Okulun gerçek tanımı ne hiç düşündünüz mü? Okul demek sevgiyi, saygıyı, bizi ileride kendimize gelecek kuracağımız bilgileri aşılayan yerdir.
Fakat şimdi okullar nasıl? Bir avuç boktan ibaret! Banane resimden! Banane müzikten! Banane bedenden! Al işte resim dersi: sanki hiç işimiz gücümüz yokmuş gibi haftada üç kere ödev veriyo gıcık karı! He yani benim işim gücüm yok kitap okuyup beynimi geliştireceğime, test çözüp bu boktan eğitim sisteminin sınavlarına çalışacağıma resim mi çizeyim oldu.
Müzik dersi? Kaç yaşına gelmişiz hala ilkokul çocuğu gibi melodika çalıyoruz. Saydığım dersleri sevenler alınmasın ama cidden umrumda değil!
Beden dersi. Okuldaki hoca beden dersi diye geleneksel dansları öğretiyo! He bide yetmezmiş gibi eve ödev veriyo!
Bu ülkeyi yönetemeyen piçlere sesleniyorum. Ya görevinizi doğru düzgün yapın yada dünyayı benim gibi düşünen gençlerin eline bırakın. Hiç düşündünüz mü böyle yapsak gençler ne derdi diye! Tabiki hayır. Siz sadce kendini düşünen cahillersiniz!
Gelgelelim gerizekalı okul kızlarına;
Lan sizi sürtükler sizi! Okuldaki eteği terzide kısaltıp hava atıp 70 kgluk hayvanlar! Kızlar tuvaletinde makyaj yapıp hocalara yavşayıp kanaat not almaya çalışan salaklar. Ülkemizde bizim gibilerin yüz karasısınız.
Size benim hakkında dedikodu çıkartmayı kim öğretti size! Neymiş ben bi tane embesilden hoşlanıyomuşum. Ve ne oldu biliyor mısunız bu yalan haber bütün okula yayıldı! O dedikoduyu çıkaranlar harbi kendilerini bilmez sığırlar! Size dur demenin vakti geldi.
Sıra okul erkeklerinde;
Siz kendinizi ne zannediyosunuz?! Bir avuç cahilsiniz. Uğraşmayın artık benimle! Bulaşmayın bana! Sizinle muhattap olmak istemiyorum ve sınıf arkadaşlarıma sesleniyorum. Wattpad de sizden daha iyi erkekler tanıdım! Onlar sizden daha iyiler. Onlar sizin gibi bok çukuru değiller. Bahsettiğim kişiler kendilerini çok iyi biliyorlar. Ve cidden onları seviyorum. Fesat anlarsanız bu sizin cahilliğiniz.
Bölümün sonuna gelmek istemesemde artık geç oldu ve parmaklarım yoruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Kırıklığı
NonfiksiHissettiklerim bir avuç hayal kırıklığı...Ve bir de acımasız dünya...