Saray

148 7 0
                                    

Su şimdiden bana iyi gelmeye başlamıştı. Hızla eve gittim. Ama işe bakın evde benim dışımda herkes var. Cody, Ana, birçok annemin arkadaşı ve Tanrıça! Ne tanrıça mı? Tanrıça benim evimde! Acaba önemli bir şey mi oldu?

"Merhaba Ekho."

"Merhaba Tanrıçam, Şey ani olacak ama bişey soracağım. Bir şey mi oldu?"

"Bir şey yok Ekho. Sadece artık sarayda kalmanı istiyorum. Sarayda benim işlerime yardım etmeni istiyorum."

"Şey, Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. Çok teşekkürler tanrıçam. Ama merak ettiğim bir şey var. Neden şimdi? Hem beni tanıdığınızı bile bilmiyordum."

"Ekho ben herkesi tanırım ve uzun zamandır bir yardımcı arıyordum. Bunun sen olmasının iyi olacağını söyledi oğlum Cody." 

Ne! -Not: Cody, Tanrıçanın oğlu.- "Şey, peki, tanrıçam." daha sonra Tanrıça vedalaştıktan sonra gitti ve o gidince muhafızlarda, diğer kişilerde teker teker gitti. Tek bir kişi kalmıştı. Cody. Kendimi koltuğa atmıştım ki Cody'nin olanları anlatmamı bekler bir tavırla başımda dikildiğini görünce takmamaya karar verdim. Cody de sinirlenip "Demek artık böyle. Her neyse. Seni beklemem! Seni düşünmem! Lütfen rahatına bak!" deyip hızla evden çıktı.

Ama şimdi niye böyle yapıyor ki? Vicdan azabı duyuyorum böyle yapınca. O beni beklesin ben onu takmayım. O beni her zaman düşünsün, korusun, en iyi arkadaşım olsun, benden desteğini esirgemesin ve  Of Cody of. Çok hızlı yüzüyordu ve kanatlarımı da kullansam ona yetişemiyordum.

"CODY BEKLE!"

"Evine dön!"

"Seninle konuşmadan asla! " Ne kadar hızlı yüzüyor ya?! İnsan kanatlarını kullanmaz. İyice hızlandı. Bir dakika ben insan mı dedim. Ah ah bugün o kadar çok insan denilen yaratıklardan gördüm ki kafam karıştı. Neyse. "Tamam. Lütfen dur. Bayılacağım." beklenmedik bir hareketle durdu ve yanıma geldi.

"Bugün neredeydin?" çok meraklıydı ve sanki endişeliydi de. Gözleri de dolmuştu.

"Mağaraya gittim ve oradaki yaratıkla tanıştım. Yanlışlıkla."

"Yanlışlıkla nasıl tanışılıyor? Merhaba ayy yanlış oldu filan mı deniyor?" ciddi ve alaycı bir ses tonu vardı.

"Cody bir dinle! Yanlışlıkla ona yakalandım saklanırken ama beni buldu ve kaçamadım. Daha sonra tanıştık ve beni mağaranın dışındaki yere götürdü. Çok güzeldi."

"Mağara'nın dışındaki o yer nasıldı? Kanatlarına zarar veren oldu mu?" soru yağmuruna tutulmuştum bir kere. Bütün sorularını cevapladıktan sonra eve gidecektim ki Cody artık sarayda kalacağımı söyledi. Ne gerek vardı ki? Her neyse. Daha sonra birlikte saraya vardık.

****SABAH*****

"Günaydın Ekho." Bir yandan uykulu gözlerimi açmaya çalışıyor bir yandan da bana sıkı sıkı sarılan yorganımdan ayrılmaya çalışarak uyuşuk uyuşuk kalkmaya çalışıyordum. Gözlerimi açtığımda oda da Cody'yi görünce direk bağırmaya başlamam bir oldu.

"Cody! Neden buradasın?"

"Hatırlarsan saraydasın ve annem uyanmanı istedi. Bende ne kadar yalvarsam da annem seni uyandırma görevini bana verdi. Senin sabah sabah bu çirkin yüzünü görüp işkence çekmem için." deyip gülmeye başladı. Gıcık şey. -,-

"Uyuz."

"Şimdi ben uyuzum burada beklerim ama annem beklemez. Hızlı olmalısın. İşlerin bittikten sonra dışarı çıkacağız unutma."

"Her neyse tamam. Hadi sen çık. Hazırlanmam gerek."

"Görüşürüz."

"Görüşürüz." O çıktıktan sonra ilk önce yatağa kendimi attım ve daha sonra işleri daha fazla bekletemeyeceğim için hızla hazırlandım ve odamın ortasındaki masaya oturdum. Hizmetçilerden biri yemeğimi odama getirdi ve yedikten sonra Tanrıçanın yanına gittim.

*******

Cody merakla "İşler nasıldı?" dedi.

"Yorucu değildi. Hatta eski işime göre çok basitti.Ve Lisa gibi gıcık biri patronum olmadığı için daha iyiydi"

"Lisa da çok taş ama."

"Lisa mı? Peh! O taşsa çirkinler meteor." dedim alayla.

"Lisa'ya çıkma teklifi etsem ne der ki?" sırıttığını belli etmemek için dudağını ısırıyordu.

"Bugün beni gıcık etmek amacıyla mı uyandın sen? Yoksa yosun mu kaçtı beynine?" Beni nasıl sinir edeceğini biliyordu.

"Neyse seni bir yere götüreceğim Ekho. Hadi hızlı ol."

" Cody 1 saat sonra gitsek olmaz mı? İşim var."

"Her neyse. Boşver. Benim de işlerim vardı." hızla saraya gitti. Tabi bende hızla mağaraya gittim. Jack'i görmek umuduyla.

Söz verdiğim gibi bugünde yeni bölüm yazdım ama yorum yapmıyorsunuz.Hiç yazasım gelmiyor. Eğer akşam girdiğimde bikaç vote ve bikaç yorum olursa yeni bölüm yazabilirim. Önerileriniz varsa lütfen çekinmeden söyleyin. Görüşürüzzzz. :*

 Medyadaki Cody.

Sular AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin