Dünyada yaşayan insanları iki türden tanımlarız değil mi? Kadınlar ve erkekler. Herkesin isteyeceğinden emin olduğum bişey var. Eşitlik...
Kadın erkek fark etmez herkesin hakları vardır. Ve herkesin haklarına saygı duyulmalıdır.
Fakat ülkemizde ne oluyor? Kadına şiddet, aldatma, boşanmalar, cinayetler...ve bu değişmeyecekte. Ülkemizde bazı cahiller olduğu sürece değişmicek.
Dünyayı kurtarmak istiyorsak bu cahilleri ortadan kaldırmalıyız. O piçleri çöpe atmalıyız.
Kadın erkeği aldatsa...vuruluyo. Erkek kadını altatsa...sonuç gene aynı. Yani erkekler...bunu okuyan ve kadına şiddet uygulayan erkekler varsa. Size tek lafım. Sizler tam bir GERİZEKALISINIZ!
Kendilerini kadınlardan üstün gören erkekler! Kendilerini erkeklerden daha üstün gören gerizeklalı kadınlar! Yeter artık!
Merak etmeye başladım acaba ne zaman dünyada kadınlara söz hakkı doğacak?
Evin temizliğini yapan, yemekleri hazırlayan, boklu çoraplarınızı ve baksırlarınızı yıkayan, çocuklara bakan, 9 ay boyunca karnında bir can taşıyan kişiler kadınlar. SİZLER DEĞİLSİNİZ!
Ama bu demek değil ki erkeker yan gelip yatıyo. Bazı erkeklerde var tabii ailelerini geçindirebilmek için gecesini gündüzüne katan dişini tırnağına takıp çalışan işte onlar GERÇEK ADAMLAR.
Ama bazı kadınlar var ki. Masum kadınların kocalarına yavşayan. Onları kullanan. Paralarını sömüren sürtükler de var tabii.
Kocalarını aldatan kadınlarda var tabii. Onlara lafım çok. Onlara kadın demekte güçlük çekiyorum. Onlar sadece kendilerini düşünen bir avuç...
Ben bu olayları yaşadım hemde aile içinden çok yakından. Ve işte babamın annemi aldattığını öğrendiğim gün erkekler gözümde "sömürgeciler"den ibaret. Fakat bu lafım tüm erkeklere değil. TEKRAR EDİYORUM BU LAFLARIM TÜM ERKEKLERE DEĞİL.
Bazen merak ediyorum. Acaba ne zaman kadın-erkek eşitlik sağlanacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
Non-FictionHissettiklerim bir avuç hayal kırıklığı...Ve bir de acımasız dünya...