Majd megráztam a fejem mosolyogva és berohantam. Nem tudom miért de egyszerűen nem tudom megmagyarázni, hogy mit is éreztem. Ilyet még nem igazán éreztem. Amint berohantam anyáék fogadtak.
-Hol voltál ilyen sokáig?-pillantott apa az órájára
-Csak a fiúkkal voltam-mondtam
-Milyen fiúkkal?-lepődött meg anya
-A szomszéd fiúkkal, nagyon kedvesek-mosolyogtam-de ha megbocsájtotok én megyek aludni-mentem oda hozzájuk és megpusziltam őket
-Jó éjt-mondták egyszerre
-Jó éjt!-mondtam én is. Ahogy felértem a szobámba egyből összeszedtem a cuccom és elmentem zuhanyozni. Egész végig csak a mai nap történésén gondolkodtam. Vissza gondoltam hogy milyen aranyosan mosolygott rám. De viszont az is eszembe jutott, hogy mivan ha elárulja magát. Nem nézem ki belőle, de véletlen kibukik belőle akkor mivan? Remélem ez nem történik meg. Miután a fürdőbe végeztem, besétáltam a szobámba. Nagyon fáradt voltam, nem egy átlagos uncsi napom volt. Nagyon jó érzés hogy új barátokra leltem. Ezzel a gondolattal aludtam VOLNA el. Csak épp megszólalt a telefonom, jelezve hogy üzeneten jött. Sóhajtva a telefonom irányába nyúltam. Látni nem igazán láttam olyan fáradt voltam de amint megláttam a kijelzőn megjelent nevet a szemem egyből kikerekedett. Kiváncsiak vagytok, hogy ki neve volt a kijelzőn?? Igen az Ő neve. Akit igazán szeretek, mióta megláttam. Az a bizonyos Ő nem más mint Shawn. Igen Shawn Mendes.
—MESSAGES:—
(Időt nézzétek el, nem tudtam átállítani😂~szeretett írótok)
A telefonom lezártam és elraktam magam másnapra. Mosolyogva sikerült elaludnom. Bevallom rég volt ilyen hogy így mosolyogva aludjak el, egy őszinte mosollyal meg pláne. Nagyon kíváncsi vagyok hogy ő vajon úgy érez-e mint én. Vagy csak simán barátként tekint rám?....
😇Remélem tetszett a rész ha igen akkor jellezétek egy lájkkal és egy hozzászólással. Legyen szép estétek/napotok! Nemsokára jön a kövi rész 😇
YOU ARE READING
Miért pont Ő? •Magcon ff.•
FanfictionEgy lány! Egy banda! Egy szerelem! Egy hazugság! Egy veszekedés! Egy csalódás! "-Csak téged akarlak! -Menj inenn! -Nem hagylak el SOHA többé" Kezdés:2017.10.09