Nominacja

27 1 0
                                    

Hejka Wam. Dawno mnie tu było ale z racji tego, że zaczynają się wakacje postaram się wynagrodzić moją baaaaardzo długą nieobecnością. Ale dzisiaj, dosłownie przed chwilą zorientowałam się, że zostałam nominowana przez RonnieFromRiverdale, za co bardzo dziekuję. 

1. Mam na imię Natalia.

2. Mam prawie 14 lat.

3. Mam psa i kota. Pies to schnauzer i nazywa się Nela, a z kotem jest związana pewna fajna historia. Przybłąkał się do mnie pięć lat temu i został. Znaczy się ona. Nazywa się Mleszczka. Mieszka na podwórku, bo mam alergię na sierść. 

4. Mój ulubiony kolor to taki morski zielony, albo morski niebieski. Wiecie o co chodzi  ;)

5. Woda czy ogień? Mój charakter to bardziej ogień, ale jednak wolę wodę.

6. Film czy serial? Ciężko powiedzieć, bo zaczęła oglądać seriale miesiąc temu, ale na razie na równi.

7. Mieszkam w domu. 

8.Nie mam rodzeństwa.

9. Bardzo Cię lubie. A Twoje komentarze bardzo nie zmotywowały  ;3

10. Chciałabym się z Tobą spotkać w realu. Bo czemu nie?

11. Na bezludną wyspę wzięłabym moją mamę.

12. Ogólnie jestem bardzo grzeczna i nie robię głupich rzeczy. 

13. Najlepsze opowiadanie jakie czytałam na wattpadzie to Płomień Luny.

14. Nie będę podawać tytułu. Ale najgorsze opowiadanie to jedno z opowiadań o Jeffie Killerze.

15. Ulubiona piosenka. Nie dam rady powiedzieć. Ale bardzo lubię The story of tonight z Hamiltona

16. Ulubiony zespół to Black Veil Brides.

17. Aktualnie nikogo nie kocham. Niedawno się odkochałam. (pytanie nie dotyczy członków rodziny)

18. Nienawidze całym sercem fałszywych ludzi.

19. Miałam w klasie 28 osób.

20. Skończyłam siódmą klasę.

21. W wakacje wyjeżdżam w góry i nad morze.

22. Bardzo boje się zranienia. Że komuś zaufam, a ten ktoś mnie wykorzysta, czy wyda moją tajemnicę.

23. Najbardziej chciałabym spróbować zrobić sobie tatuaż z henny.

24. Najważniejsi w moim życiu są rodzina i przyjaciele.

25. Co byś wolał: znaleźć swoją prawdziwą miłość i nie mieć pieniędzy, czy być bogatym i nigdy nie znaleźć prawdziwej miłości? Znaleźć swoją prawdziwą miłość i nie mieć pieniędzy. Uważam, że z trudnościami finansowymi można sobie poradzić, ale jak nie masz prawdziwej miłości to nigdy nie będziesz szczęśliwy. 

26. Mam prawdziwą przyjaciółkę. Nazywa się Kamila. 


Do zobaczenia w następnym rozdziale.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 24, 2018 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nefilim- dziecko ogniaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz