Reggel a telefonom hangos csörgésére ébredtem. Nem tudom elképzelni, hogy ki is hívhat ilyenkor. De elég kitartó mert már kb. 3 perce csörög, pedig úgy voltam vele, hogy hagyom és hátha kinyomja. Persze, én kis naiv ezt hittem. Így hát erőt kellet magamon vennem és előszedni a telefonom és megnézni hogy még is ki zaklat. A nevet meglátva kicsit megkönnyebbültem mert Rose volt az. Elhúztam a zöld kis ikont és a fülemhez emeltem.
-Szia Rose-köszöntem neki álmosan
-Jó reggelt álomszuszék-mondja boldogan-ugye nem ébresztettelek fel?-kérdezi kuncogva.
-haha mintha nem tudnád-mondtam neki mókásan. Az asztalomon pihenő kis órára pillantottam ami kereken 8 órát mutatott-amúgy mondd mi volt ilyen sürgős, hogy nem hagytál aludni?-kérdezem tőle még mindig világomról nem tudva.
-unatkoztam-neveti el magát. Erre én csak mosolyogva megforgattam a szemem, igaz ezt nem látja de nem baj.-meg amúgy is rég beszéltünk csajszii-mondja elhúzva a csajszi szóban az I betűt.
-hát igen. Na de nincs kedved ma átjönni?-kérdezem tőle lelkesen.
-dehogy is nem. Egy óra és ott vagyok-mondja boldogan a barátnőm
-hát jó, mondjuk én délutánra gondoltam. De nekem most is jó-mondom neki nevetve
-készülj el és majd összedobunk egy reggelit-hadarja el gyosran-amúgy a szüleid otthon vannak?-kérdezi. Ezt mindig felteszi, nem nem azért mert nem birja a szüleim hanem csak szimplán, ha nincsenek itthon akkor szervezünk egymásnak egy koncertet. Ez nálunk ilyen kis hagyomány.
-öhmm már asszem dolgoznak. De mire ide érsz addigra tutira-mondom neki
-na és Szabykaa???-kérdezi a "a" betűcskét elhúzva. Na igen itt a probléma Szabyt imádja és teljesen oda meg vissza van érte. Igaz nem mondja de látom rajta. Főleg a multkori után én már teljes mértékben biztos vagyok benne, hogy tetszik neki. Mivel mikor jött Szaby nyitott neki ajtót polo nélkül és Rose olyan szinten elvörösödött hogy egy paradicsom megirigyelte volna azt a szint. Ebbe az a legfurcsább, hogy a legjobb barátnőm, a tesómba szerelmes.
-fhuu szerintem itthon van de ha úgy van elküldöm valahova-mondom nevetve és vidáman várom azt a "neeem!" válaszát.
-neem! Szabolcs maradhat plusz egy ember a koncerten annál jobb-hadarja
-hát jó-sóhajtotta-viszont megyek készülni Roseee várlak EGY ÓRA múlva-köszöntem el tőle, muszáj voltam kiemelni, hogy egy óra múlva mert képes lenne 10-15perc alatt itt lenni.
Próbáltam minél gyorsabban elkészülni, kisebb nagyobb sikerrel mire felkötöttem a hajam addigra már csöngettek is. Közbe meg tudtam, hogy Szaby nincs itthon mert elment valami állás interjúra. Ebbe a hónapba már ez a 3. állásinterjú, sose volt ilyen "szorgalmas" főleg ha munkáról volt szó. Na de gyorsan leszaladtam és kinyitottam.
-Sziaaaa-visítottunk egyszerre és a barátosnén ugrott is a nyakamba. Olyan hirtelen ért az egész hogy egy kicsit az egyensúlyom kicsit megingott de nem estünk el.
-Csinálunk akkor valami kaját?-kérdeztem mert már az őszintét megmondva eléggé éhes voltam
-Persze-mondta majd megindult a konyha felé. Teljesen otthonosan mozog nálunk. Szinte ez a második otthona-mit szeretnél enni?-teszi fel a kérdést
-amcsi palacsinta?-kérdezem tőle. Mire kérdőn rámnéz
-most akkor ki is akar enni én vagy te?-kérdezi
-én-mondom nevetve-de azért remélem te is eszel belőle-erre csak bólintott
-szóval kezdjük-csapta össze a kezét.
Zenét bekapcsoltuk, palacsintához mindent előszedtünk szóval kezdődhetett is a buli...
Mire mindennel kész lettünk már 10óra volt, megreggeliztünk. Mellesleg a palacsinta isteni lett 🤪.
-most micsináljunk?-kérdezem a telefonom babrálva. Épp instáztam mikor jött egy üzenetem Shawntól ami miatt elmosolyodtam Rose ezt egyből ki is szúrta.
-ki írt? Na és mit?-kérdezi mosolyogva
-áhh senki-legyintek
-senki miatt nem szoktál csak így mosolyogni-mondja pimaszul-na és ki az a fiu?-kérdezi és elkezdi huzogatni a szemöldökét. Erre én csak megforgatom a szemem.
-nem fontos-álltam fel és mentem felvenni a cipőmet-jössz?-nézek Rosera
-persze-pattant fel-de hova?-torpant meg hirtelen
-sétálni-vázoltam a "tervem"-ugye nem gondoltad komolyan hogy egész végig itt fogunk dekkolni?-teszem karba a kezem. Mire csak elneveti magát
-reméltem, csak nem tudtam hova akarsz menni-mondja miközbe a cipőjét veszi fel...🥞𝐊𝐨𝐯𝐞𝐭𝐤𝐞𝐳𝐨 𝐫𝐞𝐬𝐳 𝐡𝐚𝐦𝐚𝐫𝐨𝐬𝐚𝐧...
YOU ARE READING
Miért pont Ő? •Magcon ff.•
FanfictionEgy lány! Egy banda! Egy szerelem! Egy hazugság! Egy veszekedés! Egy csalódás! "-Csak téged akarlak! -Menj inenn! -Nem hagylak el SOHA többé" Kezdés:2017.10.09