SENİN URAY DİYE BİR TORUNUN YOK!

101 16 24
                                    


MERHABA CANLARIM YİNE BEN. 

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

İYİ OKUMALAR...

Sabahın ilk ışıkları diyemeyeceğim ışıklar gözlerimi oyma evresine geldiğimde yataktan kalkıp odada ki banyoya ilerledim. Rutin işlerimi bitirince tekrar odaya döndüm. Umutun şimdilik idare etmem için aldığı siyah kot pantolonu ve üzerinde anlamsız çizgiler olan tişörtü giyindim.

Aşağı girdiğimde Umutu ortalarda göremedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı girdiğimde Umutu ortalarda göremedim. Duvarda ki saate baktığımda saatin 8.30 olduğunu gördüm. Şu bir haftada anladığım kadarıyla saat dokuzdan önce uyanmıyordu. O uyanana kadar kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim. 

Çay için ocağa su koyup omlet için patatesleri çıkartıp önce soyup sonra küp, küp doğradım. Patatesler yağda kavrulurken ben yumurtaları kırdım. Tuzlayıp patatesler hazır olduğunda yumurtayı üzerine döktüm. O pişerken ben de çayı demledim.

Omlet piştiğinde dolaptan kahvaltılıkları çıkarttım. Masa hazır olduğunda omletleri de tabaklara koydum. Umut uyanmayınca yukarı çıktım ve odasının önünde durdum. O günden sonra ilk defa bu odaya girecektim.

Nefesimi kontrol edince kapıyı tıklattım ama uyanmadığını anlayınca kapıyı yavaşça açıp içeri girdim. Yatakta yüz üstü uyuyordu. Üstü çıplaktı, bir ara tamamen çıplak sandım ama çarşafın altından siyah eşofmanının kenarını görünce rahat bir nefes aldım.

Yatağa yaklaşıp üzerine eğildim ve seslendim.

"Umut." Ses vermeyince bu sefer daha sesli seslendim.

"Umut." Yine ses vermeyince elimi omzuna koydum ve hafiften dürttüm.

"Umut." Ne derin uykusu varmış ya. Omzunu tüm elimle tutup sarstım.

"Ama Umut uyan." Birden omzunda ki elimi tutup çekince kendimi yatakta, Umutu üzerimde buldum. Kocaman gözlerle bakarken o ayılmaya çalışıyordu.

"Ne yapıyorsun Umut?"

"Evlendikten sonra sakın beni böyle uyandırma öpücüğü tercih ederim."

"Sa-saçmalama."

"Valla evlendikten sonra beni böyle uyandırırsan altıma alıp konuşmam."

"Ha?"

"Başka şeyler yaparım."

"Ka-kah-valtı."

"Bunun için mi uyandırdın." Başımı aşağı, yukarı salladım.

"E-evet."

UMUT VE AŞK. (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin