Miután mindenki visszatért a főhadiszállásra, Ladybug elmesélte az Időmesterre még mindig dühös Chat Noirnak, hogy kiderítették, mi történt aznap éjjel. – Lehet,hogy csak egy rossz álom volt a múltad miatt – mondta Jack. – Gondolod? –kérdezte Mia kétkedve. – Az a férfi... Úgy nézett rám, mintha ismerne valahonnan.– Idővel biztos kiderül, miről van szó – mondta Jack. Eközben Időmester és Tyler professzor egy régészeti naplóból származó lapot vizsgáltak. A lap üres volt, azonban Időmester biztos volt benne, hogy van rajta valami, ezért UV-fénnyel világította meg utolsó próbálkozásként a lapot. A fény hatására egyókori kínai szöveg rajzolódott ki a lapon. – Hiszen ez... Lehetetlen – döbbent meg a professzor. – Honnan van ez a lap? – Még az első küldetéseink egyikén, egy J.E. Smith nevű, akumatizált régész naplójából, aki társaival az Ezeréves kőtáblát kereste, de sikeresen elpusztítottam, az akumáját, sajnos ezután meghalt – felelte James. – De mit jelent a szöveg? A professzor Vörös Sárkányhangján szólalt meg. – Ez A hét sárkány legendája. Egy titkos rendé, akik a hétősi talizmán hordozóit védelmezték, miután az első Halálfej elárulta társait. A rendé, melynek egykoron magam is tagja voltam, míg a legjobb tanítványom, Zhao, az Arany Sárkány ellenem nem fordult. A hat tanítványom közül ő volt a legerősebb és legjobb, azonban megrészegítette a hatalom, és az általa védelmezett hős életére tört, hogy talizmánját megszerezze. Amikor később ellenem fordult, nem maradt más választásom, mint minden erőmet felhasználva egy mágikus dimenzióba zárni őt. Miután Zhaot bebörtönöztem, hátrahagytam az Ezeréves kőtáblát, ami Halálfej megállításának kulcsa. Azonban a feltámasztásához nem elég az amulettjének szilánkjait megszerezni. Kell hozzá a Hét ősi ereklye, amelyet rendünk tagjai viseltek. Zhaot megfosztottam az övétől, és a másik hattal együtt elrejtettem. Az egyetlen el nem rejtett ereklye, a Pokol Tüzének amulettje az én birtokomban van. Ez a legerősebb mindközül– mágikus erejű lángja képes még a leggonoszabb akumát is elpusztítani és még egy törött talizmánt is helyreállítani. Az Illúziók gyűrűje a látomások erejével bír, ez volt Zhao ereklyéje. A Teremtés diadémja valóra váltja viselője gondolatait, a Sötétség kardja egyetlen érintéssel vágja át a legkeményebb páncélt is. A kard párja, a Smaragd sárkányvért – a páncél, mely a legerősebb támadásoknak is ellenáll. Héliosz karvédői villámot bocsájtanak ki,illetve páncélként használva minden mágikus támadásnak ellenállnak. Az utolsó ereklye pedig az Oblivion csillagai – öt dobótőr, melyeknek vágása a használót képessé teszi arra, hogy az ellenségét az ejtett vágás és a magánál hordott tőrsegítségével dimenziókon át utazva akárhol megtalálja. – Szóval, amíg ezek az ereklyék nincsenek meg, bárki is az ellenségünk, még ha meg is szerzi az amulett szilánkjait, nem tudja Halálfejet életre kelteni – vonta le Időmester a következtetést. – Pontosan – válaszolt a professzor. – De nézz csak ide, James.Van itt még valami – mutatott a professzor a lap alján lévő három latin szóra.- Maledicite rufus vulpes – olvasta fel Időmester. – Azt hiszem, rájöttem, ki akarja feltámasztani Halálfejet. És talán Ladybug látomása is értelmet nyert –gondolkodott hangosan James. Ekkor Adrien lépett be, kezében tartva villogó medálját, amin egy Nap piktogram jelent meg. – James, te tudod mi ez? – kérdezte Adrien értetlenül. – Tudom. Ladybug és Hópárduc itt maradnak, mi pedig az ókori Hellászba látogatunk – mondta Időmester.Amikor Időmester a többiekkel is ismertette a tervet,Ladybug felháborodott: - Ugyanúgy a csapat tagja vagyok! Nem hagyhatsz itt! De a medálok már villantak is, és a csapat eltűnt. – Biztos nyomós oka van, hogy nem vitt magával – mondta Hópárduc. – Ja...Persze... - fordult