Part 5 👫

2.4K 105 3
                                    

Sírni akart de nem engedte ki, mert úgy gondolta nem fiúhoz méltó dolog. Ahogy megláttam, hogy teli van a szeme könnyel rám is rámjött a sírhatnék.
-gyere ide-tárta szét a kezét s könnyei is potyogni kezdtek. Én gonolkodás nélkül öleltem át a fiut ami nagyon jól is esett főleg most. 😍 megnyugtató volt.-szeretlek-suttogta a fülembe-de nem lehetünk együtt-tolt el magától.
-miért is?-kérdeztem már sírva
-nekem van...-ekkor közbe szoltam
-igaza volt a fiuknak! Te utolsó senkiházi vagy!-kiabáltam vele
-Lara csak hallgass meg-fogta meg a kezem, én gondolkodás nélkül kaptam el onnan.
-nem, eleget hallgattalak-álltam fel s az ajtóhoz sétáltam-Viszlát Jacob!-mondtam hátra se nézve. Majd kiléptem a szobából majd egyenesen haza fele vettem volna az irányt ha nem ütközök bele Johnnyba.
-óvatosan-mosolygott de ahogy meglátta a szemem egyből lefagyott a mosoly az arcáról.-gyere ide-tárta szét karjait. Gondolkodás nélkül öleltem meg az előttem álló fiút. ❤️
--Johnny Szemszöge--
Épp indultam felfele mikor Larába ütköztem.
-óvatosan-mosolyogtam fülig érő mosolyal. De amint felemelte a fejét láttam, hogy sírt. Egyből eltünt a fülig érő mosoly az arcomról. Merthát ki szereti ha az akit szeret sír vagy boldogtalan? És tudhatod, hogy te nem adhatod meg neki azt a boldogságot mint "Ő" itt jelen esetben Jacob az "Ő". -gyere ide-tártam szét a karjaimat. Remélve, hogy nem küldd el melegebb éghajlatra hanem megölel. És ez így is lett. Imádom az illatát, a közelségétől megbolondulok. Megkell szereznem...jobbnak kell lennem mint Jacob de ő miben is jó?? Nem tudom. Talán az ő "sárma" mindent lányt levesz a lábáról. De mindegyiket otthagya akár még 1hét után is.
-akarsz róla beszélni?-símítottam végig a hátát. Mire ő egy aprót bólintott.-akkor gyere-indultam meg a szobám fele, mire ő megfogta a kezem s úgy mentünk. Tehát ő is úgy érez mint én??? Megkell kérdeznem tőle😫
-aztaaa....-akadt el a szava mikor belépett a szobámba
-mi az?-mosolyogtam rá
-olyan....olyan...-akadt el ismét a szava
-gyerekes, koszos,??-nevettem fel mikor ezeket kimondtam
-épp ellenkezőleg-mosolyodott el ő is
-örülök, hogy tetszik-karoltam át a vállát-gyere mesélj, mivel ezért jöttünk-pattantam az ágyamra
-rendben-sóhajtott majd idebaktatott az ágyamhoz és belekezdett....2óra múlva!!....najó nem csak 1óra. Nem untam csak már eléggé furcsáltam, hogy ilyen vidám meg minden közbe annyi minden van a háttérbe.
-szóval érted?-dölt hátra az ágyamon
-igen-válaszoltam nem túl bőbeszédűen.-Lara-szólítottam, mire csak hümmögött jelezve, hogy mondhatom-nekem..-ám ekkor benyitottak vagy is benyitott valaki az a valaki meg Jacob volt. Szuper, jókor...
🎶Itt is a kövi rész. A 6.rész ki szemszögéből legyen???🎶

Miért pont Ő? •Magcon ff.•Where stories live. Discover now