2x04 - A múlt árnyai: 1. rész - Gonosz másolat

37 3 1
                                    

Miután visszatértek a főhadiszállásra és biztonságba helyezték Héliosz karvédőit egy vitrinbe, Adrien, James és Tyler professzor nekiálltak újabb nyomok után kutatni a hátralévő öt ereklye hollétét illetően, a többiek pedig Mia és Jack kivételével a szobáikba vonultak. Jack egy közeli étterembe hívta meg barátnőjét vacsorázni. Amint asztalhoz ültek, Mia tanulmányozni kezdte az étlapot. Eközben Jack szeme hirtelen megakadt egy férfin, aki sötétkék-fehér, függőlegesen felemás öltönyt viselt. Mia észre is vette ezt, és gyanakodva kérdezte: - Minden rendben, Jack? - Persze, csak olyan fura az a fickó - hangzott a válasz. - Hát...Érdekes ízlése van, az egyszer biztos - jegyezte meg Mia. Már épp Jack is elkezdte volna nézegetni az étlapot, amikor egy fura kinézetű pincér sétált el asztaluk mellett, majd hirtelen Katica és Fekete Macska törte az ajtót a vendégekre. - Mit keresnek ezek itt? - csodálkozott Jack.  - Itt valami nem stimmel - súgta Mia Jacknek. - A szemük...Sötétlilán világít.  - Mindenki kifelé! Gyorsan! - kiáltotta Jack, azonban késő volt. A gonosz másolatok ugyanis fegyvereiket elővéve egyből a vendégekre támadtak.  - A fenébe, nincs nálam a gyűrűm... - mérgelődött Jack. - Nálam sincs itt a fülbevaló - csatlakozott Mia. Fekete Macska kettészedte botját, és az egyiket a Jack és Mia asztala fölött lógó csillár rögzítőjének dobta, ami a bot végéből a becsapódás pillanatában kiugró penge hatására elszakadt, és zuhanni kezdett. - Mia, vigyázz! - lökte félre barátnőjét Jack a lezuhanó csillár útjából, ami így őt érte és az ütés erejétől elájult. - Jack, térj magadhoz...Mondj valamit - szólongatta Mia ájult barátját. Jack kis idő múlva hirtelen felkiáltott: - Te...Te meg kivagy?! Tűnj innen! Ezt követően felugrott és hirtelen az ablak felé kezdett rohanni, nagyon úgy tűnt, hogy menekül valaki elől. - Jack, ne tedd! - kiáltotta Mia, amikor látta, hogy Jack ki akar ugrani az ablakon. Mia legnagyobb megdöbbenésére a felemás öltönyt viselő férfi elképesztő gyorsasággal kapta el Jack karját, és rántotta vissza, mielőtt kiugorhatott volna az ablakon. - Nocsak, egy önkéntes hősjelölt? - gúnyolódott Fekete Macska, majd Katicával együtt Miára támadtak. Ekkor azonban hirtelen sötét lett a teremben, és a Miára botjával lesújtani készülő Fekete Macska előtt hirtelen egy sötétkék-fehér, csuklyás köpenyt és maszkot viselő alak jelent meg szinte a semmiből és Fekete Macska sötétlilán izzó botját kezének egy mozdulatával nyelte el. Társa kudarcát látva Katica elkiáltotta magát: - Elátkozott Amulett! - majd övéről lekapott három amulettet, és a levegőbe dobta. A földobott amulettek lilán izzó dobótőrök formájában tértek vissza hozzá. A dobótőröket az ájult Jacket és a sokkos állapotban lévő Miát egyedül védő ismeretlen hős felé dobta, aki azonban kezét felemelve egy fehér energiamezővel védekezett, és elnyelte a tőröket. - Ki...Ki vagy te? - kérdezte döbbenten Katica és Fekete Macska szinte egyszerre, majd Macska, talizmánjának erejét felhasználva egy energiagömböt hajított ellenségére, mire az hirtelen keresztbe téve két kezét Katica tőreihez hasonló, sötétlilán izzó kardokat formált, könnyűszerrel hárítva Macska támadását. Ezután villámgyors mozdulattal, 2-2 kardvágással kényszerítette térdre Katicát és Fekete Macskát, akik akumák hadára oszolva eltűntek. - Mondjátok meg a mestereteknek, hogy Equanox üdvözletét küldi - szólalt meg a férfi, majd egy vakító fehér villanást követően eltűnt. Mia a villanást követően Jack hangját hallotta: - Soha többé... - Jack, úgy örülök, hogy nem esett bajod - ölelte át Mia az épp feltápászkodó Jacket. - A felemás öltönyös férfi...- Ő mentett meg - mondta Jack alig hallható hangon. Eközben a főhadiszálláson Véronique izgatottan hívta össze a társalgóba a csapatot: - Srácok, most hallottam a hírekben, hogy az ismert kutató, Dr. Jean Equis akumatizált gonosztevők támadásának áldozata lett. - Hogy mi?! - döbbent meg Lora. - Hisz az a támadás abban az étteremben történt, ahol Mia és Jack töltötték az estét.  - Ez esetben, ti itt maradtok, Adrien és Jenny, ti pedig gyertek velem - adta ki a parancsot Időmester. Adrien tudta, miről van szó, ugyanis meg se várta, hogy a többieknek kérdezni legyen idejük, gondolkodás nélkül nyitotta a medált, ahogy Időmester is. - Mért hagynak ki minket mindig a buliból? - kérdezte Max duzzogva. Időmester és a társai a helyszínre érve kétfelé váltak. -Jenny és Adrien, ti keressétek meg Jacket és Miát, nekem van egy kis dolgom - mondta Időmester, azzal az étterem melletti sikátorba indult.  - Mia...Láttam a testvéremet - mondta Jack. - Elájultál Jack, ő meghalt, biztos csak halucináltál - próbálta Mia megnyugtatni Jacket. - Mia, Jack, jó, hogy egyben vagytok - hallották a hátuk mögül Jenny hangját. Eközben a sikátorban Időmester és a felemás öltönyös férfi találkoztak. - Rég láttalak, Jean, vagy inkább szólítsalak Equanoxnak? - köszöntötte a férfit Időmester. - A testvéred tudja, hogy életben vagy? - Nem...De jobb is így. Viszont a régi barátunk visszatért, és úgy láttam, már önálló életre is tudja kelteni az akumákat. - Bizony így van - értett egyet komoran Időmester. Adrienék kijöttek az épületből, vártak egy pár percet, majd meglátták a sikátorból kifelé jövő Időmestert. - Na? Van valami hír Mr. Equisről? - kérdezte Adrien. - Az informátorom szerint rejtélyes körülmények között épségben megúszta a támadást - válaszolt Időmester, majd kinyitotta a medálját, és mind az öten visszatértek a főhadiszállásra.

Miraculous- Időmester legendájaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora