Eljött a délután. Bent feküdtem az ágyamon és a tv-m kapcsolgattam ide oda.
-olyan sok csatorna van és semmi jó műsor-sóhajtottam majd inkább kikapcsoltam a tv-t. A telefonom előhalásztam felnéztem egy két közzösségi oldalra. Ám Szaby bettoppant.
-Laraaaa!-jött be a szobámba
-nem kell kiabálni, nem vagyok süket-mondtam neki a fülem fogva
-jó oké-nevetett
-ma tartunk egy tesos napot??-nézett rám-olyan rég volt úgy is-nézett rám kiskutya szemekkel.
-najo legyen-tettem fel a kezem-de micsináljunk?-terültem el az ágyon
-gondoltam kiehetnénk medencézni-nézett rám majd az ablakomra-úgy is gyönyörű az idő
-nem tudom-ültem fel, majd ugyan ezzel a lendülettel vissza is döltem
-nem hagyom hogy ilyen jó időbe bent legyél-kezdett el ráncigálni. Addig addig ráncigáltuk egymást míg véletlen magamra nem rántottam. Olyan hirtelen jött ez a súly, hogy elég furcsa hangot adtam ki magamból. Erre mind a ketten nevetésbe törtünk ki. Mellesleg Szaby még mindig nem szállt le rólam.
-na akkor?-nézett le rám azokkal a csillogó szemeivel.
-hát..-tettem úgy mint aki gondolkozik. Erre ő micsinál. Hát mi mást. Megtalálta a gyenge pontom, a csikizést. Igen ez az én egyik gyenge pontom, a másik Shawn de pssszt ez titok.-jojojo megyek...cshaaak....engedhj elll-mondtam vagy is inkább csak próbáltam kisebb nagyobb sikerrel.
-micsoda? Nem hallotam-vigyorodott el. A csikizést persze nem hagyta abba
-megyeeek csak engedj el!-mondta és erőt vettem magamon és lelöktem magam
-jó!! 10perc és tali lent!-öntött magára egy önelégült mosolyt és távozott a szobámból. Hát jó. 10perc kész leszek, najó talán.
-Itt vagyok-szaladtam le a lépcsőn már bikinibe. Sima fekete-fehér fürdőrucim van, nem nagy cucc.
-Jól nézel ki!-mondta-de ha utoljára érsz a vízbe akkor vesztes vagy-röhögött majd rohanni kezdett....
Rengeteg időt voltunk a vízbe, amit észre se vettünk. Mivel wow, nagyon nagyon elvoltunk. Sokat hülyéskedtünk meg beszélgettünk. Ismét éreztem azt a kapcsot ami az utóbbi időkbe hiányzott.
-Ez nagyon jó volt-mondtam mosolyogva. Majd pedig kimásztam a vízből
-BÁLNA A PARTON!!-kiabál Szaby nevetve.
-meg anyukádat!-szoltam neki oda és szép lazán beintettem neki
-na gyere csak ide-mászott ki a vízből
-ajajjj-és ezzel futának eredtem, olyan 10-20perc kergetőzés után. Sose találjátok ki, hogy ki nyert. Aha persze hogy nem én. A szeretett testvérem felkapott a vállára mint egy krumpliszsákot és beledobott a vízbe...
—-egy óra elteltével—-
Teljesen megszárítkoztunk, felöltöztünk és most a kanapén ülünk és valami rajzfilmet nézünk.
-na és most?-fogtam össze a hajam, majd pedig Szabykaa felé fordultam
-mit szolnál ha elmennénk vidámparkba, utánna pedig beülnénk egy pizzára?-vázolta fel a tervét
-nem is rossz ötlet-egyeztem bele amit mondott. Mert tényleg nem volt rossz ötlet...
⚡️Holnap jön a kövi rész⚡️
YOU ARE READING
Miért pont Ő? •Magcon ff.•
FanfictionEgy lány! Egy banda! Egy szerelem! Egy hazugság! Egy veszekedés! Egy csalódás! "-Csak téged akarlak! -Menj inenn! -Nem hagylak el SOHA többé" Kezdés:2017.10.09