Part 17 🎡

1.2K 59 3
                                    




Mert tényleg nem volt rossz ötlet amit Szaby mondott.
-Megyek és elkészülök-mondtam majd pedig fel tápászkodtam a kanapéról és elindultam fel.
-nem kell ki kiöltözni-nevetett majd belekortyolt az italába ami az asztalon volt (nem nem pia).
-nem is szoktam-vágtam vissza gyorsan. Mert ez tényleg nem igaz, sokáig készülődök mert azért csak lányból vagyok..Egy laza szettre esett a választásom ami egy "Girl Power" feliratú fehér póló és egy kék rövid farmernaci, smink gyanánt csak szempillaspirált és szájfényt raktam fel.
-mehetünk!!-szaladtam le villámgyorsasággal a lépcsőn. Azonnal felkaptam a fehér szinben pompázó adidas superstarom. Szaby csak szép lazán lesétált az emeletről. Ő is egy igen laza szetett választott mint mindig.
-na induljunk-vette fel a kocsi kulcsot
-okééé!-kiabáltam és megindultam kifele. Gyors bepattantunk az autojába és mentünk is.
-hova menjünk elsőnek?-kérdezte az utat nézve.
-szerintem vidámpark mert kaja után nem hiszem, hogy jó választás lenne odamenni-vázoltam fel, és bekapcsoltam a rádiót. Szerencsémre az egyik kedvencem ment Juice Wrld - Lucid Dreams (tényleg jó zene hallgasátok meg). Elmosolyodtunk mindeketten és hatalmas éneklésbe kezdtünk. Nagyon boldog voltam annak ellenére, hogy nemsokára suli most augusztus 27.-e van. Lassan kezdődik a suli, újra. Addig ezt a kis időt kikell használni. Örültem, hogy a testvéremmel tölthetem a mai napot...
Egy laza koncert után, meg is érkeztünk a vidámparkba. Villámgyorsasággal vettük meg a jegyünket és indultunk is a hatalmas "világba", szeretek ide járni igaz nem sűrűn jövünk ide, de azt a pár alkalmat is nagyon élvezem.
-gyere-ragadta meg a kezem és elkezdett húzni az ilyen dobálos cuccos felé- 5-5 dobás benne vagy?-kérdezte miközbe a pasasnak odanyújtotta a pénzt.
-ezer örömmel-mosolyogtam pimaszul erre Szabolcska egy csodálatos mosolyt villantott felém. Hát a dobálásba Szaby nyert. Tuti csalt (😂)
-ez nem ér-fordultam felé duzogva mint egy 5éves aki nem kap cukorkát. Erre csak nevetni kezdett és átkarolva magához húzott.
-na válasz mit szeretnél-mondta majd rám pillantott.
-huh-fujtam ki az eddig bent tartott levegőt-azt!-mutattam egy hatalmas macira-a pasi Szabyra nézett, mire ő bolintott, hogy "oké az lesz az". Hatalmas mosolyal vettem át a macimat.
-fiatal ember maga nagyon szerencsés egy ilyen szép lánnyal az oldalán-mosolygott kedvesen. Nekem erre a mondtra egyből eltünt a mosoly az arcomról. Naneeee neee csak a saját testvéremmel ne shipeljenek már. Ez mi már. Igaz ő nem tudja, hogy testvérek vagyunk de akkor is.
-köszönöm-bolintott egy picit Szaby. Nem értettem ezt mire véljem-ez mi volt?-álltam meg előtte miközbe sétáltunk a vidámpark parkolójába lerakni a macit a kocsiba.
-nem volt kedven magyarázkodni, hogy testvérek vagyunk-hadarta, talán túl gyorsan-meg az idős embereket elég nehéz ebből a szemszögből meggyőzni-nyitotta ki az ajtót majd pedig elvette a macit és berakta a kocsiba-nem?-fordult meg. Egyet értettem vele így csak bólintottam.
-de furaa..-mondtam elhúzva az "a" betűt-de mindegy menjünk-legyintettem majd befele indultam.
-hova megyünk?-kérdezte. Már unom, hogy mindig szinte én döntök.
-most mondd meg te-böktem meg az oldalát nevetve
-hullámvasút?-nézett rám
-ahhh oké-izultam
-gyere-legyintett és elkezdett "sietni"-aki utoljára ér oda az fizeti a mai pizzat-mondta majd futásnak eredt. Én pedig mosolyogva futottam utánna.
-ezaz!-értem oda hamarabb mint Szaby. Nagyon büszke voltam magamra
-gratulálok kisasszony-hajolt meg előttem mint egy herceg a hercegnő előtt. Na ezen egy jót nevettünk...
Gigantikus sorban állások után rengeteg mindenre felültünk. A hullámvasúton majdnem oda okádtam de tök jó volt. Most jelenleg délután 4 van. Eléggé eltelt rajtunk az idő...Jelenleg épp most pattantunk be a kocsiba fáradtan.
-akkor pizza lefujva-mondtam kifújva a levegőt
-neem!!-"ébredt fel" Szaby-nap fénypontja-mondta mosolyogva
-oké akkor induljunk-csatoltam be magam
-rendben-bolintott majd pedig beindította a kocsit és elindultunk. Laza 20perc és ott voltunk. Szerencsére nem volt nagy forgalom így a tervezett 20perc utból 20perc is lett.
-szokásos pizzát vesszük?-kérdeztem a fiut
-persze-mondta boldogan.
Kajálás közbe beszélgettünk mindenféle komoly/idióta dologról, ezt most nem részletezem. Mikor haza fele vettük az irányt akkor kerülő uton mentünk csak, hogy hosszabb koncertet adhassunk egymásnak. Szaby leparkolt a ház előtt, besiettem. Fel az emeletre a szobámhoz ahogy beléptem hatalmas megkönnyebülés volt. Hogy miért? Azt nem tudom talán az ágyam miatt mert ott megtudok pihenni. Gyors le is dobtam magam, hason feküdtem. Eközbe Szaby is feljött.
-látom hiányoztatok egymásnak-mondta nevevetve.
-de még mennyire-dünnyögtem az ágyba mosolyogva...

Miért pont Ő? •Magcon ff.•Where stories live. Discover now