...Umrumda Değil...

105 26 57
                                    

Bundan sonra hayattan çok daha fazla nefret ediyorum,
Herkesten daha fazla uzaklaşıyorum.
Yanlız kalmak istiyorum.

Dün yaşadığım olaydan sonra her yanıma iki kat nefret, kin ve umursamazlık yayıyorum. Benim zevklerimden, tepkilerimden, giyim tarzımdan, hayata bakış açımdan, müzik zevklerimden kime ne...?

Giyim tarzım kimseyi ilgilendirmez. DİĞER GÖTÜ KALKMIŞ kızlar gibi bi göt bi meme gezmiyorum diye bu benim hakkımda dedikodu uydurmanız anlamına gelmez.

Tahmin edin bugün ne oldu? Güzel soru. Hemen açıklığa kavuşturayım. 6 erkek bir kızı yani beni kollarımdan tutarak sınıfa öğretmenlerin gözü önğnde sürüklendim. Onların elinden kaçmak için elimden geleni yaptım. Ama...çığlık atamadım...sesim çıkmıyordu...sonra ne oldu? Sınıfta hem vurdular hem saçımı çektiker hem de gıdıkladılar.

Hepsini itmeye çalışarak kızlar tuvaletine koştum. Kendimi kilitledim. Ama ağlamadım. Saçımı, üstümü düzeltip yeniden dışarı çıktım. Savunmasız mıydım? Evet. Canım acımış mıydı? Biraz. Ama artık hissedemiyorum.

Ama artık yoruldum. Kurtuluş mücadelemi sürdüremiyecek kadar...sıkıldım...dayanamıyorum. Ama...biliyorum ki çok zor olsa da güçlü olup...yeniden hayata tutunmalıyım...yani umarım......

Hayal KırıklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin