BU KADAR MI KATLANILMAZIM?

102 14 22
                                    

YENİ BÖLÜM GELDİ İŞTEEEE. UMARIM BEĞENİRSİNİZ CANLARIM. LÜTFEN DÜŞÜNCELERİMNİZİ BANA BİLDİRİN.

OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.

İYİ OKUMALAR...

"Ara gelmesin. Giymeyeceğim bindallı da gelinlik de. Almayacağım." Yanıma gelip beni kolunun altına çekti.

"Yine ne oldu. Beğenmedin mi?"

"Bir de yalan söylüyorsun bana. Söyleseydin tek başıma da yapardım seni bu kadar sıkmazdım."

"Beni sıkmadın zaten."

"Belli oluyor. Kaçmak için can atıyorsun. Ara Buseyi gelmesin."

"Merhaba." Buse arkamızdan seslenince onu itip Buseye baktım. Ne çabuk geldi ya? Sanki kapının önünde bekliyormuş gibi.

Asık suratımı görünce hemen yanıma geldi ve kolumu tuttu.

"Ne oldu Aysima hanım iyi misiniz?"

"Cık."

"Neden? Bir sorun mu var?"

"Ben istemiyorum hiçbir şey." Umut'a dönüp konuştum.

"Eve gidelim."

"Aysima öyle bir niyetim yoktu."

"Bari yalan söyleme. Her neyse eve gidelim."

"Tamam yarın gelir alırız bindallınla, gelinliğini."

"Hayır almayacağım istemiyorum. Ne bindallı giyineceğim ne de gelinlik."

"Ama öyle olmaz ki Aysima hanım. Hem ne oldu ki ben anlamadım."

"Doğru düzgün sıkıldım demektense bütün gün önce surat yapıyor, sonra kıyamayıp Buseyi çağır dediğimde de öyle bir çağırışı var ki sanki burada adam kestiriyorum."

"Tüm erkekler aynıdır ama. Hiçbiri alış-verişi sevmez ki? Genele biz kadınların en güçlü işkence yöntemidir alış- veriş."

"Ben de biliyorum alış-verişi sevmediğini ama bir kere evleniyorum ve ben doğru-düzgün bir şey olsun istiyorum. Nişanımda veya kınamda saçma, çirkin bir şey giyinmek istemiyorum. O benim düğünüm en güzel ben olmalıyım."

"Benim nişanlım beni AVM'nin ortasında poşetlerle bırakıp gitmişti ve ben sap gibi orada kalmıştım. Annemi aradım geldi aldı beni."

"Hayvan." Umuta döndüm tekrar.

"Beni burada bırakıp gidersen nikah masasında hayır derim sen de sap gibi kalırsın bak."

"Tamam Valla gitmiyorum ya. İstersen tüm gün gezer en güzelini buluruz. Söz çıtımı çıkartmayacağım ve bakıp bunaltmayacağım, gerçek fikrimi söyleyeceğim."

"İstemiyorum biz Buseyle kız, kıza dolaşacağız."

"Emin misin?" Galiba ağlayacağım. Bu ne heves? Umut yüz ifademi görünce kendini topladı.

"Gerek yok ben de geleceğim."

"Bütün hevesimi kaçırdın." Ayy üzüldü.

"Ama doğruyu söylüyorum niye üzülüyorsun şimdi. Sabahtandır tüm hevesim kaçtı."

"Her neyse Umut bey gitsin biz kız kıza dolaşır hevesimizi bulur, moda gireriz."

UMUT VE AŞK. (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin