A fiúknak nem tudtam mit válaszolni erre a kijelentésükre, mivel nem számítottam rá. Igaz, ha számítottam se tudtam volna mit mondani. De most érted, kit bántsak meg? Kit haragítsak magamra egy életre? Na ugye...de nekem muszáj lesz valamit kitalálnom.
-figyu skacok, nagyon aranyosak vagytok-mosolyogtam rájuk de közbe Johnny arcát fürkésztem. Amit meglehetősen feltűnően csináltam...
---Johnny szemszöge---
A fiukkal megbeszéltünk, hogy lelépnek a boltba valamiért. Én meg otthon maradok Larával. Igen ám de Jacob is ezt beszélte le a fiukkal, meg persze Hunter is. Szuper. Akkor nem tudok Larával négyszemközt beszélgetni. Na de majd megoldjuk. Remélem Lara nem Jacobba vagy Hunterbe szerelmes. A fiuk mikor elköszöntek s kiértek az ajtón. Mi egyből letámadtuk csóri lányt. De így fogjuk megtudni, hogy ki iránt érez valamit. De vissza a jelenbe...most mondta Lara, hogy aranyos vagyok, vagy is vagyunk de a két tökkelütött nem izgat. Majd pedig Lara elég feltűnően fürkészte az arcom, amitől el is pirultam. A fiúk csak egy megvető pillantással "jutalmaztak" ha ez mondható annak.
-Na de én most szerintem felmegyek!-szólalt meg Lara.
-megyek veled-jelentette ki Jacob, majd pedig felindult Larával. Mi persze Hunterrel összenéztünk egyből. Hogy ez így WHAT?? ezek most együtt vannak??
-Ezek most?-suttogtam Hunternek majd pedig a lépcső felé mutattam
-Nem tudom-sóhajtott-de amúgy is mi hárman vagyunk, s ő csak egyet tud választani-mondta mire én heves bólogatásba kezdtem-meg lehet nem is mi tetszünk neki-jelentette ki fapofával. E mondta hallatán, olyanná vált az arcom mint aki citromba harapott.
-meg ezt a "csatát"-mutattam a levegőbe idézőjeleket-lehet Jacob nyerte-hajtottam le az arcom.
-nem tudom, de inkább megyek és eszek valamit!-jelentette ki Hunter. De ez am tipik Hunter mert ha bármi is történik vele akkor egyből a kaja. Igaz nálam is de most róla van szó.
-megyek veled-pattantam fel majd pedig mellé teremtem, mivel éhes lettem ettől a sok stresztől. 🤗😋
(Ennyi lett volna most ez a rész, a kövi nem tudom mikor lesz. De az Lara szemszögéből lesz! Szerintem Jacob miért ment fel Larával? Szerinted Lara számára Jacob a nyerő? kérdések...kérdések)
YOU ARE READING
Miért pont Ő? •Magcon ff.•
FanfictionEgy lány! Egy banda! Egy szerelem! Egy hazugság! Egy veszekedés! Egy csalódás! "-Csak téged akarlak! -Menj inenn! -Nem hagylak el SOHA többé" Kezdés:2017.10.09