Part 4 💦

2.8K 114 3
                                    

-Ülj le!-kért meg elég idegesen Cam
-mi...mi...mi a baj??-kérdeztem félve, s leültem. A fiuk nagyot sóhajtottak és helyet foglaltak.
-elkell mondanunk valamit-hajtotta le a fejét Matt. Na ő legalább nem olyan durva mint Cam. A videokon teljesen mások. 😱 Hogy lehet valaki ilyen...ilyen más??? Erre valaki tud magyarázatot?? Mert én nem..
-Miről lenne szó?-tettem fel halkan a kérdést.
-Jacob...-mondta egy kicsit hangosabban Cam
-mi van ve...ve...vele?-kérdeztem remegő hangon.
-van kösztetek valami?-tette fel most Taylor a kérdést...erre most mit modjak? Mivan ha Jacobot is ezekkel a kérdéssel bombázzák??? És ha ő mást mondd?? Na mindegy Lara nyugiii, nem lesz baj....mondd el az igazat.
-I...ige..-hajtottam le a fejem, és egy forro könycsepp gördült le az arcomon. Ekkor Cameron sóhajtott egy nagyot és belekezdett a mondandójába.
-ugye tudod, hogy nem lehettek együtt?-nézett a végén a szemembe Cam
-miért is?-álltam fel indulatosan.
-mert nem tenne jót a...-kezdett volna bele de nem hagytam annyiba.
-nem lenne annyi bevétel? Fanokat veszítene el? Az igazszeretet már nem számít?-tettem fel egymás után a kérdéseket...💥
-te is fan vagy!-emelte fel a hangját, amitől egy kicsit megilyedtem-ez csak szerinted igaz szeretett!-jelentette ki és elment a konyhába. De az utolsó mondatát nem birtam felfogni. "Csak szerinted igaz szeretett!" Ez a mondat játszódott le bennem újra meg újra. Mire észbekaptam még mindig a kanapén ülve voltam de mostmár az egész ház a könnyemtől volt elázva. Alig láttam valamit a sok-sok könnytől. Csak előttem két nagy pacát. Ami Tay és Matt volt.
-ez...ez....igaz?-kérdeztem szipogva
-A Jacobos dolog?-kérdezte lágy hangon Matt, mire csak bólintottam.
-hát...sajnos-vakarta a tarkóját Matt
-szóval előttem hány lánnyal volt?-kérdeztem, őszintén magamse tudom miért. Lehet, hogy mégjobban összetörjek? Lehet!
-nem sok. De viszont az egyiket megcsalta a másikkal szóval igen-foglalt helyet melletem Taylor.-de mindenkinek lehet esélyt adni, még Jacobnak is-nézett rám mosolyogva
-hogy tudsz még ilyenkor is mosolyogni?-kérdeztem jogos alapon.
-hogy ilyenkor?-kérdezett vissza
-hát ilyen depis szitukba is olyan vagy mint a tejbetők-nevettem el magam.
-ezért-mutatott rám, mire én kényszert éreztem arra, hogy megöleljem. Picit meglepődött de visszaölelt. Ezután kiabálásokat hallottunk majd ajtócsapódást s Jacob trappolását majd megint egy ajtó csapódás ami most a bejárati volt. Ekkor utánna akartam indulni de nem tudtam mert Hunta odaált az ajtó elé ezzel alálva az utamat.
-Miért nem akarjátok, hogy együtt legyünk?-kérdeztem kiabáltam sirva. Mire a fiúk egymásra néztek és meglökték Brandont.
-az van, hogy....-sajtotta le a fejét-nemsokára turné és...és...Sartorius fiatal hozzád meg csak azért kellesz neki, hogy...-ekkor viszont nem hagytam hogy folytassa.
-Milyen turné? Jacob ilyen lenne? Nem!!!!-sirtam tovább
-3hónapos turné-jött kölelebb Brandon-és igen ilyen-fogta meg a kezem, amire elég furán néztem rá.
-Brant meg már nem zavarjátok el a közelemből? Ezt meg hogy vagy miért?-léptem el Brandontól egyenesen az ajtóhoz. Éppen a kilincshez akartam nyulni mikor nyilt az ajtó és fejbe csapott én meg a padlón feküdtem fájó fejjel.
-Jajj Lara jól vagy?-guggolt oda le mellém JACOB!
-mostmár igen-öleltem meg-de most beszélni szeretnék veled-pattantam fel s a fiúval aki előbb ütött le a nyomomba indultam meg az Ő szobájába. Mikor beléptem le is pattantam az ágyára.
-Gyere ide-paskoltam meg magam mellet a helyet, mire mosolyogva ide huppant mellé
-na szóval?-kérdezte
-a fiuk mondták hogy lesz turné és hogy a lányokkal csak játszadozol...-a végére már éreztem a forró könnyeim az arcomon folynak végig.
-ami azt illeti a turné az igaz-hajtotta le a fejéta-a lányokkal nem játszok-nézett rám könnyel teli szemeivel...
🍋Folytatás következik...ha tetszett akkor jelezzétek ezt komiba meg egy voteval🍋

Miért pont Ő? •Magcon ff.•Where stories live. Discover now