Hayattınızda kendiniz için yaptığınız en iyi şey ne oldu? Ne mi oldu? Ben biliyorum. Kafamda kendime ait bir dünya kurdum. İçinde biraz karanlık, bir tutam yanlızlık ve biraz anime olduğu bir dünya...
Hayattan çok şey istemedim. Sadece o dünyayı korumak istedim. Ailemden, derslerde ve gerekirse arkadaşlarımdan...Ama ne oldu. En çok ailem olmak üzere kafamda kurduğum dünya karmakarışık bir hal aldı. Bitmek bilmeyen her gün o dünya hem ruhumu hemde aklımı allak bullak ediyor.
Kitap yazmak istedim.
İçinde duygularımı biraz yansıtayım dedim.
Ama hiçbir zaman kimse benim ne hissettiğimi anlamadı.
Bende onları anlamadım.Hani derler ya "İyilik yap iyilik bul" diye. O laf çok yanlış biliyor musunuz. Ben herşeye iyilikle baktım her şeyin olumlu yüzünü araştırdım. Fakat bu dünyadaki kötülüklerin iyiliklerin yerini almaya başladığını fark ettiğimde artık çok geç dedim.
Bu kitabı yazdım. Çünkü artık bazı şeyleri içinde tutamıyorum. Çığlıklar atıp, bağırım çağırıp, nesneleri havada uçurtmak istiyorum. Yanlız kalmak istiyorum. Eğer beni seven biri çıkarsa -gerçekten de içten- belki sadece o da belki içinde onun ve benim olduğunuz bir dünya kurabilirim. Ama bu imkansız görünüyor.
Yaşımdan büyük yada küçük olabilirsiniz fark etmez lütfen beni anlıyorsanız yorumlara yazın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Non-FictionHissettiklerim bir avuç hayal kırıklığı...Ve bir de acımasız dünya...