sarkon duzzogva Ladybug, és kiment a társalgóból. Időmesterék egy szentélyhez érkeztek, de szinte levegőt venni sem volt idejük, ugyanis egy gorgóhoz hasonló, de emberszerű lény ütött rajtuk. Mielőtt támadhattak volna, egy öt harcosnőből álló csoport végzett a szörnnyel. Ám annak ellenére, hogy korhű ruhájuk volt, se szó, se beszéd, Volpina, Jenny és Jéghercegnő kivételével mindenkit foglyul ejtettek. – Hé, micsoda bánásmód ez, hölgyeim? – méltatlankodott Chat Noir. – Vigyétek őket a királynő elé! – parancsolta a harcosnők vezetője. Egy díszes palotába vitték őket, ahol egy páncélt és fehér, arannyal szegett palástot, fején aranytiarát viselő nő várta őket. – Királynőm, ezek az idegenek megpróbáltak betörni a fegyvertárunkba – mondta a harcosnők vezetője. – Azonnal tömlöcbe velük! – parancsolta a királynő, mire az őrök engedelmeskedve a parancsnak börtönbe vetették őket. Max próbált ellenállni, de Időmester nyugalomra intette. – Vajon kik voltak ezek, és mért vitték el a többieket? – kérdezte Jéghercegnő értetlenül. – Szerintem az amazonok szigetén vagyunk – vázolta a helyzetet Jenny. – Ez esetben... - vette át a szót Volpina, és már villant is a karján az ékkő, és mindhármukon amazon páncél és fegyverzet volt. – Így könnyebben megtaláljuk őket – kacsintott Volpina és követték a társaikat foglyul ejtő amazonok nyomait. Eközben Jack a cellájában ülve nyavalygott: - Ez most komoly?! Egy harcosnők lakta sziget? Jobb helyet nem találtatok? – Úgy látszik, a királynőnek nem tetszik a csábító kisugárzásod, Chat – élcelődött Max. – De mit is keresünk pontosan? – kérdezte Adrien.– Emlékeztek az Alex Wong által mesélt legendára az Ezeréves kőtábla átkáról? –kérdezte James. – Nos, úgy látszik, van igazság alapja, továbbá kiderült, hogy van hét ereklye, amik nélkül az ellenség még a teljes amulett birtokában sem tudja Halálfejet feltámasztani. – És itt van az egyik – vonta le a következtetést Chat Noir. – Talált – válaszolt James. Eközben az amazonok királynője három katonáját a foglyok vallatására rendelte, amihez azonban egy legendás tárgyra volt szükségük, ami a fegyvertárban volt. Épp jöttek kifelé,amikor egy sárga villanást követően hirtelen a cellák helyett a trónterembe indultak. – Nektek a foglyokat kéne vallatnotok, mit kerestek itt? – kérdezte a királynő. A válaszra azonban, amit kapott, nem számított. – Add át Héliosz karvédőit Hippolüté! – szólt az egyik amazon férfihangon, miközben társai a döbbent királynőre támadtak. – Vigyázzon, Felség! – hangzott egy kiáltás, majd a három támadó egy fehér és egy narancsvöröses villanást követően jópár kardvágással lett gazdagabb. – Hérára! – kiáltott fel a királynő. – Köszönöm,hogy megmentettél - fordult Jéghercegnőhöz Hippolüté. – Hippolüté, információim vannak a foglyokról. Ők a szövetségeseink – mondta az Antiopé alakjában megjelenő Volpina. – De Antiopé... - Hisz be akartak törni a fegyvertárba. – Nem. Épp meg akarták akadályozni az ellened készülő merényletet – mondta Volpina. - Ők Kronosz harcosai. Látod, nővérem, beigazolódott félelmed. Az ellenségünk a Hét ősi ereklyét akarja. Az egyetlen megoldás, ha szabadon engeded a foglyokat, én pedig magammal viszem a karvédőket, és csatlakozom hozzájuk. Így a népünk is békében élhet, és az ereklye is biztonságban van. – Akaratom ellenére teszed ezt, Antiopé, de ha ez az egyetlen megoldás, legyen hát – mondta Hippolüté. Ezután Volpináék kiengedték a társaikat, és miután Hippolüté átadta Időmesternek az ereklyét, Időmester és Adrien kinyitották medáljaikat, és eltűntek egy kék villanás kíséretében. Eközben valahol egy mágikus dimenzióban megjelenik a Ladybug rémálmában látott narancs-lila ruhás férfi és így szól: - Lám,lám...Úgy tűnik hamarosan újra találkozunk, Időmester, és akkor bosszút állok!