui, se gândeşte să se întoarcă în regatul său şi să îl omoare pe vrăjitor, dar ca treaba să fie cât mai bine ordonată, el trebuia să se întâlnească în seara aceasta cu magicianul şi ucenica sa.
Când ajung în bibliotecă, acesta ia o carte, se trânteşte în canapea şi începe să citească. Blondina luă caietul şi începe să scrie capitolul unsprezece. Brunetul mai aruncă câte un ochi la aceasta pentru o secundă, dupa se întoarce la carte, ea făcând la fel, păstrând o liniște mormântală.
Trecu o oră şi cei doi nu au scos niciun sunet. Lea termină de scris ultimele rânduri din acest capitol. Mai aruncă o privire la acesta şi văzându-l că acesta citea în continuare cu o privire nervoasă. Ea se enervează şi închide brusc caietul:
- Ce ai Jimmy? spune Lea furioasă. De când am ieşit din spital, tu nu ai scos nicio vorbă! S-a întâmplat ceva? Spune-mi!
- N-am niciun interes să vorbesc cu tine, în momentul acesta! spune Jimmy.
- Ţi-a spus Rio ceva? întreabă blondina.
- Nu! răspunde el.
- Este ceva, care te deranjează şi nu vrei să imi spui! spune fata iritată. De ce nu imi vrei sa imi spui?
Auzind aceste cuvinte, demonul închide brusc cartea şi se ridică nervos în picioare.
- Sunt chestii, care nu te privesc! explică acesta. Tu nu trebuie să te bagi în problemele mele, când nici eu nu mă bag în ale tale!
- Asta înseamnă că nu ai încredere în mine! răspunde Lea.
- Nici să nu am! răspunde Jimmy.
- Prea bine! spune fata şi se îndepărtă de el, ieșind din bibliotecă cu câțiva lacrimi în ochi, scăpând din greşeală caietul.
Acesta o ridică şi începe să o răsfoiască pagină cu pagină, alungând furia din suflet. Acesta începe să zâmbească încetişor, fiind impresionat de caracterizarea "prinţului". Mai continuă să citească până când ajunge la capitolul unsprezece, unde începe să citească:
Capitolul 11: Planul lui Surge
De când prinţul a dispărut, localnicii din Valhania nu mai scapă de furtuniile ce năpustesc asupra lor ca Potopul biblic. Valurile oceanice vin cu o viteză ca un magnet fantastic. Tunetele îi înspăimântă din ce în ce mai mult pe localnici, iar fulgerele distrug casele de lemn. Pe când, oamenii încearcă să supravieţuiască coşmarului acvatic, vrăjitorul stătea în palat, îngropat în galbenii de Arcadia, bucurându-se de bogăţia nelimitată. Apollo stătea într-un colţ şi se rugă în secret ca prinţul să se întoarcă teafăr în ţinut şi să pună capăt nebuniei vrăjitorului. El este obligat să se supună ordinele noului conducător, chiar daca în secret îl ura.
Apollo începe să îşi aducă aminte de vremurile când vărul vitreg era conducătorul. Când el omora curtenii pentru a se răzbuna pentru modul în care a fost tratat la curte când era mic. Comparându-l cu Surge, Quaser nu era înnebunit după bogăţii şi o iubea pe Diana.
- Vino încoace, vasalule! spune Surge cu un zâmbet perfid.
- Domnule, acel vasal are şi un nume! spune Apollo ieşind din colţul său.
- Mă contrazici? se miră vrăjitorul.
- Nu, domnule! spune vasalul lăsând capul în jos.
- Ştii foarte bine, dacă mă împotriveşti am să te transform într-un crab! ameninţă Surge.
- Da, domnule! răspunde Apollo umil, după începe să întrebe. Ce s-a întâmplat domnule?
- Vasalule, am auzit nişte zvonuri din Arcadia! explică Surge. Cum ca magicianul Raul şi prinţesa Rio au descoperit un portal în care au fost trimişi în lumea oameniilor!
- Da, domnule! răspunde Apollo. Dar să ştiţi că Rio nu mai este prinţesă!
- Cum aşa? se miră vrăjitorul.
- După moartea Vestei, aceasta a devenit ucenica lui Raul! explică vasalul. Fiindcă este de rang regal ea este protejată!
- Deci nebunul de Raul, o protejează pe mica prinţesă! râde Surge cu poftă. Dar totuşi o vreau ca nevastă!
- Ce gând mai este şi asta, domnule? se sperie Apollo. După ce v-a electrocutat, o doriţi ca soţie? Raul nu i-ar plăcea asta! Sunt multe fete frumoase din alte ţinuturi!
- Aduceţi oglinda! ordonă Surge.
Şi dintr-o dată intră o armată de soldaţi îmbrăcaţi în negru, fiecare ducând o uriaşă oglindă de aur în faţa vrăjitorului vodoo. Acesta se ridică din tronul de aur, se aranjă în oglindă şi începe să spună:
- Spirit al oglinzii! Arată-mi cea mai frumoasă fată, demnă să fie soţia mea!
Oglinda nu răspunde şi începe să schimbe aspectul, arătând imaginea unei fete din tărâmul oameniilor care seamănă la perfecţiune cu prinţesa Diana cu un păr blond luminos ca lumina soarelui şi ochii albaştrii ca oceanul de safir. Acesta se uită, fermecat, dar şi cu un zâmbet şiret. O vrea!
- Îţi mulţumesc spirite! spune Surge dând semnul ca soldaţii să se retragă, după se întoarce la vasalul său. O vreau pe această fată!
- Dar, domnule! spune Apollo. Ea este din lumea umană!
- Mă contrazici vasalule? se supără vrăjitorul.
- Aţi înnebunit, domnule! se sperie vasalul. Ca să ajungeţi la ea, trebuie să ajungeţi în lumea oameniilor prin Portal!
- Ai dreptate! se calmă Surge. Oricum, nu o să mă duc acolo, ci o să trimit zece soldaţi din armata mea ca să o răpească, toţi sunt vârcolaci!
- Şi dacă Quaser se află acolo? întreabă Apollo.
- El este spirit şi n-are cum să ajungă în lumea oameniilor! spune Surge sarcastic şi începe să râdă ca un diavol. Ea va fi a mea!
Pe când acesta râdea, vasalul se retrage din sala tronului, speriat de atitudinea vrăjitorului.
Când termină de citit, închide ochii şi închide brusc cartea, nervos. "La naiba Surge!" spune demonul în gând, "Vrei să mi-o furi pe Lea? Eu nu am să te las!". Brunetul pune caietul fetei în jachetă şi se îndreaptă spre uşă. Se hotărăşte să se ducă la Lea pentru a-şi cere scuze pentru atitudinea sa, dar un lucru îl opri. "Mai devreme sau mai târziu, ea va afla de adevărata mea formă şi de atacul de noapte! Cred ca o să mă urască pentru asta! Poate mă va tolera? Nu sunt sigur!", spune demonul în gând, speriat de ce va urma.
După un minut, îşi luă inima în piept şi ieşi din bibliotecă.
CITEȘTI
Cavalerul Negru
FantasíaFantezie/Romantic Prințul demon Quaser din regatul Valhania,un conducător dur, a cărei frumusețe fizică nu il poate întrece oricărui. Dar ajunge spirit în urma unei magii vodoo și este trimis în lumea oameniilor . Leana "Lea" Gauthier, o scriitoare...