Siła wyższa

300 23 5
                                    

Wojna

Nie ważne czy jest ona mała czy duża zawsze niesie za sobą to samo czyli śmierć bliskich ci osób. Po dziś dzień wielu weteranów nie zapomniało widoku ginących przyjaciół, jak i nasi przyszli bohaterowie nie zapomnieli jak wkrótce może się zmienić ich dotychczasowe...














...Zaraz...K***A! Znowu wstępy pomyliłam...Eh...To na czym ja...a tak!


Szkoła

Jest to miejsce edukacji, miłości, przyjaźni i niewolnictwa gdzie modlisz się o to aby religia podniosła ci średnią, aby nie trzeba było uczyć się na test z matmy.Lecz niestety w tym roku katechetka miała dość i wzięła sobie wcześniej wolne, a więc zobaczmy co się stanie, kiedy całą ekipa będzie musiała się jednak pomartwić trochę o oceny.


Kai

Nie śpię od dwunastu godzin, a na dodatek mam tłuste włosy! KTO WPADŁ NA POMYSŁ, ABY ZAPOWIADAĆ EGZAMIN DWA DNI PRZED NIM!? No nic na to nie poradzę, więc muszę uczyć się dalej.

Nauka na egzamin to jedyny moment kiedy szczerze żałuję, że nie jestem jak Zane. On jest komputerem na nogach, a ja nawet po trzech napojach energetycznych nie mam tyle siły żeby nauczyć się na wszystkie te testy jak on.

Lloyd

Nauczyłem się na test z matmy, geografii i na test z biologii, ale został najgorszy istniejący test...Egzamin z W-F'u. Niby nic trudnego, ale ja jestem klasowym kurduplem, a jako egzamin mamy mieć kickboxing, a dokładniej mamy wytrzymać 3 minuty sparingu co w moim przypadku równa się z cudem. Mam tylko nadzieję, że pan nie zapomni wezwać pielęgniarki na egzamin, jak miesiąc temu.

(Magia Czasu)

- Ja żyję? JA ŻYJĘ! Udało mi się! Jestem najlep...

Kai

Bidny Lloyd Już się cieszył, ale zapomniał, że pierwszy alarm informuje o ostatnich 10 sekundach, a nie o zakończeniu sparingu. Dobre tyle, że pielęgniarka była na miejscu i mogła od razu zabrać go do swojego gabinetu. Przynajmniej Lloyd nie przyjdzie na matmę co oznacza, że będziemy mieli przełożony test na następny tydzień. Wiem, że ranny kolega to coś smutnego, ale nie mogąc się powstrzymać zacząłem skakać z radości. Sorki Lloyd, siła wyższa.



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 16, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ninjago | Nastoletni światOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz