Deli mi ne?

59 2 0
                                    

Kızla konuştuktan bir saat sonra evet buradaydı. Eğlenceli biriydi. Ve gerçekten etkileyiciydi. Ekho'dan farklıydı. Ekho bir çocuk gibi ama bu kız gerçekten gerçek bir kadın gibi. Anlarsınız ya.

Bir saniye. Ekho neden aklıma geldi ki? Öylesine bir kapılmaydı sadece. Hem beni reddettiğine göre artık sadece arkadaş olarak göreceğim onu. İstediğini yapabilir. Bu gece eğlenmeyi hak ediyorum ve gece başlıyor...

Ekho'nun Ağzından;

Jack gittikten sonra çok düşündüm ama gerçekten birşey hissetmedim. Cody ile çıkıyorum ama onu da sevmiyorum. Beni mutlu ediyorlar ama gerçekten de birşey hissetmiyorum. Acaba benim ruhum yok mu? Neden kimseyi sevemiyorum?

Biraz dolaşıp kafamı dağıtmam gerek. 

Suda pek kişi yok. Çoğu peri uyuyor olmalı. Ana evde olabilir. Ona gidip kafamı dağıtabilirim.Biraz yürüdükten sonra evin önüne gelmiştim bikaç kez zile bastıktan sonra kapıyı Taylor açtı.

"Aaa, Ekho sende gelmişsin. Cody gelemeyeceğini söylemişti ama gelmene sevindim." Cody mi? Ne ara böyle birşey dedi?

"Vazgeçtim ve geleyim dedim." Bunun hesabını Cody'ye soracağım. Yosundan halat yapıp boğasım var. Gülümseyip içeri girdiğimde herkesin elnde kahve ve bir falcı gördüm.

"Hoş geldin Ekho. İyiki fazladan bir kahve yapmışım hadi sende gel falına baktır."

"Ana ben bu saçmalıklara inanmayı sevmiyorum, biliyorsun ki."

"Benim hatrım için?" Masum kedi bakışları geliyor mu ne?

"Masum kedi bakışların bana sökmez diyemiyeceğim ne yazık ki." 

Kahveyi çok sevdiğim için hemen bitirmem normal sanırım. Falcı benim fincanımı alıp baktığında çığlık atmaya başladı. Deli mi ne? Falcı diye deli birini eve mi aldılar? Valla korkmadım dersem yalan olur.

"Aman Tanrım! Kaderin önceden yazılmış. Karanlık bir kaderin var. Ya ruhsuz olarak yaşayacaksın ya da bir ruhun olacak ama ruhun ölümün olacak." Bu falcı kadın ne düyor ya? What's going on?

"What dedin gülüm?" Öyle de kibarımdır.

Bu bölümü kısa yazdım. Kusura bakmayın ama ne yazacağımı bilemedim. Ve de evet hala devam et diyorsanız 2 gün sonra yine bir bölüm yazabilirim. Hepinizi çok seviyorum ve yeni kapağımızı yapan cilekliyazara çok teşekkür ederim. :3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sular AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin