Nasılsınız bakalım arkadaşlar?
Yeni bölümü merak ediyor musunuz?
Neyse sizi çok tutmayayım. Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım.
İyi okumalar...
YAZARDAN DEVAM:
Genç kız ayağında ki topukların canını yakmasını umursamadan yolun kenarında yürüdü. Nereye gideceğini çok iyi biliyordu. 18 yaşından sonra bir çok kez doğduğu şehri ziyaret etmişti. Tabi ki babasının kabri için.
Bu saatte yurda gidemezdi hem demeyecekler miydi bu güne kadar neredeydin?
Kendini en iyi hissettiği yere gidecekti.
Babasına.
&&&&
Şükran hanım duydukları karşısında öylece kala kalmıştı.
"Sen kendinde misin oğlum o ne biçin söz?"
"Ben gayet kendimdeyim babaanne. Asıl sen kendine gel o ne biçim konuşma. Sana aileye girme dedim. Kızın babası iki günlükken ölmüş, annesi bırakmış gitmiş. Bir insan neden kendisini öylece terk eden kadını istesin ki? Hem ne demek ne düğü belirsiz biri. Her neyse." Umut ilerleyip anahtarlarını aldı ve kapıya ilerledi.
"Buse sen de benimle gel ben ikna edebileceğimi sanmıyorum. Aysima bir az inatçı ben tek başıma ikna edemezsem sen bir kadın olarak yardım etsen."
"Tabi Umut bey gelirim."
"Oğlum önce bizi eve bıraksaydın." Umut babaannesine cevap vermek için arkasını döndüğünde Yaşar bey söze girdi.
"Sen git oğlum biz taksiyle gideriz. Bu arada hazırlığını yap haftaya Pazar nişanımız var ben davetlileri hallederim, sen de geri kalanı hallet."
"Tamam dede." Buse önde, Umut arkada evden çıkıp arabaya ilerlediler. İkili arabaya bindiklerinde Umut hızla sürmeye başladı. Zaten tek yol vardı ve Aysima da o yoldan gitmişti. Yaklaşık 5 dakika sonra Umut ve Busenin görüş açılarına uçuşan beyaz eteği ile öylece yürüyen Aysima girdi.
Her ikisi de merak ediyorlardı genç kızın nereye gideceğini.
Kıza müdahale etmediler.
Yaklaşık 30 dakika kız önde perişan halde yürürken ikili arabayla arkadan sessizce takip ettiler. Sonunda genç kız büyük bir kabri hisarda durduğunda ikili bir birlerine baktılar. Kız içeri girip ezbere bildiğ yolu ilerledi. Umut ve Buse de inip kızı takip ettiler. Genç kız arkasında olan misafirlerinden habersiz yürüyordu.
Tek düşündüğü babasıydı.
Babasının mezarına gelen Aysima dizlerinin üzerinde yere çöktü. Umut ve Buse ise pür dikkat kızı izliyorlardı.
"Baba bak yine ben geldim. Sana söylemiştim ya ne zaman mutlu, olsam ya da ne zaman üzülsem yanına geleceğim sen beni iyi edersin. En son Buraya taşınıp hayalimde ki üniversiteye kabul edildiğim için mutluluktan gelmiştim. Bu sefer mutluluktan değil üzüntüden geldim. Beni iyi eder misin?"
Umutun duyduklarıyla içi yandı. Sol yanı uyuştu. Nefesinin kesildiğini hissetti.
Buse duyduklarıyla gözlerinin yandığını fark etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT VE AŞK. (ARA VERİLDİ)
Roman d'amourBir kaybın peşinden bir kurban seçildi. Bir hayalin peşinden bir hayat değişti. Bir umudun izinde bir kader bellirlendi. Yaklaşkık iki saniyelik dikkatsizlik sayesinde bin umut, bin hayal yıkıldı. Bir hata yapıldı bedeli ise bir masumun boynuna kald...