Wprowadzenie

158 8 2
                                    

Hej, nazywam się Natalia. O założeniu konta na Wattpadzie, czy innym portalu, na którym będę mogła zamieszczać swoją twórczość marzyłam od dawna. Chciałabym aby opowiadania pojawiały się w miarę systematycznie, ale jestem dosyć zajętą osobą i bardzo dobrą uczennicą, więc nauka zajmuje mi dużo czasu. Jednak będę robiła wszystko, co w mojej mocy. Postaram się w małym skrócie streścić moja planowana opowieść.

Kiedy świat staje w obliczu zagrożenia a anioły i demony przygotowują się do walki, czwórka nastolatków panujących nad żywiołami musi opowiedzieć się po jednej ze stron. Jednak najpierw zupełnie obcy sobie ludzie, muszą odbyć podróż na nieznane lądy, aby znaleźć miecze żywiołów. Nie wiedzą co ich spotka, radość i zbawienie, czy smutek i wieczne potępienie ale decydują się podjąć ryzyko, dla całego świata.
Czy chcecie wejść ze mną na pokład, czy odważycie się w podróż po miłość, przyjaźń, wolność i prawdę?

Khm.. Ładnie to wyszło. Mam nadzieję że zainteresowałam Was chociaz troszeczkę. Jeszcze jedna informacja. Przed każdym rozdziałem opowiem troszeczke o sobie, o moim życiu i o tym jak powstawało opowiadanie, o pomysle, bohaterach. Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to śmiało. Na wszystkie będę się starała odpowiadać. Planuje jeszcze abyście mogli mieć wpływ na to co będzie się działo. To Wy komentując będziecie decydować o niektórych wydarzeniach, może nawet o parach😉. Zaznaczam, że jestem otwarta na kulturalną i taktowną krytykę. Jeżeli macie jakies rady to proszę, abyście się nimi podzielili.
Podejrzewam że pierwszy rozdział wstawie jutro albo góra pojutrze. A Wy już możecie zadawać pytania.
Ściskam cieplutko❤😊

Nefilim- dziecko ogniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz